Gå til innhold

Alle syns jeg er så stor!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 177 høy og veier 70 kg ... er det mye? :grine:

Mange syns jeg er så stor og kraftig. Men jeg er egentlig ikke det. Jeg har former!

Jeg bruker 75C i BH-str og har en smal midje og brede hofter - noe som gjør at jeg får litt stor rompe.

Jeg er egnetlig slank, men alle som er mindre enn meg ser på meg som stor og diger ...

Jeg slanker og slanker meg. For litt tilbake veide jeg 65 kg og var veldig slank, og for enda lenger tilbake veide jeg 60 kg, men da syns alle at jeg var faretruende tynn.

Akkurat nå veier jeg 70 kg, og jeg føler meg passe slank. Kroppen er stram og fin, og har ingen valker eller noe.

Likevel syns folk jeg er stor ... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lebewesen93

Drit i hva andre mener, det som betyr noe er om du selv er fornøyd, og lever sundt =)

Uansett, synes vekten din høres helt normal ut jeg ? :P

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, det var rart! Jeg er like høy og veier noen kilo mer, og jeg er blant de slankeste i vennegjengen. Høye hæler bruker jeg også daglig, så joda: Jeg er nok høy, men ikke "stor". Er du virkelig sikker på at det er det de mener? Jeg synes også det er merkelig at folk kommenteret at du er stor. Når er det passende, liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du er fornøyd med deg selv er det viktigste! :)

Drit i hva andre synes. Stusser over at folk kan sier direkte til deg at du er stor, kanskje de er misunnelige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir helt sjokkert over at folk går rundt og sier til andre at de er store osv. Det har de da ingenting med :S I tillegg har du en bmi på 22. Det er normalvektig. 20 regnes som undervekt og du er ikke langt i fra. Vær fornøyd sånn som du er! Ikke prøv å slank deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være gutter, som er interessert i venninnene mine, som sier til meg at jeg er stor.

En gang var jeg i et bryllup, og jeg møtte på kusinene min og kjæresten hennes, og kusinen min utbrøt da hun så meg(hun er ganske liten og nett) "Oi, så STOR du er blitt!" og smilte vennlig...

Mange som sier jeg er stor, og noen sier jeg er høy. "Du som er så høy må da ha problemer med å finne deg noen?" (inni meg tenker jeg, ja! det er vel derfor jeg er kronisk singel!)

Greit, jeg er høy, men jeg føler meg ikke stor? Jeg har kanskje sånn timeglass/pæreform-figur, men jeg er da ikke feit fordi om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er riktignok 6 cm høyere enn deg, men 70 kg er ikke spesielt mye på meg iallefall. Da har jeg godt med former "på de rette stedene" (hips don't lie!), men er fremdeles det folk flest kaller slank. Har vært oppe i 75kg også, da tror jeg at jeg var mer det folk flest vil kalle normal. Men stor har jeg aldri blitt kalt! Nå er det vel ikke helt normalt å kalle folk for store heller da..?!

Kan ha litt med beinbygning og hvor vekten legger seg å gjøre også, noen høye kvinner kan se litt store ut i den betydning at de er brede over skuldrene for eksempel. Sånn Anne Grete Preus.

Jeg er forøvrig også veldig slank når jeg er 65 kg, og begynner å se skrapa og anorektisk ut når jeg er 60 kg. Synes alt mellom 65-70 er helt kult, da er jeg litt skinny. Men dette er jo individuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Mange syns jeg er så stor og kraftig. Men jeg er egentlig ikke det. Jeg har former!

Jeg bruker 75C i BH-str og har en smal midje og brede hofter - noe som gjør at jeg får litt stor rompe.

Jeg er egnetlig slank, men alle som er mindre enn meg ser på meg som stor og diger ...

Jeg slanker og slanker meg. For litt tilbake veide jeg 65 kg og var veldig slank, og for enda lenger tilbake veide jeg 60 kg, men da syns alle at jeg var faretruende tynn.

Akkurat nå veier jeg 70 kg, og jeg føler meg passe slank. Kroppen er stram og fin, og har ingen valker eller noe.

Drit i hva de sier. Og by the way. Så frekt å si sånt til deg da..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri forstått hvorfor det er greit å kritisere andre mennesker. Trives du med deg selv, skal du være fornøyd og be andre tie stille. Enkelte mennesker tror de har lov til hva som helst, og bryr seg ikke om de sårer andre.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er høy og har en vekt som passer til høyden. Derfor kan du for andre, feks lavere og kanskje og nettere virke stor, men det ikke fordi du er tykk! Jeg har og opplevd lignende kommentarer, feks de sjeldne gangene jeg har på meg høyhælte sko, men det er kanskje fordi mine venninner som er 1-2 hoder kortere enn meg er vant til hvor stor jeg er, men plutselig får de sett det fra en annen vinkel og da blir jeg plutselig så veldig stor (i forhold til dem). Og hvis folks sier "så stor du er blitt", så var det vel bare fordi du var tynnere før, men nå har blitt mer normalvektig? Slik er det for meg... Ikke kjekt å høre at man er stor, men jeg er sikker på at det har mer med høyden enn vekten din å gjøre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop28

Du er høy og har en vekt som passer til høyden. Derfor kan du for andre, feks lavere og kanskje og nettere virke stor, men det ikke fordi du er tykk! Jeg har og opplevd lignende kommentarer, feks de sjeldne gangene jeg har på meg høyhælte sko, men det er kanskje fordi mine venninner som er 1-2 hoder kortere enn meg er vant til hvor stor jeg er, men plutselig får de sett det fra en annen vinkel og da blir jeg plutselig så veldig stor (i forhold til dem). Og hvis folks sier "så stor du er blitt", så var det vel bare fordi du var tynnere før, men nå har blitt mer normalvektig? Slik er det for meg... Ikke kjekt å høre at man er stor, men jeg er sikker på at det har mer med høyden enn vekten din å gjøre:)

Er ikke sikkert de mener stor som i feit stor, men kanskje at du har kraftige armer...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så oppgitt over folk, enn å være så frekk.. :kjefte:

Og nei, 177cm og 70kg er IKKE mye. Normal og sunn vekt, som andre her sier så har du en bra BMI.

:klemmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...