Gå til innhold

L-O-V-E og H-O-M-E trebokstaver


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har vurdert å sette opp "Ka e d du glor på?!" men det blir litt dyrt. Har ikke så mye plass til det heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

DET skjer ikke vet du, tall er ut, SETNINGER, og ord for det obvous'e, er inn!!

En boks uten lokk hvor det med store bokstaver var skrevet MMM COOOOOOKIES, trebokstaver ta 3betal for2 opplegg, og FÆLE klokker som ikke gikk en gang, det var en klokke med påmalte visere haha :fnise:

Kvifor skriv ein ikkje husnummeret med bokstavar? :klø:

Kven kjøper ei klokke med PÅMALTE visarar??? :skratte:

Forresten, stakkars deg som fekk "HOME" til jul...ei så crappy julegåve :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahaha, ts her, jeg fikk to TUNGE bokstaver til jul, bokstøtter A Z, har satt de i vinduet sammen med et ark som det står en stor U på. Alle som ser undøvendig lenge inn mitt vindu vil lese "YOU ASS"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvifor skriv ein ikkje husnummeret med bokstavar? :klø:

Kven kjøper ei klokke med PÅMALTE visarar??? :skratte:

Forresten, stakkars deg som fekk "HOME" til jul...ei så crappy julegåve :fnise:

Det slår meg at ett armbåndsur med påmalte visere, ville vært überharry. Mens en klokke til stuebruk med påmalte visere er veldig trendy..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det slår meg at ett armbåndsur med påmalte visere, ville vært überharry. Mens en klokke til stuebruk med påmalte visere er veldig trendy..

Vil dette eigentleg seie at eit maleri/bilete er ein TV?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madelene1

Jeg vil neppe overdrive om jeg mener at i annet hvert hjem jeg har vært i i det siste, så har disse bokstavene stått pent og tilfeldig på peishylla. Selv hos naboene til de folkene kan jeg se de stå i feks vinduskarmen i stua.

Jeg har aldri forstått greia, er det bare jeg som er uvitende, eller er de greiene suupermoderne?

Alle har de jo nesten, men de står jo bare der.. LOVE.. HOME.. ja, og så? :klo: hehe

Jeg syns det er litt fint jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike, du er kjapp, Lutetium 71!!

Ja, jeg er rimelig kjapp når jeg klarer svare på innlegget ditt over en måned før du skrev det! :gjeiper:

Men eg tykte det var ein knakande god ide :jepp: Start opp produksjon!

Jeg er ikke sånn særlig egnet på malekost (så lenge det ikke er snakk om husmaling), men jeg er flink på å lage streker med blyant! Jeg kunne jo tegnet en TV på veggen, og lime programsidene fra ett se og hør inni "skjermen"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokoladebolle

Hahahahaha, ts her, jeg fikk to TUNGE bokstaver til jul, bokstøtter A Z, har satt de i vinduet sammen med et ark som det står en stor U på. Alle som ser undøvendig lenge inn mitt vindu vil lese "YOU ASS"

Det vil jeg si er en kreativ bruk av disse bokstavene :fnise:

Men jeg må innrømme at jeg fikk litt lyst til å kjøpe bokstavene som de har på tilbud på Kremmerhuset nå, og henge opp på veggen over tven. Jeg tenkte det kunne stå "så du sitt og glor", eller noe sånt :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er rimelig kjapp når jeg klarer svare på innlegget ditt over en måned før du skrev det! :gjeiper:

Jeg er ikke sånn særlig egnet på malekost (så lenge det ikke er snakk om husmaling), men jeg er flink på å lage streker med blyant! Jeg kunne jo tegnet en TV på veggen, og lime programsidene fra ett se og hør inni "skjermen"?

Eg tykkjer eg får gode råd og tips frå deg heile tida idag :fnise: Du har ein knakande god forretningside, dersom du får ideen inn i eit interiørblad, så vert du RIK! Denne ideen sparar straum, hindrar lydforureining og ikkje minst så får ein ikkje epilepsi grunna blinkinga frå skjermen. Diverre for din del må me dele profitten 50/50...

Endret av Kløftfrid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nabo'n min har husnummeret (7) i store bokstaver hengende på huset sitt.

Jeg kan være den første til å innrømme at DET faktisk er litt kult.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nabo'n min har husnummeret (7) i store bokstaver hengende på huset sitt.

Jeg kan være den første til å innrømme at DET faktisk er litt kult.

Jeg holder meg til retrostilen, bruker tall.. :gjeiper:

Litt for lite vegg til å skrive mitt husnummer med bokstaver, desverre. :tristbla:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

har jævlig lyst til å kjøpe masse sånne bokstaver, og forme banneord, gjerne noe skikkelig teit og banalt, som FITTETRYNE, eller HOREHELVETE og lime dem rundt om kring i byen som noen form for streetart. Hadde gjort seg.

Eneste problemet er jo at jeg dermed bidrar til at de jævla bokstavene selger enda mer. Om noen her har kjøpt bokstaver og angrer seg, send meg en PM, så kan dere donere dem til et godt formål.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har jævlig lyst til å kjøpe masse sånne bokstaver, og forme banneord, gjerne noe skikkelig teit og banalt, som FITTETRYNE, eller HOREHELVETE og lime dem rundt om kring i byen som noen form for streetart. Hadde gjort seg.

Eneste problemet er jo at jeg dermed bidrar til at de jævla bokstavene selger enda mer. Om noen her har kjøpt bokstaver og angrer seg, send meg en PM, så kan dere donere dem til et godt formål.

Problemet de fleste har med disse, er vel ikke akkurat bokstavene per se, men fantasiløst språk! Det virker mindre teit å ha "HOME" stående i en krok, enn "HJEM", men det er ikke det.

Så.. jeg støtter ideen din. :)

(Hva med nytteformål, f.eks "BUSSHOLDEPLASS" bare med perfekt home bokstaver?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

....

Jeg har et svært sinnsykt familiemedlem, og da han var skikkelig inne i en eller annen psykisk nedtur, merket han hele huset med lapper der det sto sånn som LOFT, STUE, KJØKKEN, SOVEROM osv. Så det assosierer jeg merking av rom inne med. Kanskje disse menneskene forsøker å signalisere at de ikke er friske og trenger litt hjelp :fnise:

Jeg har en venn som gjorde det samme, bare at han skrev rett på veggen. Men det hele var inspirert av Denne stripa fra Gary Larson. (kan det ha vært her alt begynte?)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg har vel ikke noe utpreget shabby chick stil, den tenderer nok mot romantisk, men der stopper det;) Ser noen her etterlyser bokstaver med andre ord enn HOME og LOVE, samt at folk skriver på norsk.

Jeg har skrevet "TAKK". Norsk, funnet på selv, og det står der for å symbolisere at jeg er takknemlig for utrolig mye!

Så vet dere det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har knall gule bokstaver(malt selv) , men har CARPE DIEM og så hsr jeg vegg bokstsver: Metal up your ass og rock on :gjeiper:

liker det, men har min egen vri på det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...