Gå til innhold

L-O-V-E og H-O-M-E trebokstaver


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Haha, min eks har fått seg ny dame, og han sier at han elsker shabby-chic stilen hun har heime. Han sier den får han vel og er så hjemmekoselig!!! Hahahaha. Kjærlighet gjør blind!

Hun er sikkert bra på ting som ikke gjelder interiør, for å si det sånn.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi få se hvordan dere som ikke liker shabby chic har det hjemme da? Selv liker jeg den romantiske stilen, men ikke så glad i nips og naps.

Jeg legger ikke ut bilder av hjemmet mitt, og skulle jeg våge meg på en beskrivelse må det vel være "miks og match av nøytrale møbler og tekstiler i ganske klassisk stil, ispedd et snev 70-tallsretro". Retroen består stort sett av en og annen pussig blomsterpotte og vase, noen kakefat og andre serveringssaker pluss et par møbler fra loppis.

Jeg har svært lite nips, og heller ikke ugleputer eller annet av omsydde dynetrekk, ei heller de evinnelige bambiene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh herregud, jeg er så enig. Hvem bryr seg om love og home? Intetsigende.

Du burde kjøpe interiørmagasinet Studio som kommer ut 8.desember. Der gjør flere kjendiser narr av akkurat disse ordene, bla Kathrine Sørland. Det er en supermorsom reportasje. (Jeg har skrevet saken, og jeg misliker selvfølgelig ordene, hi hi)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi få se hvordan dere som ikke liker shabby chic har det hjemme da? Selv liker jeg den romantiske stilen, men ikke så glad i nips og naps.

Hos meg er det alt ganske moderne og nytt. Møbler i hvitt, svart og sølv, og i elementer som glass, plast, stål, skinn, pleksiglass og mørkt treverk. Glad i fancy belysning, jeg har blant annet en svær moderne lampeskjerm over glassbordet og "sminkespeil-lys" på soverommet. Lite nips, men glad i enkel pynt som en sort stålglobus, enkle bilderammer, lysfat og coffe table-bøker. Frisker opp med fargerike blomster og en og annen fargedæsj her og der. Når det kommer til tekstiler så går det i pels/skinnfeller, frynsete sofaputer og ellers enkle puter og pledd.

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh herregud, jeg er så enig. Hvem bryr seg om love og home? Intetsigende.

Du burde kjøpe interiørmagasinet Studio som kommer ut 8.desember. Der gjør flere kjendiser narr av akkurat disse ordene, bla Kathrine Sørland. Det er en supermorsom reportasje. (Jeg har skrevet saken, og jeg misliker selvfølgelig ordene, hi hi)

Skal legge inn bladkjøp i avtaleboka. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

glad i enkel pynt som en sort stålglobus, enkle bilderammer, lysfat og coffe table-bøker.

Det første jeg tenker på når jeg ser coffe table-books hos folk

:P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært så begeistret for slike bokstaver jeg heller. Men må innrømme at jul i fjor så kjøpte jeg noen i betong j-u-l, men det er nok de eneste som kommer inn i mitt hjem og det er i jula. Jeg er selvfølgelig klar over at det er jul så det er jo sikkert rart for noen at man har slike bokstaver:P

Endret av Azure
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært så begeistret for slike bokstaver jeg heller. Men må innrømme at jul i fjor så kjøpte jeg noen i betong j-u-l, men det er nok de eneste som kommer inn i mitt hjem og det er i jula. Jeg er selvfølgelig klar over at det er jul så det er jo sikkert rart for noen at man har slike bokstaver:P

:overrasket:

De tåler sikkert en trøkk? :)

Fikk nesten lyst til å fyre opp håndoverfresen min for å lage bokstavstøpeforskaling nå. Rustfri armering bør være ett minstekrav.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tydeligvis for lite inne i perfett gnome universet til å vite at dette faktisk er reellt. Jeg var brennsikker på at du tullet her, men nei! :overrasket:

Hva koster en slik palle, mon tro? Kontra å bare raske med seg en gratis europall på en byggeplass, og male den grå? Hjulene kan man jo rappe fra ett gammelt tvapperat med hjul på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 000 visninger, tråden jeg startet har over 12 000 visninger, BOKSTAVENE ER HATET AV SÅ MANGE SOM HAR TITTET INNOM HER HURRA!! :strix:

ts

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tydeligvis for lite inne i perfett gnome universet til å vite at dette faktisk er reellt. Jeg var brennsikker på at du tullet her, men nei! :overrasket:

Hva koster en slik palle, mon tro? Kontra å bare raske med seg en gratis europall på en byggeplass, og male den grå? Hjulene kan man jo rappe fra ett gammelt tvapperat med hjul på.

En Europall koster jo en hundrelapp eller deromkring. Og et hjulsett får man for omtrent det samme, gjør man ikke?

Hva de "flotte" pallemøblene koster finner du i en lenke i ett av mine innlegg i tråden "optimistiske annonser på finn". Ikke helt på begynnelsen av tråden, men på siste eller nest siste side... Les og bli sjokkert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cupcakes

Jeg er tydeligvis for lite inne i perfett gnome universet til å vite at dette faktisk er reellt. Jeg var brennsikker på at du tullet her, men nei! :overrasket:

Hva koster en slik palle, mon tro? Kontra å bare raske med seg en gratis europall på en byggeplass, og male den grå? Hjulene kan man jo rappe fra ett gammelt tvapperat med hjul på.

var en episode på hjelp han pusser opp hvor mannen hadde kjøpt en slik en, han hadde betalt noen tusenlapper for den ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha, Europaller har vi liggende i store hauger i stallen jeg henger ved, for en 100lapp kan du få deg en.. Eventuellt gratis om du tar en når ingen ser på. IKKE F om jeg hadde betalt for et bord laga av Europaller, hallo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva koster en slik palle, mon tro? Kontra å bare raske med seg en gratis europall på en byggeplass, og male den grå? Hjulene kan man jo rappe fra ett gammelt tvapperat med hjul på.

En strøken europall koster ca 80 kroner stk, en litt shabby en 20-50 kroner, men man finner dem jo overalt. Hjul får du for 30 kroner stykket på Biltema.

Så avansen blir høy.

:ler:

Endret av Rayanne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En Europall koster jo en hundrelapp eller deromkring. Og et hjulsett får man for omtrent det samme, gjør man ikke?

Hva de "flotte" pallemøblene koster finner du i en lenke i ett av mine innlegg i tråden "optimistiske annonser på finn". Ikke helt på begynnelsen av tråden, men på siste eller nest siste side... Les og bli sjokkert!

hvor får man tak i det? Skal ikke ha meg bord, men trenger det til å sette pappesker på i bod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor får man tak i det? Skal ikke ha meg bord, men trenger det til å sette pappesker på i bod.

På felleskjøpet her jeg bor kan du kjøpe de for en 85kr, du får igjen de pengene når du "panter" den etter bruk. Det gjør vi på gården vår, vi får levert hauger av europaller som vi senere drar og panter igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...