AnonymBruker Skrevet 26. desember 2011 #261 Del Skrevet 26. desember 2011 Du kan kjøpe flere bokstaver slik at det står noe annet enn home. Niks, det går ikke. De henger sammen: http://kremmerhuset.no/node/585 "Kjempefint skilt som gjør hjemmet koselig!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 26. desember 2011 #262 Del Skrevet 26. desember 2011 Aha, nei da er det litt verre ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 27. desember 2011 #263 Del Skrevet 27. desember 2011 Despair Incompetence Procrastination Er finfine alternativer til Home og Love og sånn. Hvis man må ha det på englisj. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Casall Skrevet 27. desember 2011 #264 Del Skrevet 27. desember 2011 Niks, det går ikke. De henger sammen: http://kremmerhuset.no/node/585 "Kjempefint skilt som gjør hjemmet koselig!" Det er mange steder de har løse bokstaver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Luksus Skrevet 28. desember 2011 #265 Del Skrevet 28. desember 2011 Jeg har hele tiden synes det har vært teit med alle de engelske ordene. Hvorfor kan ikke folk skrive noe på norsk? Bokstavene er dekorative synes jeg, men det bør stå noe med litt mer mening enn "Home" eller "Love". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 28. desember 2011 #266 Del Skrevet 28. desember 2011 Jeg har hele tiden synes det har vært teit med alle de engelske ordene. Hvorfor kan ikke folk skrive noe på norsk? Bokstavene er dekorative synes jeg, men det bør stå noe med litt mer mening enn "Home" eller "Love". Fordi da gjør man noe som ikke står i stil med interiørbladene :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2011 #267 Del Skrevet 28. desember 2011 Det er mange steder de har løse bokstaver. Ja, men de jeg fikk til jul henger altså sammen.. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2011 #268 Del Skrevet 28. desember 2011 Jeg slår et slag for nynorskvarianten! HEIM og KJÆRLEIK på peishylla signaliserer at du mener alvor! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2011 #269 Del Skrevet 28. desember 2011 Skjønner mye av kritikken til denne shabby chic-stilen, men hva med alle oss som syns dette er kjempefint da? Jeg elsker hvite, romantiske møbler og dekor. Er jeg da "mindre verdt" interiørmessig, siden jeg ikke "skiller meg ut fra alle andre" som også syns dette er fint? Du spyr av min stue, jeg spyr av din stue. Forøvrig syns jeg de bokstane er vanvittig stygge! Samme med wallstickers. Siden du kritiserer bokstavene, er jeg mindre verdt som bruker de da? Har jeg dårligere smak enn DEG da kanskje? (Ser du hvor selvmotsigende det er? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2011 #270 Del Skrevet 28. desember 2011 Småironisk norsk vri: HOME > UTELIGGER LOVE > SURPOMP Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 30. desember 2011 #271 Del Skrevet 30. desember 2011 Ah, godt å se jeg ikke er helt alene Synes forøvrig det er festlig at janteloven blir dratt inn O-V-E-R-A-L-T her på KG. Jeg er egentlig dritmisunnelig på alle som har bokstaver hjemme?!? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 30. desember 2011 #272 Del Skrevet 30. desember 2011 Ah, godt å se jeg ikke er helt alene Synes forøvrig det er festlig at janteloven blir dratt inn O-V-E-R-A-L-T her på KG. Jeg er egentlig dritmisunnelig på alle som har bokstaver hjemme?!? Hvilke latterlige mennesker er det som påstår det? Oo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 30. desember 2011 #273 Del Skrevet 30. desember 2011 Ah, godt å se jeg ikke er helt alene Synes forøvrig det er festlig at janteloven blir dratt inn O-V-E-R-A-L-T her på KG. Jeg er egentlig dritmisunnelig på alle som har bokstaver hjemme?!? Jeg har hundretusenvis av bokstaver hjemme hos meg. De er pakket inn i noe som heter bøker. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 30. desember 2011 #274 Del Skrevet 30. desember 2011 Hvilke latterlige mennesker er det som påstår det? Oo Ingen som har skrevet at vi er misunnelige altså, bare min ironiske tolkning Men stod noe om at tråden var vist 12.000 ganger pga janteloven. Kanskje det også var ironisk, håper det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 30. desember 2011 #275 Del Skrevet 30. desember 2011 Jeg har hundretusenvis av bokstaver hjemme hos meg. De er pakket inn i noe som heter bøker. Hehehe, sant! Da har jeg jo ingen verdens ting å være misunnelig på likevel Ah, nå ble jeg letta du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 30. desember 2011 #276 Del Skrevet 30. desember 2011 Hehehe, sant! Da har jeg jo ingen verdens ting å være misunnelig på likevel Ah, nå ble jeg letta du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 30. desember 2011 #277 Del Skrevet 30. desember 2011 Ingen som har skrevet at vi er misunnelige altså, bare min ironiske tolkning Men stod noe om at tråden var vist 12.000 ganger pga janteloven. Kanskje det også var ironisk, håper det! Åhh, trodde det var bokstavelig jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 30. desember 2011 #278 Del Skrevet 30. desember 2011 Åhh, trodde det var bokstavelig jeg. Jeg tror du trenger denne t-skjorten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 30. desember 2011 #279 Del Skrevet 30. desember 2011 Jeg tror du trenger odels/ironymodel.jpg"'>denne t-skjorten. Fnis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 30. desember 2011 #280 Del Skrevet 30. desember 2011 Jeg tror du trenger denne t-skjorten. Buy it for me. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå