Gå til innhold

L-O-V-E og H-O-M-E trebokstaver

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Despair

Incompetence

Procrastination

Er finfine alternativer til Home og Love og sånn. Hvis man ha det på englisj.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hele tiden synes det har vært teit med alle de engelske ordene. Hvorfor kan ikke folk skrive noe på norsk? Bokstavene er dekorative synes jeg, men det bør stå noe med litt mer mening enn "Home" eller "Love".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokoladebolle

Jeg har hele tiden synes det har vært teit med alle de engelske ordene. Hvorfor kan ikke folk skrive noe på norsk? Bokstavene er dekorative synes jeg, men det bør stå noe med litt mer mening enn "Home" eller "Love".

Fordi da gjør man noe som ikke står i stil med interiørbladene :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mange steder de har løse bokstaver.

Ja, men de jeg fikk til jul henger altså sammen.. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slår et slag for nynorskvarianten! HEIM og KJÆRLEIK på peishylla signaliserer at du mener alvor!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner mye av kritikken til denne shabby chic-stilen, men hva med alle oss som syns dette er kjempefint da? Jeg elsker hvite, romantiske møbler og dekor. Er jeg da "mindre verdt" interiørmessig, siden jeg ikke "skiller meg ut fra alle andre" som også syns dette er fint? Du spyr av min stue, jeg spyr av din stue.

Forøvrig syns jeg de bokstane er vanvittig stygge! Samme med wallstickers.

Siden du kritiserer bokstavene, er jeg mindre verdt som bruker de da? Har jeg dårligere smak enn DEG da kanskje? :snurt::sukk:

(Ser du hvor selvmotsigende det er? :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, godt å se jeg ikke er helt alene ;)

Synes forøvrig det er festlig at janteloven blir dratt inn O-V-E-R-A-L-T her på KG. Jeg er egentlig dritmisunnelig på alle som har bokstaver hjemme?!? :klo:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Synes forøvrig det er festlig at janteloven blir dratt inn O-V-E-R-A-L-T her på KG. Jeg er egentlig dritmisunnelig på alle som har bokstaver hjemme?!? :klo:

Hvilke latterlige mennesker er det som påstår det? Oo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hundretusenvis av bokstaver hjemme hos meg. De er pakket inn i noe som heter bøker.

:sjenert:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilke latterlige mennesker er det som påstår det? Oo

Ingen som har skrevet at vi er misunnelige altså, bare min ironiske tolkning ;) Men stod noe om at tråden var vist 12.000 ganger pga janteloven. Kanskje det også var ironisk, håper det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hundretusenvis av bokstaver hjemme hos meg. De er pakket inn i noe som heter bøker.

:sjenert:

Hehehe, sant! Da har jeg jo ingen verdens ting å være misunnelig på likevel ;) Ah, nå ble jeg letta du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, sant! Da har jeg jo ingen verdens ting å være misunnelig på likevel ;) Ah, nå ble jeg letta du!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest badeand1

Ingen som har skrevet at vi er misunnelige altså, bare min ironiske tolkning ;) Men stod noe om at tråden var vist 12.000 ganger pga janteloven. Kanskje det også var ironisk, håper det!

Åhh, trodde det var bokstavelig jeg. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...