AnonymBruker Skrevet 24. november 2011 #241 Skrevet 24. november 2011 Det er liksom greit at det står "julekaker" og "julegodt" på bokser og sånn, for da et man jo hva som er inni. Burde man da sette opp H-O-M-E bokstavene forran hjemmet sitt, og la feks forloveden stå og holde L-O-V-E bokstavene så alle vet hva som er inni? 3
Lutetium 71 Skrevet 24. november 2011 #242 Skrevet 24. november 2011 Det er liksom greit at det står "julekaker" og "julegodt" på bokser og sånn, for da et man jo hva som er inni. Burde man da sette opp H-O-M-E bokstavene forran hjemmet sitt, og la feks forloveden stå og holde L-O-V-E bokstavene så alle vet hva som er inni? Det er visst allerede in! For sikkerhets skyld har selgeren klistret opp "ROOM" på veggen i stua. LIVINGROOM ble kanskje litt langt? Takk til ElaineBenes.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2011 #243 Skrevet 24. november 2011 Det er visst allerede in! For sikkerhets skyld har selgeren klistret opp "ROOM" på veggen i stua. LIVINGROOM ble kanskje litt langt? Takk til ElaineBenes. HHAHAHAHAHAHAHHAH DET ER IKKE MULIG!!!! Jeg kødda jo bare 4
loffen Skrevet 24. november 2011 #244 Skrevet 24. november 2011 Det er visst allerede in! For sikkerhets skyld har selgeren klistret opp "ROOM" på veggen i stua. LIVINGROOM ble kanskje litt langt? Takk til ElaineBenes. Herregud for et hus!
AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #245 Skrevet 25. november 2011 Synes de aller fleste hjem ser like ut for tiden. De nyoppussede/nybygde i alle fall. Alle veggene skal være lyse. Aller helst hvitt, men noen ganger litt beige/brunt. (men folk er ikke kjedelige av den grunn, for de har en farge som de bruker på duken på stua og et par lyslykter..... Og så har de da et bilde på veggen som det er farge på.) Sofaen er grå. Det er kommoder/hyller/bord i hvitt som ser ut som er dårlig malt. Med beige duk oppå og ei mariskål. Det er bokstaver på peishylla, og gjerne en engel eller to. Jo mer beige og hvitt, jo bedre tydeligvis. 7
Gjest badeand1 Skrevet 25. november 2011 #246 Skrevet 25. november 2011 Skjønner heller ikke greia. Jeg har kun forbokstavene til barna mine. Synes det gir mer mening. Ser det ikke litt random ut med bare et par bokstaver som ikke gir mening i det hele tatt? (gir ikke mening som at det ikke blir et ord) 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #247 Skrevet 25. november 2011 Ser det ikke litt random ut med bare et par bokstaver som ikke gir mening i det hele tatt? (gir ikke mening som at det ikke blir et ord) Det er jo ikke random for Signe. Og regner med at de aller fleste som er på besøk med henne vet hva barna heter og at de kobler det gir i alle fall mer mening enn "home".
Gjest Heloise Skrevet 25. november 2011 #248 Skrevet 25. november 2011 Ser det ikke litt random ut med bare et par bokstaver som ikke gir mening i det hele tatt? (gir ikke mening som at det ikke blir et ord) Nå fikk jeg lyst til å henge opp alfabetet på veggen utenfor, i helt tilfeldig rekkefølge. Bare for å gjøre litt narr av hele greia.... Hadde vært kult det vel! 2
Lutetium 71 Skrevet 25. november 2011 #249 Skrevet 25. november 2011 Hvorfor ikke bare henge opp husnummeret? Det er jo en mye eldre tradisjon enn perfect home. 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #250 Skrevet 25. november 2011 Hvorfor ikke bare henge opp husnummeret? Det er jo en mye eldre tradisjon enn perfect home. DET skjer ikke vet du, tall er ut, SETNINGER, og ord for det obvous'e, er inn!! I dag var jeg ute og tittet litt i butikkene, var en slags foretning som solgte ting til hjemmet og Perfect Home reolen var så på salg, jeg fant så mye stygt der, flirte for hver ting, var 50% rabatt En boks uten lokk hvor det med store bokstaver var skrevet MMM COOOOOOKIES, trebokstaver ta 3betal for2 opplegg, og FÆLE klokker som ikke gikk en gang, det var en klokke med påmalte visere haha
Lutetium 71 Skrevet 25. november 2011 #251 Skrevet 25. november 2011 DET skjer ikke vet du, tall er ut, SETNINGER, og ord for det obvous'e, er inn!! Ok. EttHundreOgFørtifemA? I dag var jeg ute og tittet litt i butikkene, var en slags foretning som solgte ting til hjemmet og Perfect Home reolen var så på salg, jeg fant så mye stygt der, flirte for hver ting, var 50% rabatt En boks uten lokk hvor det med store bokstaver var skrevet MMM COOOOOOKIES, trebokstaver ta 3betal for2 opplegg, og FÆLE klokker som ikke gikk en gang, det var en klokke med påmalte visere haha Liksomklokker? Jeg kunne gitt noen kroner for en kunstferdig liksomtv. Ett verk fra TV2Nyhetene i tiedemann og gudestil f.eks.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #252 Skrevet 28. november 2011 Hahaha, må bare føye til at en kompis av meg har L O L i kjøkkenviduet, hærlig. Jeg dauer av denne tråden 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #253 Skrevet 12. desember 2011 Hahaha, må bare føye til at en kompis av meg har L O L i kjøkkenviduet, hærlig. Jeg dauer av denne tråden Hahaha fantastisk, er i det minste et budskap som skal nå ut
Gjest badeand1 Skrevet 12. desember 2011 #254 Skrevet 12. desember 2011 Søstra til typen ønska seg det. tenkte "haha" når jeg så det og kom på denne tråden her.
Lutetium 71 Skrevet 13. desember 2011 #255 Skrevet 13. desember 2011 Jeg vurderer å kjøpe inn ett lass oer i assorterte størrelser, for å "justere" litt på stavingen i ett ubevoktet øyeblikk, når jeg er på besøk hos en tilhenger. Gjør man det subtilt, kan det nok gå noen dager (uker?), før det oppdages. 3
Gjest O___o Skrevet 26. desember 2011 #256 Skrevet 26. desember 2011 Det var kult da det var nytt og å finne i ulike settinger i div interiørblader. Men det mistet litt av sjarmen når det ble til en masseproduksjon og hvor "alle" hadde det. Jeg synes veggfolie kan være kult i små mengder (f.eks en på kjøkkenet med en bakeoppskrift eller et ordtak - eller på barnerom) og bokstaver kan være litt kult å bruke som bokstøtter ol. Men for Guds skyld, skriv nå heller " H Æ S T K U K " enn " Home " - " Love " og " Carpe diem ". Og ikke dekoret HELE leiligheten med veggfolie...
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 26. desember 2011 #257 Skrevet 26. desember 2011 Lurer på om det var mange av dere bokstavhatere som fikk LOVE eller HOME til jul jeg 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2011 #258 Skrevet 26. desember 2011 Jaaaa!! Jeg fikk HOME (fra Kremmerhuset) i julegave for svarte svingende! Hva har jeg gjort for å fortjene det da?! Jeg fikk det av et bekjentskap jeg ikke ante skulle gi meg gave. Så jeg måtte haste ut for å kjøpe en gave tilbake. Ikke bra. Prislappen sto på (69,-) og jeg kjøpte for myyye mer tilbake. Hadde det vært en mer brukelig ting for 69,- (eller mindre) hadde jeg vært glad. HOME står nå i vinduskarmen og avventer sin skjebne. 2
MarianneE Skrevet 26. desember 2011 #259 Skrevet 26. desember 2011 Synes ikke slike bokstaver er så fæle jeg da. Eneste er at de er litt "oppbrukt" nå som det er så mange som har dem.
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 26. desember 2011 #260 Skrevet 26. desember 2011 Jaaaa!! Jeg fikk HOME (fra Kremmerhuset) i julegave for svarte svingende! Hva har jeg gjort for å fortjene det da?! Jeg fikk det av et bekjentskap jeg ikke ante skulle gi meg gave. Så jeg måtte haste ut for å kjøpe en gave tilbake. Ikke bra. Prislappen sto på (69,-) og jeg kjøpte for myyye mer tilbake. Hadde det vært en mer brukelig ting for 69,- (eller mindre) hadde jeg vært glad. HOME står nå i vinduskarmen og avventer sin skjebne. Du kan kjøpe flere bokstaver slik at det står noe annet enn home.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå