AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #181 Skrevet 25. oktober 2011 Hehe, alle chabby chic's fans ønske nr 1? Fake bur MED fake fugl. Og egg i redet. 1
Gjest mari kontrari Skrevet 25. oktober 2011 #182 Skrevet 25. oktober 2011 Hehe, alle chabby chic's fans ønske nr 1? Fake bur MED fake fugl. Og egg i redet. Det er den styggeste dekorasjonen(?) jeg noen gang har sett. Ikke stygg-fin, ikke kitsch-kul, bare stygg. 11
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #183 Skrevet 25. oktober 2011 Det er den styggeste dekorasjonen(?) jeg noen gang har sett. Ikke stygg-fin, ikke kitsch-kul, bare stygg. Hahahaha, ganske enig med deg, den var heslig. 1
Kosemose Skrevet 25. oktober 2011 #184 Skrevet 25. oktober 2011 Du mener kork-knekk-ligne-sommerfugl-klokke? Er jo stygg som bare faen ... Oi dæven hov øgly Men er denne populær? Jeg har aldri sett noe lignende før, den ser skikkelig "hjemmelaga av et gryteunderlag i kork-aktig ut". Fryktelig stygg. 2
absinthia Skrevet 25. oktober 2011 #185 Skrevet 25. oktober 2011 En skikkelig kul ting måtte være å masseprodusere sånn klokker med urverk som gikk feil vei, baklengs! Man kjøper vel stort sett disse klokkene kun for å pynte opp, gjør man ikke? Litt off topic, men det er en gammel mann som har patentet på disse speilvendte klokkene, han driver en bitteliten kafe i Slussfors i nordsverige og lever stort sett av inntektene fra klokka. Egentlig er kafeen verd ett besøk bare for å hilse på mannen og se på motorsyklene som han har inne på kafeen sin.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #186 Skrevet 25. oktober 2011 Oi dæven hov øgly Men er denne populær? Jeg har aldri sett noe lignende før, den ser skikkelig "hjemmelaga av et gryteunderlag i kork-aktig ut". Fryktelig stygg. Hahahaha, ja! Den er vel litt inspirert av disse Klokkene her
Lutetium 71 Skrevet 25. oktober 2011 #187 Skrevet 25. oktober 2011 Litt off topic, men det er en gammel mann som har patentet på disse speilvendte klokkene, han driver en bitteliten kafe i Slussfors i nordsverige og lever stort sett av inntektene fra klokka. Egentlig er kafeen verd ett besøk bare for å hilse på mannen og se på motorsyklene som han har inne på kafeen sin. Er det denne? Klarte ikke å google opp noe spesifikt på han mannen.
Gjest Blondie65 Skrevet 25. oktober 2011 #188 Skrevet 25. oktober 2011 Oi dæven hov øgly Men er denne populær? Jeg har aldri sett noe lignende før, den ser skikkelig "hjemmelaga av et gryteunderlag i kork-aktig ut". Fryktelig stygg. Jeg mistenker at den er AKKURAT DET. Oi hva skal jeg gjøre med det knekte gryteunderlaget - men ... det minner jo om en sommerfugl og HER har jeg jo et urverk ... DING!
absinthia Skrevet 25. oktober 2011 #189 Skrevet 25. oktober 2011 Er det denne? Klarte ikke å google opp noe spesifikt på han mannen. Her er både mannen og klokkene hans. link:baklengstklokke
Lutetium 71 Skrevet 25. oktober 2011 #190 Skrevet 25. oktober 2011 Her er både mannen og klokkene hans. link:baklengstklokke Hm. Så han har patent på alle sånne klokker? Ikke rart man blir 80år, når tiden går baklengs! 1
absinthia Skrevet 25. oktober 2011 #191 Skrevet 25. oktober 2011 Har forstått det sånn at han har patentet på alle slike klokker, men det er ikke sikkert at det virkelig er slik. Fikk infoen fra en felles bekjent fra Norge og for alt man vet kan det jo hende at noen har misforstått hverandre. Han driver visst stadig med oppfinnelser, både når det gjelder det ene og det andre - alt fra spesielle motorsykkelvesker til klimaforbedring i bygninger. Kom tilfeldigvis innom dette stedet for noen år tilbake og må si at det var et minneverdig kafebesøk - derfor kommer dette til å være en stoppeplass om jeg drar den veien, men det har bare vært aktuelt 2-3 ganger i løpet av 7 år. Hehe -denne tråden sporer av på en helt annen måte enn jeg ville forventet.
Satellites Skrevet 26. oktober 2011 #192 Skrevet 26. oktober 2011 Vi selger nå bakvendtklokker i butikken min, men tviler på at de har noe med denne 80-år gamle svensken å gjøre
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2011 #193 Skrevet 26. oktober 2011 Gud, her var det mye stygt! Som mange av venninnene mine har dratt med hjem.. 1
Gjest Blondie65 Skrevet 26. oktober 2011 #194 Skrevet 26. oktober 2011 Baklengsklokker er et fenomen fra den tiden man hadde mørkerom. Det var helt vanlig å ha klokker som gikk motsatt vei der for den telte da ned tiden.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #196 Skrevet 19. november 2011 Enda verre er det om mannen liker chabby chick. Halshugg! Haha, min eks har fått seg ny dame, og han sier at han elsker shabby-chic stilen hun har heime. Han sier den får han vel og er så hjemmekoselig!!! Hahahaha. Kjærlighet gjør blind! 2
Gjest Cupcakes Skrevet 19. november 2011 #197 Skrevet 19. november 2011 (endret) Nå er det forresten mange såne skilt og dill som forteller at det er jul, er jo greit å vite hvis noen skulle tro det er påske :gjeiper: Så forresten en sånn sparebøsse som var formet som et fuglebur med en liten fugl inni, tenkte på denne tråden med engang Og hvorfor driver folk uten barn og pynter med små barnesko rundt om i huset??? Endret 19. november 2011 av Cupcakes 1
Anglofil Skrevet 19. november 2011 #198 Skrevet 19. november 2011 (endret) Jeg er da en av de som synes slike bokstaver kan være fint, og jeg synes den klokka med sommerfuglen var veldig kul. Så får jo andre synes jeg har kjempestygg smak, hvorfor skal jeg egentlig bry meg? Ikke at jeg har noen av disse tingene, men joda, jeg er en skikkelig shabby chic, var det lenge før det kom på moten, og jeg gremmes ikke spesielt. Takk og lov for at man har ulik smak. Mvh Yvonne Endret 19. november 2011 av Yvonne
Chelmon Skrevet 19. november 2011 #199 Skrevet 19. november 2011 Kan vi få se hvordan dere som ikke liker shabby chic har det hjemme da? Selv liker jeg den romantiske stilen, men ikke så glad i nips og naps.
Anglofil Skrevet 19. november 2011 #200 Skrevet 19. november 2011 (endret) Jeg er heller ikke kjempestor fan av masse nips, og uansett har jeg ikke den stilen jeg vil ha hjemme. Bor i studentleilighet med få muligheter (leiligheten er møblert) og de møblene vi har anskaffet selv har jeg klart å få tak i gratis/nesten gratis gjennom finn. MEN, en dag, når vi får eget sted, da blir det den romantiske hvite shabby chic stilen. Alt med måte selvsagt. Mvh Yvonne Endret 19. november 2011 av Yvonne 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå