Gå til innhold

L-O-V-E og H-O-M-E trebokstaver


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vil neppe overdrive om jeg mener at i annet hvert hjem jeg har vært i i det siste, så har disse bokstavene stått pent og tilfeldig på peishylla. Selv hos naboene til de folkene kan jeg se de stå i feks vinduskarmen i stua.

Jeg har aldri forstått greia, er det bare jeg som er uvitende, eller er de greiene suupermoderne?

Alle har de jo nesten, men de står jo bare der.. LOVE.. HOME.. ja, og så? :klo: hehe

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer på det samme selv.. Og disse i sement. Er jo så suuuupersøtt og kooooselig. Jeg spyr av saueflokken. Det går da virkelig ann å stave andre ord ettersom mange av disse bokstavene kjøpes en og en.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La merke til samme greia da jeg var innom en Bohusbutikk her om dagen. Ville ikke hatt dem i stua mi om jeg så hadde fått dem.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La merke til samme greia da jeg var innom en Bohusbutikk her om dagen. Ville ikke hatt dem i stua mi om jeg så hadde fått dem.

Ja, haha, glemte å legge merke til at når jeg var på sofashopping så var jeg innom stueavdelingen på en butikk. De bokstavene stod der også hehe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neida, synes det holdt med en. Så kan man lure på om det står for Loff eller Love eller noe annet. :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cosette

Hehe, jeg har også lagt merke til denne trenden. Skal ikke generalisere over hvem som har dette i stua, men jeg kjenner ikke akkurat noe behov for å følge akkurat denne saueflokken for å si det slik ;)

Utrolig amerikansk etter min mening, men hva vet jeg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kan ikke fordra dem!! Skriv i det minste paa norsk, liksom! Men H-J-E-M ser kanskje ikke like kult ut?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gjelder forresten også de veggklistremerkene. Merker at de som har bokstavene, ofte har et budskap limt på veggen, spesielt ala LIVE LOVE LAUGH eller andre lignende greier. Det blir så i overkant.....

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg har også lagt merke til denne trenden. Skal ikke generalisere over hvem som har dette i stua, men jeg kjenner ikke akkurat noe behov for å følge akkurat denne saueflokken for å si det slik ;)

Utrolig amerikansk etter min mening, men hva vet jeg!

Joda, du vet nå en ting eller to. "Amerikansk" er vel det ordet jeg også ville brukt i denne sammenheng. Føler ikke noe behov for å kopiere Amerikanerne når det kommer til deres "perfekte" liv, og det å måtte vise det til hele verden. Joda, kjærlighet er søtt og koselig det, men får da være måte på. :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes disse bokstavene er teite og uoriginale, akkurat det samme synes jeg om denne shabby chic-trenden som "alle" kjører på med nå. Hva med å tenke utenfor boksen? Dessuten liker jeg ikke en stil der man samler mest mulig krimskrams og dritt som kan støve ned. Rent og minimalistisk - ja takk!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ALLE mine venninner har i det siste innredet likt. Svart hvitt i puter, sengesett, andre små detaljer. Chic og hvitt ellers. Trebokstaver, veggmerker med budskap, masse pynteting, få planter, mye vintage og chic nips.

Og de tror de er så originale og skiller seg ut fra hverandre..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest i_c_bear

Enda verre med de som skal skille seg litt ut fra mengden og ikke nøye seg med "love" eller "home", men går for "new york". Jepp, TO av mine venninner har falt for denne varianten så langt. Ingen av de har noensinne vært i USA.. :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda verre med de som skal skille seg litt ut fra mengden og ikke nøye seg med "love" eller "home", men går for "new york". Jepp, TO av mine venninner har falt for denne varianten så langt. Ingen av de har noensinne vært i USA.. :fnise:

Hehe, det var jo litt spesielt, hvorfor akkurat New York? Eller by i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...