absinthia Skrevet 22. november 2011 #221 Skrevet 22. november 2011 Jeg er tydeligvis for lite inne i perfett gnome universet til å vite at dette faktisk er reellt. Jeg var brennsikker på at du tullet her, men nei! Hva koster en slik palle, mon tro? Kontra å bare raske med seg en gratis europall på en byggeplass, og male den grå? Hjulene kan man jo rappe fra ett gammelt tvapperat med hjul på. Du kan raske med deg en europalle fra en byggeplass, pusse den og sette hjul som brukes til transportkasser for blant annet musikkanlegg på lenke til hjul - da blir den dønn solid og kan brukes til stol eller lignende om du legger en diger pute på. Har vurdert å lage nytt møblement til 17-åringen! Både palle tv-bord. bord og sofa/sengemøbel. Da jeg var liten og bodde sammen med mamma i et typisk studentmiljø hadde svært mange sofa/seng av en stor sponplate med ølkasser under, trukket med ett eller annet fargerikt teppe. Forbinder dette med mange lykkelige minner fra dette miljøet, at jeg den dag i dag synes at den står som et symbol på et godt og inkluderende miljø, med rom for individualitet. Stikkord: allsang på kjøkkenet, oppmerksomme og tilstedeværende voksne som alltid ønsket meg velkommen, leste for meg og var snille, kloke, forskjellige men også oppdragende (var et av få barn der) bollebaking, politiske plakater på veggene, en salig blanding av gladkristne og kommunister som levde i harmoni tett i tett og lukta av gjærende vindunk på badet. Andre synes sikkert bare de er grusomme, men jeg kunne godt hatt en som kosested i et hjørne av stua - fyllt med store deilige puter.
Lutetium 71 Skrevet 22. november 2011 #222 Skrevet 22. november 2011 En strøken europall koster ca 80 kroner stk, en litt shabby en 20-50 kroner, men man finner dem jo overalt. Hjul får du for 30 kroner stykket på Biltema. Så avansen blir høy. Det er helt opplagt at jeg nå må starte en pallebissniss! Selv lagde jeg ei trilleplate til hjemmeserveren min, av to kryssfinerplater, ei isoporplate, og 4 hjul fra ett gammalt 80tallstv. Kanskje jeg skulle slenge på ett perfect home stempel, og legge det på finn? Stilig pinnestige. Kanskje jeg skulle få folk til å hente "perfekt home" greinene, mot betaling, istedet for å brenne av adskillige kw på å kverne dem opp i kompostkverna mi? Den geniale måten å rydde på, er å få folk til å både hente og betale for søppelet sitt. 2
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 22. november 2011 #223 Skrevet 22. november 2011 Det er helt opplagt at jeg nå må starte en pallebissniss! Selv lagde jeg ei trilleplate til hjemmeserveren min, av to kryssfinerplater, ei isoporplate, og 4 hjul fra ett gammalt 80tallstv. Kanskje jeg skulle slenge på ett perfect home stempel, og legge det på finn? Stilig pinnestige. Kanskje jeg skulle få folk til å hente "perfekt home" greinene, mot betaling, istedet for å brenne av adskillige kw på å kverne dem opp i kompostkverna mi? Den geniale måten å rydde på, er å få folk til å både hente og betale for søppelet sitt. Hei!! Ikke stjel ideen min :gjeiper:
Azure Skrevet 22. november 2011 #224 Skrevet 22. november 2011 12 000 visninger, tråden jeg startet har over 12 000 visninger, BOKSTAVENE ER HATET AV SÅ MANGE SOM HAR TITTET INNOM HER HURRA!! ts Det er pga den fine janteloven vi har her i norge:)
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 22. november 2011 #225 Skrevet 22. november 2011 Det er pga den fine janteloven vi har her i norge:) Hva har janteloven med dette å gjøre? 9
Solbærsaft Skrevet 22. november 2011 #226 Skrevet 22. november 2011 Denne tråden har ødelagt min ebay! Etter å ha klikket meg inn på et par linker, så sitter jeg nå igjen med en ebay som anbefaler meg å kjøpe sommerfuglklokker og fuglebur... Og ikke nok med det... Ebay syns jeg skal kjøpe bilder av fuglebur. 8
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 22. november 2011 #227 Skrevet 22. november 2011 Denne tråden har ødelagt min ebay! Etter å ha klikket meg inn på et par linker, så sitter jeg nå igjen med en ebay som anbefaler meg å kjøpe sommerfuglklokker og fuglebur... Og ikke nok med det... Ebay syns jeg skal kjøpe bilder av fuglebur. Hvem vil vel ikke ha bilder av bur på veggen sin? Det er jo så koselig att :gjeiper:
Gjest strykebrett Skrevet 22. november 2011 #228 Skrevet 22. november 2011 (endret) Jeg må være supertrendy og veldig forut for min tid, huser nemlig at vi hadde et bord av en palle (riktignok støttet opp av ølkasser) i øvingslokalet for ti år siden. Da regner jeg med at ødelagte forsterkere som krakker straks er i vinden. Og skitne "persiske" tepper med sigarettsvihull i. Endret 22. november 2011 av strykebrett
Lutetium 71 Skrevet 22. november 2011 #229 Skrevet 22. november 2011 Bilder av fuglebur er ikke særlig originalt da, selv ikke i ett perfect home home. Bilder av bilder av fuglebur, derimot!
Lutetium 71 Skrevet 22. november 2011 #230 Skrevet 22. november 2011 Jeg må være supertrendy og veldig forut for min tid, huser nemlig at vi hadde et bord av en palle (riktignok støttet opp av ølkasser) i øvingslokalet for ti år siden. Da regner jeg med at ødelagte forsterkere som krakker straks er i vinden. Og skitne "persiske" tepper med sigarettsvihull i. Tar jeg ikke mye feil, er askebeger (ekstra pluss om man bruker slitte colaflasker istedet) den nye perfect home trenden om ett år eller to. Selvsagt akkompagnert av tepper med falske sigarettsvihull, og falsk aske i askebegeret. En annen trend som merkelig nok ikke har dukket opp enda (tror jeg?) er falske spindelvev i hjørnene, eller hvorfor ikke falske hybelkaniner under soffan? 2
Gjest strykebrett Skrevet 22. november 2011 #231 Skrevet 22. november 2011 En annen trend som merkelig nok ikke har dukket opp enda (tror jeg?) er falske spindelvev i hjørnene, eller hvorfor ikke falske hybelkaniner under soffan? Tror det kommer, men ikke før kaffekopper med brune renner og et lag med seig inntørket guffe i bunn OG sneip er på vei ut igjen.
Furstina Skrevet 23. november 2011 #232 Skrevet 23. november 2011 Må bare spore av litt: Det finnes jo faktisk mange varianter av dette, gjerne for oss som er litt mer geekete av oss: caps hvor det står <head>, t-skjorter hvor det står <front> foran og </back> bak. Og disse < og > er html-kode (sånt man skriver hjemmesider med) for å indikere <start> og </slutt>. Hehe... jag har både en Cap med <HEAD> fram och </HEAD> bak, och en ttröja med <BODY> </BODY> på.. men bokstäver i hemmet, näe, det är jag för praktisk för. 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #233 Skrevet 23. november 2011 Jeg så den nyeste Varg Veum filmen, og da måtte jeg og venninnene mine fnise litt Vargen kom hjem og hang jakka på en fancy forgylt klesknaggremse som stavet "CLOTHES" bortover. Ååå, clothes altså, ikke Jackets?
Gjest Best Skrevet 23. november 2011 #234 Skrevet 23. november 2011 Jeg så den nyeste Varg Veum filmen, og da måtte jeg og venninnene mine fnise litt Vargen kom hjem og hang jakka på en fancy forgylt klesknaggremse som stavet "CLOTHES" bortover. Ååå, clothes altså, ikke Jackets? Denne? http://www.bohus.no/produkter/oppbevaring/Knagger/clothes-knagg/
Lutetium 71 Skrevet 23. november 2011 #235 Skrevet 23. november 2011 Jeg har en slik. Veldig grei for å merke hyller, vegger og stumtjenere med passende navn. Mitt bidrag til det perfekte hjem.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #236 Skrevet 23. november 2011 Denne? http://www.bohus.no/produkter/oppbevaring/Knagger/clothes-knagg/ Hehehe, ja nøyaktig den der!
Gjest Best Skrevet 23. november 2011 #237 Skrevet 23. november 2011 (endret) Hehehe, ja nøyaktig den der! "Nais" Endret 23. november 2011 av Best
Gjest Heloise Skrevet 24. november 2011 #239 Skrevet 24. november 2011 På en eller annen fancy trendy butikk fant jeg et lite "skilt" med ordene "friends, family, faith" hengende nedover hverandre. Fikk meg til å tenke på denne tråden - Igjen. Og ordet "Jul" i løkkeskrift, til å henge hvor enn man måtte ønske. Lækkert. 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2011 #240 Skrevet 24. november 2011 Det er pga den fine janteloven vi har her i norge:) Ja, du skal jammen ikke komme her og tro at bokstavene du har spredd rundt om kring i huset viser at du er noe spesielt Muligens bortsett fra at du kan stave. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå