AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #1 Del Skrevet 17. oktober 2011 Heisann alle sammen.. Nå sitter jeg her og føler meg så uvel og dårlig.. Jeg har vært kvalm i flere dager, ikke sånn veldig men nok til å føle på det.. Jeg har småvondt i magen, og er helt sjelven (akkurat som jeg ikke har spist noe på lang tid....men det har jeg altså..), Har også mye utflod, som om jeg er på vei til å få soppinfeksjon eller noe... Men det er ikke noen andre tegn til det annet enn at det er mer utflod enn vanlig... Jeg er stiv og støl i hele kroppen, men ikke som om jeg er på vei til å få influensa (som jeg hadde for 3 uker siden...).. Og jeg har vondt i brystet!! Føler det skikkelig presser i brystbenet... Men nå er jo det lit skjevt etter et "uhell" kiropraktoren hadde med meg i sommer- så det er nok bare derfor... Har ganske nylig sluttet på p-piller- kan dette gjøre kroppen i så ulage?? Ganske sikker på at jeg ikke er gravid- da jeg hadde mesen for 1,5 uke siden...Og det får man vel ikke om man er gravid??? (Jeg har hatt sex, men han har ikke kommet inni meg... vet jo at sjansen er der fordet- men jeg har jo hatt mensen...) Takk for at jeg fikk syte litt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maria M Skrevet 17. oktober 2011 #2 Del Skrevet 17. oktober 2011 Huff, skjønner hva du mener!!! Jeg kom hjem fra utlandet bare for noen dager siden fra kjæresten min. Så har kjærlighets sorg oppe det hele Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Navifairy Skrevet 17. oktober 2011 #3 Del Skrevet 17. oktober 2011 Ta en tur til legen du. Bedre å få et skikkelig svar, enn å få påvist kreft, svineinfluensa, bakteriell vaginose, hiv og aids og malaria av KG-forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #4 Del Skrevet 17. oktober 2011 Ta en tur til legen du. Bedre å få et skikkelig svar, enn å få påvist kreft, svineinfluensa, bakteriell vaginose, hiv og aids og malaria av KG-forumet. Hehe, du sier noe Men, det var godt å blåse ut litt også Skal bytte fastlege nå, så skal jeg ta en ordentlig prat med han.. Føler kroppen min er i forfall (av en eller annen grunn). Heldigvis tviler jeg på at det er noen av nevnte sykdommer.. Men man blir litt frustrert innimellom.. og da hjelper det å rase litt fra seg Meeen, det er slitsomt!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Navifairy Skrevet 17. oktober 2011 #5 Del Skrevet 17. oktober 2011 Hehe, du sier noe Men, det var godt å blåse ut litt også Skal bytte fastlege nå, så skal jeg ta en ordentlig prat med han.. Føler kroppen min er i forfall (av en eller annen grunn). Heldigvis tviler jeg på at det er noen av nevnte sykdommer.. Men man blir litt frustrert innimellom.. og da hjelper det å rase litt fra seg Meeen, det er slitsomt!! Ja, det er godt blåse ut og søke litt trøst her iblant. Jeg gjør det ofte selv Men som regel fører det bare til at jeg innbiller meg at jeg har alt mulig rart, hehe Tviler på at du har noe av nevnte jeg også. Kan jo hende at, som du sier, at det har blitt en slags ubalanse i kroppen etter du sluttet på ppiller. Kanskje du mangler noen vitaminer og mineraler. Eller det kan være stoffskiftet. Uansett, det beste er å ta seg en tur til legen. Håper det ordner seg, for det høres slitsomt ut å ha det slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #6 Del Skrevet 17. oktober 2011 Ja, det er godt blåse ut og søke litt trøst her iblant. Jeg gjør det ofte selv Men som regel fører det bare til at jeg innbiller meg at jeg har alt mulig rart, hehe Tviler på at du har noe av nevnte jeg også. Kan jo hende at, som du sier, at det har blitt en slags ubalanse i kroppen etter du sluttet på ppiller. Kanskje du mangler noen vitaminer og mineraler. Eller det kan være stoffskiftet. Uansett, det beste er å ta seg en tur til legen. Håper det ordner seg, for det høres slitsomt ut å ha det slik. Takk Jeg har altså tenkt å dra til legen, uavhengig av dette innlegget... Men jeg har jo ikke bestilt legetimen enda.. og hadde uansett ikke fått den nå med engang Har jo klippekort hos legen nesten, så kan like gjerne ta en ekstra tur mener jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå