Gå til innhold

Til retten :(

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun anmelde dem for voltekt der og da, men har i etter tid som hun har fått god kontaktmed dem sier hun at hun "kanskje var med på det.Mens jeg anmeldte dem for trussel, og fordi jeg rett og slett var redd for dem :(

Kjæresten min er araber :)

Eh okei.. Noen her kommer til å bli siktet. Enten disse asylsøkerene for voldtekt, eller så kommer søsteren din til å bli anmeldt (av politiet) for falsk anmeldelse av voldtekt. Dette er VELDIG alvorlig!

Om hun faktisk har blitt voldtatt og de har klart å manipulere henne til å trekke det så må du sørge for at hun står på sitt!! Dette kan gå veldig gale for henne altså.

Huff jeg blir så oppgitt. Hun må aldri fortelle politiet at hun var med på det likevel (om det ikke er det som er sannheten da), for da får hun problemer.

Araberkjæresten din lurer forresten deg også, men jeg regner med dere ikke har det helt bra hjemme og at du føler du må rømme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sukk... Jeg håper den saksbehandleren på voldtektssaken til søsteren din er en svært tålmodig og godhjertet sjel, som ikke får lyst til å riste litt vett i søsteren din (slik som jeg har lyst til).

Hun kan bli anmeldt for falsk anmeldelse. Lyv ikke for politiet.

Og si nå for guds skyld ikke at du har tenkt til å flytte til "Arabia" (hvor enn kjæresten din kommer fra, siden han er "arabisk").

Hvorfor kan ikke folk bare lære... :lete: Eller kanskje det bare er en moderne versjon av "Survival of the fittest". :filer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk... Jeg håper den saksbehandleren på voldtektssaken til søsteren din er en svært tålmodig og godhjertet sjel, som ikke får lyst til å riste litt vett i søsteren din (slik som jeg har lyst til).

Hun kan bli anmeldt for falsk anmeldelse. Lyv ikke for politiet.

Og si nå for guds skyld ikke at du har tenkt til å flytte til "Arabia" (hvor enn kjæresten din kommer fra, siden han er "arabisk").

Hvorfor kan ikke folk bare lære... :lete: Eller kanskje det bare er en moderne versjon av "Survival of the fittest". :filer:

Hun har iallfall skrevet i tidligere tråd at hun skal flytte til der han kommer fra.. Så desverre.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har iallfall skrevet i tidligere tråd at hun skal flytte til der han kommer fra.. Så desverre.. :(

Så man reder, så ligger man. God tur, TS. Snakkes neppe!

(Uff, jeg mister så respekten for sånne som kaster bort livet sitt... :sukk: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jo selv araber, men jeg er har bodd i Norge 17 år nå. Så jeg reiser bare tilbake til familien min. Men, men....hvis jeg kommer så langt da :(

Søsteren min står fast ved at hun ble tvinget til sex og at hun handlet i sinne når hun anmeldte. Men i ettertid sier hun at hun kanskje var med på det . Men hun hadde jo følelser for han på den tida, og ble veldig knust over det handlingen han gjordde :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så hun har tilgitt ham for å ha voldtatt henne?

Det finnes andre menn der ute vet dere.

Utifra det hun skriver så har det tydeligvis ikke vært noen voldtekt i det hele tatt. I og med at hun skriver at "hun kanskje var med på det".

Om man har blitt voldtat, så vil man nok være hundre prosent sikker på at man ble det, og at det var noe man ikke ville. Derav ordet; voldtekt. Sex uten samtykke. Når man i ettertid nøler og sier "ja jeg var kanskje med på det likevel" så synker kredibiliteten og troverdigheten betraktelig. BESTEM DEG. Er en ganske alvorlig ting det her er snakk om.

Djises.

For en gjeng idiotkjerringer dere begge er. Jeg mener det virkelig. IQ nivået deres må ligge på minus 80.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir provosert :kjefte: Det er pga slike folk som søsteren din som gjør at folk som faktisk har blitt voldtatt ikke tør å anmelde i fare for at dem ikke skal bli trodd! Rist noe vett i søsteren din! Hvor i alle dager er foreldrene deres? Hadde jeg vært venner med slike mennesker så hadde både min mor og i hvert fall min ARABISKE far tatt et oppgjør med dem og prøvd å få meg på rett vei til tross for at jeg er myndig!

Endret av HenLu
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utifra det hun skriver så har det tydeligvis ikke vært noen voldtekt i det hele tatt. I og med at hun skriver at "hun kanskje var med på det".

Om man har blitt voldtat, så vil man nok være hundre prosent sikker på at man ble det, og at det var noe man ikke ville. Derav ordet; voldtekt. Sex uten samtykke. Når man i ettertid nøler og sier "ja jeg var kanskje med på det likevel" så synker kredibiliteten og troverdigheten betraktelig. BESTEM DEG. Er en ganske alvorlig ting det her er snakk om.

Djises.

For en gjeng idiotkjerringer dere begge er. Jeg mener det virkelig. IQ nivået deres må ligge på minus 80.

Jeg blir provosert :kjefte: Det er pga slike folk som søsteren din som gjør at folk som faktisk har blitt voldtatt ikke tør å anmelde i fare for at dem ikke skal bli trodd! Rist noe vett i søsteren din! Hvor i alle dager er foreldrene deres? Hadde jeg vært venner med slike mennesker så hadde både min mor og i hvert fall min ARABISKE far tatt et oppgjør med dem og prøvd å gå meg på rett vei!

Ts har opprettet en tråd tidligere, og med tanke på den så er jeg ganske sikker på at søsteren egentlig ble misbrukt, men at hun har blitt manipulert av desse mennene til å tro at hun "ba" om det selv. Hun virker jo ikke helt i lodd, som dere sikkert klarer å lese ut fra innleggene her..

Men jeg syns iallfall fryktlig synd på henne.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts har opprettet en tråd tidligere, og med tanke på den så er jeg ganske sikker på at søsteren egentlig ble misbrukt, men at hun har blitt manipulert av desse mennene til å tro at hun "ba" om det selv. Hun virker jo ikke helt i lodd, som dere sikkert klarer å lese ut fra innleggene her..

Jeg klarer ikke synes synd på noen av dem. Jeg klarer ikke å tro på noe av det som blir skrevet her, og jeg håper ikke at politiet tror på dem heller. Why?

1. De har fortsatt kontakt med disse gutta. Og omtaler de som gode venner. Man omgås ikke med en person som har voldtatt deg, eller søsteren din ei heller omtaler man personen som venn. Ingenting av det TS skriver henger på greip, fordi hun ikke engang forteller hele sannheten. Nå som de har rotet det til med falske anmeldelser og whatnot så skjelver de i buksene når disse guttene truer dem med å anmelde dem for ting tilbake.

Søsteren anmeldte han ene "i raseri" (forsøk på hevn for ett eller annnet?), men når de ble venner igjen så innrømmer hun at 'voldtekten' aldri fant sted siden hun "kanskje var med på det selv". Har man blitt voldtatt så hadde man aldri tenkt "kanskje".

Hvor er foreldrene i alt dette, lurer nå jeg på?

Selv om de er myndige så er de tisynelatende 11 år mentalt. Ligger vel i genene når begge søstrene er tilbakestående.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper det er den evinnelige æresgreia. Hun har hatt sex utenfor ekteskapet, og da det gikk opp for henne anmeldte hun for voldtekt for å beskytte seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke synes synd på noen av dem. Jeg klarer ikke å tro på noe av det som blir skrevet her, og jeg håper ikke at politiet tror på dem heller. Why?

1. De har fortsatt kontakt med disse gutta. Og omtaler de som gode venner. Man omgås ikke med en person som har voldtatt deg, eller søsteren din ei heller omtaler man personen som venn. Ingenting av det TS skriver henger på greip, fordi hun ikke engang forteller hele sannheten. Nå som de har rotet det til med falske anmeldelser og whatnot så skjelver de i buksene når disse guttene truer dem med å anmelde dem for ting tilbake.

Søsteren anmeldte han ene "i raseri" (forsøk på hevn for ett eller annnet?), men når de ble venner igjen så innrømmer hun at 'voldtekten' aldri fant sted siden hun "kanskje var med på det selv". Har man blitt voldtatt så hadde man aldri tenkt "kanskje".

Hvor er foreldrene i alt dette, lurer nå jeg på?

Selv om de er myndige så er de tisynelatende 11 år mentalt. Ligger vel i genene når begge søstrene er tilbakestående.

Det er jo derfor jeg har spurt ts flere ganger i tråden om det er muligheter for at søsteren kanskje er svakt psykisk utviklingshemmet. Siden jeg også husker den forrige tråden ts opprettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei, hun virker ikke helt ved sine fulle fem, nei.. Er denne andre tråden vanskelig å finne frem? Ble nysgjerrig på hva som er skrevet der.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo derfor jeg har spurt ts flere ganger i tråden om det er muligheter for at søsteren kanskje er svakt psykisk utviklingshemmet. Siden jeg også husker den forrige tråden ts opprettet.

For meg virker det ikke som om TS er noe bedre mentalt sett.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet mitt her er om jeg kan bli dømt pga søsteren min har overdrevet det hun har sagt til politiet eller ikke. Og jeg lurer også på om politiet kan dømme meg dersom disse guttene skal melde meg for å lage flaskt pass :(

Jeg har flere ganger mistet passet mitt, men de kan vel ikke mistenke meg for det?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest redstar

Omg sorry meg men dere er søren meg stokk dumme herregud,dere ber jo om dette tullet? Søsteren din har till og med ringt dem sier du pga hun var besøkssyk? Nei vet du hva,her er det mye du ikke forteller... Dere har lekt med ham og sakt at dere skal skappe pass osv herregud!Først og fremst burde dere ikke ha noe med slike folk og gjøre,og for d andre: Søsteren din anmelde en for voldekt og så ble hun kjent med han og nå har hun trukket anmeldelsen for hun tror nå at hun kansje var med på det? Nei vet du hva...

Og du skal flytte til utlandet til kjæresten din som er araber? DU vet vel at du nok aldri kommer tilbake igjen... Har dere ikke foreldre? SOrry meg at jeg skriver slikt som dette mn jeg kunne ikke la være,jeg synes du burde kutte denne tråden og søke hjelp!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest redstar

Du kan bli dømt for å gi politiet falsk informasjon ang denne saken med søsteren din ja... Ikke for at du som 19år liksom skal ha laget falsk pass haha, og du har mistet passet ditt mange ganger? Huff stakkars deg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gurimalla

Det er retten som dømmer ikke politiet. Det er helt umulig for noen her å si om du vil bli dømt eller ikke for falsk forklaring, da dine beskrivelser av fakta er svært vanskelig å forstå. Ut fra det som sies her om passforfalskning er det lite som tyder på at du kan bli dømt for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...