Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2011 #1 Del Skrevet 17. oktober 2011 Den typiske forbanna situasjonen: Kameraten din har en dame som er flott på alle måter, de er sammen i flere år og du ser gang på gang at han driter seg ut, selv om man ser at det er en stor forelskelse der og mulighetene er åpne for å ha et bra forhold. Tilslutt er han utro, hun stikker, han angrer og vil ha henne tilbake. Hun trekker seg unna men godtar vennskap. Tiden går. Har dritet seg mye ut i ettertid også, men er fortsatt forelsket i henne. Jeg er lei av han og må innrømme at jeg føler meg litt lite på bølgelengde med han. Jeg, som "kameraten" hans uansett, har utviklet en fascinasjon for eksen hans. Kan jeg fortelle henne dette? Burde jeg fortelle han det? Han vet godt at jeg liker henne som person, har kjeftet på han for å oppføre seg som en drittsekk når han kan ha det bra osv. Han kastet det vekk og har fortsatt ikke skjerpet seg...så da burde jeg vel kunne tenke på meg selv? Jeg har uansett ikke like mye kontakt med han nå som før. Gått litt hver vår vei osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 17. oktober 2011 #2 Del Skrevet 17. oktober 2011 I verste fall bruker hun deg en stund for å ta igjen for at han var utro mot henne. Så mister du begge to. Jeg synes egentlig det er en god regel å holde seg unna eksene til vennene sine, spesielt når de fortsatt er forelsket i dem. Jeg ville muligens tenkt litt annerledes om situasjonen dersom du var virkelig forelsket i henne, men å ha en "fascinasjon" er rett og slett ikke nok. Finn deg en egen dame! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tia Skrevet 17. oktober 2011 #3 Del Skrevet 17. oktober 2011 Han var utro og de har jo ikke blitt ilag igjen. Go for it! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2011 #4 Del Skrevet 17. oktober 2011 I verste fall bruker hun deg en stund for å ta igjen for at han var utro mot henne. Så mister du begge to. Jeg synes egentlig det er en god regel å holde seg unna eksene til vennene sine, spesielt når de fortsatt er forelsket i dem. Jeg ville muligens tenkt litt annerledes om situasjonen dersom du var virkelig forelsket i henne, men å ha en "fascinasjon" er rett og slett ikke nok. Finn deg en egen dame! Ts. -Jeg synes også det er en god regel å holde seg unna eksene til vennene sine. Men jeg har blitt kjent med dem "begge" og det er ikke sånn at jeg har siklet over henne mens de var sammen, eller noen andre ekser av kameratene mine for den del. Tvert i mot ba jeg han om å behandle henne bedre og ta bedre vare på henne, husker jeg. Det er lenge siden det ble slutt og utroskapet nå. Jeg har ikke mye kontakt med han mer. -Jeg er forelsket i henne. Umatet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grapefrukt Skrevet 18. oktober 2011 #5 Del Skrevet 18. oktober 2011 Ts. -Jeg synes også det er en god regel å holde seg unna eksene til vennene sine. Men jeg har blitt kjent med dem "begge" og det er ikke sånn at jeg har siklet over henne mens de var sammen, eller noen andre ekser av kameratene mine for den del. Tvert i mot ba jeg han om å behandle henne bedre og ta bedre vare på henne, husker jeg. Det er lenge siden det ble slutt og utroskapet nå. Jeg har ikke mye kontakt med han mer. -Jeg er forelsket i henne. Umatet. Du har virkelig ingen garanti for at hun skulle ha de samme følelsene for deg, så antagelig vil du ende opp med en merkelig situasjon mellom deg og henne, pluss at du antagelig ikke er venn med kameraten din lenger. Hvis du synes det er greit å risikere å få det resultatet så kan du like så greit fortelle henne det, men det virker ikke akkurat som om du har noen "hint" om at hun føler slik du føler, så det kan vel være greit å la være? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå