Toya76 Skrevet 6. desember 2003 #1 Del Skrevet 6. desember 2003 Faren min har nettopp kjøpt seg PC,- han har nesten null peiling på data og internet, og jeg tenkte derfor at han kunne få noe i julegave som hjelper han litt på vei. F eks et datablad. Noen som vet hva som kunne passe best? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 7. desember 2003 #2 Del Skrevet 7. desember 2003 Hva med ett abonnement på PCNorge og/-eller Hjemme PC (tror jeg det heter). Ellers har bokhandlere og Narvesen hefter og bøker for nybegynnere. Det er masser av det...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 7. desember 2003 #3 Del Skrevet 7. desember 2003 Narvesen og bokhandelen har noen lærerike hefter til mellom 40 og 70 kroner. Heftene tar for seg f.eks Word, Excel, Internett, Outlook... osv. Kjempefine og greie hefter som jeg har brukt selv mange ganger. Tror at det finnes 2 forskjellige serier, der den ene er laget pga Datakortet og de andre heter ting som "Kom i gang med Word". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 7. desember 2003 #4 Del Skrevet 7. desember 2003 Det finnes mye nyttig i "for Dummies" serien. Tror du får de hos bokhandleren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 7. desember 2003 #5 Del Skrevet 7. desember 2003 Det finnes mye nyttig i "for Dummies" serien. Tror du får de hos bokhandleren. Hvis han er helt nybegynner kan "For Dummies" bøkene være alt for avanserte... Det er de i alle fall for min far, han hadde blitt skremt av en så tykk bok! Så hvis faren til Toya 76 er slik som min far ville jeg satset på en av disse "Kom i gang med..." bøkene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 7. desember 2003 #6 Del Skrevet 7. desember 2003 Hva med ett abonnement på PCNorge og/-eller Hjemme PC (tror jeg det heter). http://www.hjemmepc.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå