MissMas Skrevet 17. oktober 2011 #1 Del Skrevet 17. oktober 2011 Hei, tenkte jeg kunne lage en dagbok. Det kan, om ikke annet, være interessant for meg å lese gjennom den og se på utviklingen av meg selv Uten å utlevere for mye av meg selv, kommer jeg til å skrive om ting som jeg er opptatt av, mine problemer og diverse tanker jeg har om både det ene og det andre. Jeg ser på meg selv som relativt allsidig, og jeg har både gode og dårlige dager. Jeg er et menneske kanskje litt utenom det vanlige. Jeg er kanskje over gjennomsnittet opptatt av både dyr og mennesker, og jeg er opptatt av at man burde være snille mot hverandre og snille mot dyr. Alderen min? Jeg kan si at jeg er ung, jeg er over tenåringsstadiet, men blir vel regnet som en ungdom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter #2 Del Skrevet 17. oktober 2011 Her er mitt første "ordentlige" dagboksinnlegg: Idag har jeg hatt en både god og dårlig dag. På morgenen idag, hadde jeg det bra. Kom meg avgårde og følte meg helt OK. Kanskje jeg var litt i ørska? Jeg følte jeg fikk litt orden på hva jeg vil det nærmeste 1-1,5 året. Og det er viktig for meg det å føle at jeg har en plan og at jeg ikke bare går rundt og driver med ting jeg ikke føler gir noen mening. Da jeg kom hjem, ble jeg i dårlig humør pga noen jeg kjenner. De klarer alltid å lire av seg noen frekke kommentarer og stiller spørsmål ved min egen evne til å reflektere over meg selv, mine problemer og min egen psyke. Jeg anser meg selv som en person som har innsikt, jeg vet at jeg har problemer og jeg vet hvilke problemer jeg har. Og mine problemer er ikke noe jeg bare dikter opp, det er ikke slik at jeg bare bestemmer meg for å være sur og deppa en dag! Hvordan kan noen tro noe slikt? Hadde jeg kunne valgt, hadde jeg valgt å være glad og i godt humør. Jeg skal søke om å få behandling hos psykolog. Det er mange år siden sist jeg søkte, og da fikk jeg avslag. Selvom jeg var syk. Var vel kanskje ikke "syk nok"? Det burde jeg i allefall være nå, for i løpet av de årene, har jeg bare blitt verre. Det går litt opp og ned, men på lang sikt, går det mest nedover. Jeg prøver å snu det om til at det skal gå oppover istedet. Men er man syk, så er man syk. Jeg vet i allefall at jeg er syk. Det er få mennesker som vet om mine egentlige problemer. Kanskje bare 1 person utenom meg. Jeg har jo ikke fått muligheten til å snakke med en psykolog om det, og fastlegen min skjønner seg ikke på sånt. Ingen jeg kjenner skjønner seg på sånt, så hvorfor ta det opp? Jeg har et anstrengt forhold til andre mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 18. oktober 2011 Idag har jeg hatt en ålreit dag. Var redd for at den skulle være depressiv, og da jeg var ute i byen idag, ville jeg ikke hjem. Men den har ikke vært så verst, det er en av de bedre dagene i løpet av de siste par ukene. Jeg har klart å undertrykke følelser og bekymringer og bare slappet av og prøve å være fornøyd. Det har fungert enn så lenge Et stort problem for meg er at jeg ikke klarer å slappe av noe sted, og da særlig ikke hjemme. Det er hjemme jeg er mest stresset. Kanskje fordi jeg har vært så lei meg og deprimert her hjemme? Kjennes ut som om migrenen er på vei nå dessverre! Håper det er falsk alarm, for det er så vondt og ekkelt å ha skallebank og kvalme. Hadet på badet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 19. oktober 2011 Hei, dagbok. Idag har jeg kjedet meg. Sov ut lenge siden jeg hadde fri idag, og har spist alt for mye mat. Jeg har vært endel på kvinneguiden. Ellers har det ikke skjedd mye, jeg er bare i litt dårligere humør enn i går. Det går litt opp og ned. Har slitt endel psykisk idag og det gjør meg litt sliten og deprimert. Men heldigvis føler jeg meg ikke syk fysisk idag, noe jeg gjorde i går kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå