Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2011 #1 Del Skrevet 17. oktober 2011 samboeren min reiste på besøk til en kompis som har flyttet til utlandet (et annet nordisk land) og var der noen dager. vi snakket litt på tlf hver dag, og han fortalte litt om hva de hadde gjort på osv. jeg spurte han både i tlf og etter at han kom hjem om han hadde vært ute på by`n. han sa at det hadde de ikke, de hadde drukket ene dagen men hadde kun vært og sett en kamp (på en lokal pub) og deretter gått hjem. etter en stund finner jeg tilfeldigvis et bilde på internett fra en nattklubb på det stedet hvor denne kompisen bor (at jeg i hele tatt skulle se dette bildet er vel sjangsen 1/1000) og der er samboeren min! bildet er fra en populær nattklubb (virker det som om) og det er ingen tvil om at det er han som er på det ene bildet. jeg ble veldig sint og skuffet! hvorfor kunne han ikke fortelle meg at han var ute på fest/nattklubb?? da tenker jeg at dersom han skjuler dette så betyr det kanskje at han skjuler noe mer?? så igjen spurte jeg han om de hadde vært ute, noe som han benektet. da viste jeg han bildet, og han begynte å komme med unnskyldninger (som at de bare hadde vært innom der etter kampen...) men han kunne ikke gi noe svar på hvorfor han hadde løyet, for det visste han ikke... hvordan hadde dere reagert dersom dere hadde opplevd dette? overreagerer jeg? jeg tenker at en løgn er en løgn, og dersom det er så lett for han å lyve om dette - hva annet lyver han om da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roo Skrevet 17. oktober 2011 #2 Del Skrevet 17. oktober 2011 Du overreagerer om du synes det var drøyt at han tok seg en bytur uten deg. Men løgn er ikke ok, uansett! Skjønner at du blir usikker.. Har du spurt han hvorfor han faktisk løy? Er han redd for reaksjonen din? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #3 Del Skrevet 17. oktober 2011 Hadde ikke turt å si noe jeg heller, når jeg vet at kona hadde reagert sånn.. Chill kjære deg, han ville vel ikke at du skulle sitte hjemme å tro ting. La menn være menn, og om han tar en tur på nattklubb uten deg så burde ikke helvete bryte løs. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 17. oktober 2011 #4 Del Skrevet 17. oktober 2011 ENDA en møkkadritt-trolletråd!?! ....jeg gir opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #5 Del Skrevet 17. oktober 2011 Er du veldig kontrollerende, sjalu? Har du grunn til det, har han for vane å fly på nattklubber på jakt etter et ligg? Løy han for å skjule noe eller løy han for å unngå konflikt med deg, siden det virker som om du er veldig opptatt av om han har festet/vært på nattklubb?? Var han bare såvidt innom og så ikke noen grunn til å fortelle? Jeg syns du overreagerer, med mindre det ligger noe med bak dette enn at han ikke fortalte deg at han var innom en nattklubb. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 17. oktober 2011 #6 Del Skrevet 17. oktober 2011 nei det er ikke fordi han gikk ut på nattklubb at jeg reagerer! det er fordi han ikke fortalte det til meg, og at han løy når jeg spurte han.. hadde han sagt at han skulle på nattklubb/eller at han hadde vært der, så helt greit. men når han løy om det så begynner jeg å tenke om det er flere ting han lyver om.. når det tydeligvis er så lett for han å lyve.. og ja, jeg spurte han hvorfor han løy om det, og til det sa han vet ikke... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 17. oktober 2011 #7 Del Skrevet 17. oktober 2011 ENDA en møkkadritt-trolletråd!?! ....jeg gir opp nei dette er ikke en trolletråd.. vet ikke hvorfor du tror det, men vær så snill å la vær å svar dersom du ikke har noe bedre å si.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 17. oktober 2011 #8 Del Skrevet 17. oktober 2011 Kan du tenke deg noen grunn til at han skulle lyve om det? Pleier du ikke å synes det er greit at han går ut? Er du veldig sjalu av deg? At han går på nattklubb må jo være greit, og det sier du selv også. Jeg synes det er veldig mystisk at han skal ville lyve om noe så bagatellmessig, jeg skjønner i grunnen godt at du blir usikker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LonelyAngel Skrevet 17. oktober 2011 #9 Del Skrevet 17. oktober 2011 Vel nå tror jeg ikke TS blir sur om samboeren går ut på byen, men det er det at han juget om det! Jeg hadde også blitt møkksur! Noen menn er noen skikkelige pyser når det kommer til å fortelle ting til kjæresten! Hva er de redde for? Er jo ikke som vi skal ta livet av dem akkurat... Jeg hadde gitt ham en sjangse til å forklare hvorfor han løy om å ha vært der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 17. oktober 2011 #10 Del Skrevet 17. oktober 2011 , jeg spurte han hvorfor han løy om det, og til det sa han vet ikke... Det virker som om han ikke er helt trygg nok på deg til å tørre å fortelle nøyaktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vanskapning Skrevet 17. oktober 2011 #11 Del Skrevet 17. oktober 2011 Det virker veldig merkelig å lyve om noe så lite dersom det ikke skjedde noe spør du meg.. Med mindre han trodde du kom til å bli sur fordi han var ute på nattklubb? Dersom du hadde syns det var helt greit så hadde jeg hatt store problemer med å stole på fyren.. Greit nok at det ikke er det verste å lyve om, men som du sier så vet du jo ikke hva annet han kan lyve om heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå