Gå til innhold

Er skatteoppgjøret ditt klart enda?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sjekket nettopp altinn. Mitt er ikke klart. Det kommer tydeligvis så sent som det overhodet er mulig å få det i år.

Jeg kom også inn nå. Har heller ikke fått det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg burde vel ikke sjekke Altinn, men prøvde likevel. Får ikke passord på sms, er det fordi de har problemer, tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte dem tidligere idag og da sa han jeg snakket med at de sendes ut ved midnatt så jeg fikk beskjed om at alt skal være iorden 1 minutt over midnatt ... så får vi se om det stemmer :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ikke klart, nei. Har dere andre som ikke har fått hatt mange endringer/ikke levert boligskjemaet? Jeg hadde bare kjøring som endring, og boligskjemaet levert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke jeg. Det står jo at det er klart imorgen, så hvorfor klager dere over at det ikke er klart idag? Uff, kvinnfolk..! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ikke klart, nei. Har dere andre som ikke har fått hatt mange endringer/ikke levert boligskjemaet? Jeg hadde bare kjøring som endring, og boligskjemaet levert.

Jeg hadde kun en liten endring i en post for aksjer - ellers alt som normalt. Boligskjema levert i rett tid og alt i orden der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortsatt ikke klart, nei. Har dere andre som ikke har fått hatt mange endringer/ikke levert boligskjemaet? Jeg hadde bare kjøring som endring, og boligskjemaet levert.

Hadde ingen endringer, og eier heller ikke bolig, så ingenting som tilsier at det skal ta så lang tid for min del. Har fått i juni i alle år, men i år får jeg tydeligvis i oktober av en eller annen grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har søkt om særfradrag for særskilt store sykdomsutgifter. Boligskjemaet leverte vi i mars eller april eller noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det forskjell på hvilke typer fradrag man har. Jeg er ikke synsk og aner ikke hva jeg får godkjent og ikke i år, derfor får jeg kanskje 95 000 igjen i år, eller kanskje bare 25 000. Det avgjøres ganske enkelt av hvilken saksbehandler som får selvangivelsen min på pulten sin og hvilket humør vedkommende er i den aktuelle dagen. Det burde ikke være så tilfeldig, men det er det, og for meg er 70 000 kr mer enn nok penger til at jeg er spent...

Og der kom oppgjøret. 95 000!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...