Gjest Sliten Skrevet 17. oktober 2011 #1 Del Skrevet 17. oktober 2011 Et vennepar av meg har den siste tiden gjort alt de kan for å skape splid mellom meg og mine søstre. Det spres grove usannheter om meg som vil rasere forholdet vårt i all fremtid. Får ikke tak i søstrene mine idag, hun er tydeligvis veldig sinna Følelsene nå varierer fra milde selvmordstanker - gi faen-holdninger - et ønske om å ruinere familien deres. Tror jeg går den siste, det vil kunne gi meg en stor indre glede å se at de "får som fortjent". Før dere dømmer meg: Jeg TROR bakgrunnen for angrepet er hans frykt for meg, jeg vet om utroskap, både familiært og økonomisk..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #2 Del Skrevet 17. oktober 2011 Et vennepar av meg har den siste tiden gjort alt de kan for å skape splid mellom meg og mine søstre. Det spres grove usannheter om meg som vil rasere forholdet vårt i all fremtid. Får ikke tak i søstrene mine idag, hun er tydeligvis veldig sinna Følelsene nå varierer fra milde selvmordstanker - gi faen-holdninger - et ønske om å ruinere familien deres. Tror jeg går den siste, det vil kunne gi meg en stor indre glede å se at de "får som fortjent". Før dere dømmer meg: Jeg TROR bakgrunnen for angrepet er hans frykt for meg, jeg vet om utroskap, både familiært og økonomisk..... Hvorfor skal de skape splid mellom deg og dine søstre fordi han i venneparet frykter deg? Virker ikke det litt mot sin hensikt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå