Gå til innhold

Gutter som later som de er single.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Jente1990:)

Dette var dårlig av han. Han skulle ha sagt med en gang "jeg har dame" så kan man selv bestemme hva man vil. Om man vil forsette å henge med han på byen eller stikke av fra han. Utrolig sleipt å sjekke opp damer, vil ha de med seg hjem osv uten å si at man er opptatt og bare late som man er singel. Hadde hun spurt han, så hadde hna sikkert sagt "jeg er singel jeg altså"

Jeg synes å TS er 100% uskyldig siden hun trodde han var singel. Så egentlig har hun ikke gjort noe galt. Jeg ville faktisk bare ha sagt med en gang at vi hadde sex MEN jeg trodde han var singel pga han ikke sa noe om at han hadde dame. Å hvis hun hadde da overfalt TS, så har hun ikke noen grunn til det. Det er han hun burde ha overfalt.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor er det ingen som reagerer på den latterlige holdningen til dagens yngre?

Bli med folk hjem og knulle i fylla...

Hehe, bra vi har sånne som deg, da, som passer på :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Hvorfor er det ingen som reagerer på den latterlige holdningen til dagens yngre?

Bli med folk hjem og knulle i fylla...

Du kan si hva du vil om dagens holdninger, men folk må få lov å ha sex med hvem de vil så lenge det ikke er utroskap og i dette tilfellet visste jo ikke ts at hun deltok i utroskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker jeg blir utrolig irritert på de som later som de er single, så er de ikke det i det hele tatt. Jeg ble med en fyr hjem fra byen på lørdag da. Vi kosa oss hele kvelden og han var utrolig fin og kjekk. Etter en lang natt på byen ville han at jeg skal bli med han hjem. Vi var flere som ble med han hjem på nash men etterhvert dro folka hjem. Jeg ble igjen og vi hadde sex i sengen hans. Jeg husker ikke så mye etter det, men jeg sovnet på sofan i hvert fall.

Rundt 11 tiden blir jeg brått vekket av en jente som står å skriker til meg "Hvem faen er du og hvorfor ligger du på min sofa!?" Jeg ble helt satt ut og skjønnte ingen ting. Han kommer ut i stuen pga han ble vel vekket av all skrikingen. Dette var altså dama hans som hadde sovet hos foreldrene sine den natten (aner ikke hvorfor), men var tidlig hjemme. Hun går rett inn på soverommet og man kan jo gjette seg til hva som hadde skjedd der for å si det sånn. Altså glidemiddel sto fremme, en brukt kondom, bhen min lå på gulvet osv. Han nektet for alt og hun ville snakke med meg alene. Jeg nekter selvsagt og sa det må ha vært en annen jente. En av de jentene som var på nash her. Jeg turte ikke å si hva som skjedde for da hadde hun vel flydd på meg. Jeg sa også at den bhen som lå på gulvet ikke var min. Hun virker VELDIG skeptisk og jeg er utrolig dårlig til å lyve. Det virker ikke som hun trodde meg, men jeg var så sint. På han. Hvorfor i alle dager sier ikke han til meg at han har dame og bor sammen med henne?! Han sa ingen ting. Helt utrolig.

Hun sa til slutt at jeg bare får pelle meg ut herfra og hvis hun fikk vite at ejg hadde hatt sex med han, så kom ut til å skambanke meg. Nå håper jeg ikke han forteller henne sannheten. Da sliter jeg.

Jeg går bare rundt nå å er fryktelig paranoid. Jeg har nr hans men tør ikke å ringe. Jeg vil bare vite at han ikke sier noe. Huff dette er ikke noe gøy :sukk:

Er det bare jeg som synes dette er veldig dårlig gjort av han?

Dårlig gjort av ham???

Det er er dårlig gjort av deg og lyve jenta rett opp i fjeset og nekte på at du har hatt sex med typen hennes.

DET VAR DÅRLIG GJORT.

En ting er at man har gjort en slett handling, noe mye værrre er å forsøke å skjule hendelsen for at den ikke skal bli avslørt.

Du er en løgner du også, ikke bare han fyren du pulte på.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Dårlig gjort av ham???

Det er er dårlig gjort av deg og lyve jenta rett opp i fjeset og nekte på at du har hatt sex med typen hennes.

DET VAR DÅRLIG GJORT.

En ting er at man har gjort en slett handling, noe mye værrre er å forsøke å skjule hendelsen for at den ikke skal bli avslørt.

Hallo hva hadde du gjort om dama nesten trua med å drepe deg?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig gjort av ham???

DET VAR DÅRLIG GJORT.

Typisk at gutta skal forsvare denne drittsekken!

Ja det var da dårlig gjort av han å late som han var singel synes du ikke? Å noen ganger er det best å ikke si noe. Spesielt når man kan bli skadet. Jeg skjønmner ts godt jeg.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme lurer jeg på. Lett å si "jeg hadde selvfølgelig sagt jeg pulte dama hans" når man ikke har vært oppi en slik situasjon selv.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun trua ETTER at hun hadde blitt løyet til.

Hadde du likt om en jente som pulte fyren din løy deg rett opp i ansiktet? uansett om hun var "uskyldig"???

Og hvis hun var så jævlig uskyldig, - da kunne hun vel bare fortalt sannheten da?

Trådstarter er en løgner, og trådstarter hadde ikke likt at andre jenter eller typen hadde løyet til henne.

Det er lov å gjøre feil, men det er ikke lov å lyve med viten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig gjort av ham???

DET VAR DÅRLIG GJORT.

Det var da voldsomt. Så da antar jeg du hadde sagt til en rasende fyr som nærmest vil fly på deg at du hadde sex med dama hans?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk at gutta skal forsvare denne drittsekken!

Ja det var da dårlig gjort av han å late som han var singel synes du ikke? Å noen ganger er det best å ikke si noe. Spesielt når man kan bli skadet. Jeg skjønmner ts godt jeg.

Late som man ikke er singel?

Det er altså feil.

Men å late som man ikke har pult noen?

Det er altså riktig.

Haha, kvinner. Gjør hva dere vil. Pul hvem dere vil. Men STÅ FOR DET!!! Ikke se folk inn i øya og JUUUG. For det gjør deg til et dårlig menneske uten troverdighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

hun trua ETTER at hun hadde blitt løyet til.

Hadde du likt om en jente som pulte fyren din løy deg rett opp i ansiktet? uansett om hun var "uskyldig"???

Og hvis hun var så jævlig uskyldig, - da kunne hun vel bare fortalt sannheten da?

Trådstarter er en løgner, og trådstarter hadde ikke likt at andre jenter eller typen hadde løyet til henne.

Det er lov å gjøre feil, men det er ikke lov å lyve med viten.

Herregud waco. Hun sa jo om jeg finner ut at det er du som har hatt sex med typen min så skal jeg banke deg. jaa da tør man å si at man hadde sex med han. Og før hun trua var hun jo forbanna som en okse i tyrefekterringen. klart man blir redd og vil beskytte seg selv da.

Uansett er denne typen den største drittsekken i og med at ts ikke kjente hun dama og dermed ikke skylder henne noe.

Egentlig burde dama være litt takknemlig for å ta han på fersken for nå vet hun iallefall hvilken drittsekk hun er sammen med.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan si hva du vil om dagens holdninger, men folk må få lov å ha sex med hvem de vil så lenge det ikke er utroskap og i dette tilfellet visste jo ikke ts at hun deltok i utroskap.

Betty, jeg er til dels enig med deg, men jeg synes ikke man bør dra på ons med ukjente mennesker av sikkerhetshensyn. Jeg synes også at når noen går sammen ut, så bør man gå sammen hjem. Det handler også om sikkerhet. Både for seg selv , og for den vennen/venninna man drar på byen med.

Grei prosedyre her kunne vært å flørte hemningsløst utover kvelden, og lagre fristeren på mobilen. Hvis kjemien stemmer så tar man heller kontakt dagen derpå, og tar det derfra. Blir litt kjent før man blir med hjem til typen.

Kjedelig å måtte vente, men heller safe enn sorry. Og da slipper man også slike skumle situsjoner, og en del andre farlige greier.

Jeg kjenner forresten nært to personer som har blitt utsatt for dop i drinken eller flaska. Det er veldig mange. Risikoen er stor, og en av disse ble alvorlig syk.

Beklager, men ikke alle ulvene der ute er snille. Man bør sikre seg. Byvettregel nr. 1. Gå aldri alene, og ikke la vennene dine i stikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da voldsomt. Så da antar jeg du hadde sagt til en rasende fyr som nærmest vil fly på deg at du hadde sex med dama hans?

Jeg hadde med glede fortalt ham at han er sammen med en hore. Ikke faen om jeg vil fortsette bedrageriet dama hans holder på med. Være medskydlig i en ussel handling?

Hjelpe menensker med å bedra sine kjærester?

Haha. Jeg hadde fortalt at jeg ikke visste at dama hadde type, - men nå vet jeg det. Og da forteller samvittigheten min at jeg skal fortelle TYPEN hvordan dama er og ikke hjelpe dama og LYVE for typen.

Skjønner dere virkelige ikke forskjellen sjøl?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop28

Betty, jeg er til dels enig med deg, men jeg synes ikke man bør dra på ons med ukjente mennesker av sikkerhetshensyn. Jeg synes også at når noen går sammen ut, så bør man gå sammen hjem. Det handler også om sikkerhet. Både for seg selv , og for den vennen/venninna man drar på byen med.

Grei prosedyre her kunne vært å flørte hemningsløst utover kvelden, og lagre fristeren på mobilen. Hvis kjemien stemmer så tar man heller kontakt dagen derpå, og tar det derfra. Blir litt kjent før man blir med hjem til typen.

Kjedelig å måtte vente, men heller safe enn sorry. Og da slipper man også slike skumle situsjoner, og en del andre farlige greier.

Jeg kjenner forresten nært to personer som har blitt utsatt for dop i drinken eller flaska. Det er veldig mange. Risikoen er stor, og en av disse ble alvorlig syk.

Beklager, men ikke alle ulvene der ute er snille. Man bør sikre seg. Byvettregel nr. 1. Gå aldri alene, og ikke la vennene dine i stikken.

Nei man bør jo ikke det, men føler dette blir en annen diskusjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt enig med Waco i at det var teit å lyve, det var også teit å ikke si fra han hadde dame, det var også teit å ikke legge merke til at det var en ungkarsleilighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud waco. Hun sa jo om jeg finner ut at det er du som har hatt sex med typen min så skal jeg banke deg. jaa da tør man å si at man hadde sex med han. Og før hun trua var hun jo forbanna som en okse i tyrefekterringen. klart man blir redd og vil beskytte seg selv da.

Uansett er denne typen den største drittsekken i og med at ts ikke kjente hun dama og dermed ikke skylder henne noe.

Egentlig burde dama være litt takknemlig for å ta han på fersken for nå vet hun iallefall hvilken drittsekk hun er sammen med.

Betty, hadde du likt og kommet hjem og sett en halvnaken fremmed kjerring på sofaen.

Og etter at du oppdager dette her, - så lyver hun til deg! Også mener du at det er riktig??

Jeg håper du kommer hjem en dag og møter en forvirret situasjon. Og da håper jeg alle lyver til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Linda sofie

Når det gjelder at ts hadde sex med han, så ja da er hun faktisk helt uskyldig.

Er det noen som er et dårlig menneske her, så er det han!

Jeg har ikke ord Waco. Virkelig ikke. :daane:

Endret av Linda sofie
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt enig med Waco i at det var teit å lyve, det var også teit å ikke si fra han hadde dame, det var også teit å ikke legge merke til at det var en ungkarsleilighet.

Greia er at man visste ikke at han hadde type. Men etterhvert fikk man vite det. Og da er det ikke da man skal begynne å lyve. Men det er da man skal begynne å snakke SANT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Jeg hadde med glede fortalt ham at han er sammen med en hore. Ikke faen om jeg vil fortsette bedrageriet dama hans holder på med. Være medskydlig i en ussel handling?

Hjelpe menensker med å bedra sine kjærester?

Haha. Jeg hadde fortalt at jeg ikke visste at dama hadde type, - men nå vet jeg det. Og da forteller samvittigheten min at jeg skal fortelle TYPEN hvordan dama er og ikke hjelpe dama og LYVE for typen.

Skjønner dere virkelige ikke forskjellen sjøl?

Dama visste jo allerede at han hadde vært utro. Bare ikke med hvem. Ikke spiller det noen rolle heller hvem han har vært utro med så lenge han har vært utro. Så ts hjalp han ikke å bedra henne. Klart man skal være ærlig men ingen vil risikere å bli drept heller.

Endret av BettyBoop28
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greia er at man visste ikke at han hadde type. Men etterhvert fikk man vite det. Og da er det ikke da man skal begynne å lyve. Men det er da man skal begynne å snakke SANT!

Helt enig Waco!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...