Gå til innhold

Gutter som later som de er single.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er ikke det tråden handler om.

Er du dum du da stakkar?

Du har vel hørt uttrykket "Den som er med på leken, må tåle steken", men du skjønte vel ikke det heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner at du ikke innrømmet noe der og da, siden hun var sint og fortvila og du bare ville komme deg ut derfra. Det jeg derimot syns du er moralsk forpliktet til å gjøre er derimot å sende henne en mail, evt finne henne på facebook og fortelle henne det nå i ettertid. Stakkars, stakkars jente som har en slik kjæreste!

Jeg er 100% enig i at det er kun den som er i forhold som er skyld i utroskap, men jeg syns ikke det er rart at jenta var sint der og da. Hun kom hjem i sin egen leilighet og finner en halvnaken dame, glidemiddel og brukte kondomer? Man tenker ikke særlig rasjonelt og klarer å være hyggelig mot "gjesten" i en sånn situasjon, når man oppdager et kjempesvik fra den man er mest knyttet til, der man gjerne ser hele sin verden falle i knas. Hadde det vært meg hadde jeg helt sikkert vært rasende på hvem som helst som var i nærheten, om det så hadde vært avisbudet.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy f*** så LAVMÅL!!

Du er jo ikke akkurat skurken oppi det her, du kunne jo ikke vite at han hadde kjæreste.

Men for å sitere de andre, hvorfor sa du ikke bare at dere hadde sex?

Kjæresten hans burde jo få vite at hun er sammen med en drittsekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt at ts ikke ville si noe der og da. Dama var jo fly forbannet op kunne ha flydd på ts. Men jeg må si meg enig med Juliane. Jeg ville nok ha sagt i fra på mail eller noe. Nå som hun kanskje har fått roet seg litt ned. Jeg ville ikke ha sagt noe der og da. Bare latet som det var en annen jente, men kanskje lurt å si i fra. Å det er ikke din feil overhode. Du trodde jo han var singel og det er han som er den skyldige oppi alt dette.

Jeg må si at jeg hadde blitt dritt forbannet hvis jeg kom hjem å det lå en jente på sofan. Å ikke minst så lå det brukte kondomer, en bh osv på vårt soverom. Hadde blitt forbannet der og da, men så lenge hun ikke visste kjæresten min hadde dame så kan jeg ikke begynne å kjefte og verre banke henne. Hun er faktisk uskylde selv om hun pulte typen min.

For alt vi vet kan det jo hende han har sagt det til henne etter ts gikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville holdt meg laaangt unna, ikke sendt noe mail eller pm på FB. Gurimalla for ett par!

Klarer han å snakke seg ut av glidemiddel, brukte kondomer og en gjenglemt bh så fortjener de hverandre.

Du TS fortjener ihvertfall ikke noe mer negativt fra to ukjente mennesker.

La dem holde på selv....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du ikke ville si noe i en så truende situasjon. Men tviler på at hun gjør deg noe. Bare hold deg unna han og henne, ikke kontakt han og ikke bland deg inn noe mer. Hun er vel den typen som ikke vil vite om typen er utro likevel.

Hvorfor sov du på sofaen hvis dere hadde sex på senga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner at du ikke innrømmet noe der og da, siden hun var sint og fortvila og du bare ville komme deg ut derfra. Det jeg derimot syns du er moralsk forpliktet til å gjøre er derimot å sende henne en mail, evt finne henne på facebook og fortelle henne det nå i ettertid. Stakkars, stakkars jente som har en slik kjæreste!

Jeg er 100% enig i at det er kun den som er i forhold som er skyld i utroskap, men jeg syns ikke det er rart at jenta var sint der og da. Hun kom hjem i sin egen leilighet og finner en halvnaken dame, glidemiddel og brukte kondomer? Man tenker ikke særlig rasjonelt og klarer å være hyggelig mot "gjesten" i en sånn situasjon, når man oppdager et kjempesvik fra den man er mest knyttet til, der man gjerne ser hele sin verden falle i knas. Hadde det vært meg hadde jeg helt sikkert vært rasende på hvem som helst som var i nærheten, om det så hadde vært avisbudet.

Jeg vil heller si at det er typen hennes som er pliktet til å fortelle henne om utroskapet. Jeg syns ts bare skal holde seg langt unna de, så får de ordne opp.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor sov du på sofaen hvis dere hadde sex på senga?

Lurer jeg også på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Jeg har aldri vært i en slik situasjon selv (heldigvis) men jeg synes det er råttent gjort å ikke innformere folk med gang at de har kjæreste. Det synes jeg er respektløst altså.

Ts våknet pga hun kjeftet på henne, så jeg tror kanskje det var best at ts ikke sa noe. Det var jo en veldig farlig situasjon og hun må jo ha vært lynforbannet. Noe jeg godt kan forstå. Man blir jo litt tatt på sengen og satt ut i en slik situasjon, så er ikke alltid lett å vite hva man skal si. Jeg hadde klikket vilt hvis jeg kom hjem i vår leilighet å fant en halvnaken jente ligge på sofan pluss at man tydelig ser at noen har hatt sex i sengen. Man begynner jo å tenke sitt for å si det sånn. Men så er ikke dette ts feil. Hadde ts visst han var singel, så er det noe helt annet.

Slett nr hans og bare hold deg unna han.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil heller si at det er typen hennes som er pliktet til å fortelle henne om utroskapet. Jeg syns ts bare skal holde seg langt unna de, så får de ordne opp.

Joda, men jeg har en eller annen ide om at en fyr som ikke forteller at han har dame, er utro i senga han deler med kjæresten sin og nekter for det i ettertid ikke nødvendigvis kommer til å fortelle noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her.

Jeg fikk jo helt sjokk da jeg ble vekket av henne. Jeg skjønnte ingen ting. Jeg fikk litt panikk for å si det sånn. Han sa først nei vi har da ikke hatt sex, så derfor bare sa jeg å nei. Hun var rasende (jeg skjønner jo det) så jeg tenkte hvis jeg sa det, så vet jeg ikke hva hun hadde gjort.

Det at jeg sov på sofan er jeg ikke helt sikker på. Husker vi hadde sex, så gikk vi ut i suten igjen. Jeg må vel å ha sovnet der da. Flaks at jeg ikke sov i sengen hans. herregud da hadde hun vel flydd på meg med en gang. Hun er jo større enn meg (høyere og større)så hun hadde nok vunnet den kampen.

Jeg skal helt klart å holde meg unna han ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men jeg har en eller annen ide om at en fyr som ikke forteller at han har dame, er utro i senga han deler med kjæresten sin og nekter for det i ettertid ikke nødvendigvis kommer til å fortelle noe.

Ja men hun vet jo at han har vært utro. Bare ikke med hvem. Man trenger ikke å ha så høy iq for å skjønne at noen har hatt sex inne på soverommet der. Det tror jeg de fleste hadde skjønnt fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her.

Jeg fikk jo helt sjokk da jeg ble vekket av henne. Jeg skjønnte ingen ting. Jeg fikk litt panikk for å si det sånn. Han sa først nei vi har da ikke hatt sex, så derfor bare sa jeg å nei. Hun var rasende (jeg skjønner jo det) så jeg tenkte hvis jeg sa det, så vet jeg ikke hva hun hadde gjort.

Det at jeg sov på sofan er jeg ikke helt sikker på. Husker vi hadde sex, så gikk vi ut i suten igjen. Jeg må vel å ha sovnet der da. Flaks at jeg ikke sov i sengen hans. herregud da hadde hun vel flydd på meg med en gang. Hun er jo større enn meg (høyere og større)så hun hadde nok vunnet den kampen.

Jeg skal helt klart å holde meg unna han ja.

Hvis jeg hadde vært deg og den drittsekken av en kjæreste begynte å si at vi ikke har hatt sex, da hadde jeg snudd meg mot han og pekt på han "Du, din drittsekk, du sa at du ikke hadde dame! Din respektløse dritt", så hadde jeg stormet ut.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja men hun vet jo at han har vært utro. Bare ikke med hvem. Man trenger ikke å ha så høy iq for å skjønne at noen har hatt sex inne på soverommet der. Det tror jeg de fleste hadde skjønnt fort.

Jada, men tror du ikke han bortforklarer det også? Gutter som holder på sånn finner unnskyldinger og dårlige forklaringer på alt, og damene de er sammen med, sluker jo som regel alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klein situasjon, but it takes two to tango...

For min del så prøver jeg ikke å skjule at jeg er gift, har på ring og har tatovert konas navn på armen.

Samtidig, så skriker jeg ikke nødvendigvis høyt at jeg er gift heller...

Jobber i en bransje der man kommer tett innpå mennesker og der flørting blir endel av sjargongen/væremåten. Tar nok delevis ubevisst med meg den utstrålingen også når jeg ikke er på jobb, det har liksom blitt endel av meg.

Når det er sagt, så vil jeg påpeke at jeg ikke sjekker opp jenter eller puler rundt.

Jeg har dog langt flere jentevenner enn guttevenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Jeg merker jeg blir utrolig irritert på de som later som de er single, så er de ikke det i det hele tatt. Jeg ble med en fyr hjem fra byen på lørdag da. Vi kosa oss hele kvelden og han var utrolig fin og kjekk. Etter en lang natt på byen ville han at jeg skal bli med han hjem. Vi var flere som ble med han hjem på nash men etterhvert dro folka hjem. Jeg ble igjen og vi hadde sex i sengen hans. Jeg husker ikke så mye etter det, men jeg sovnet på sofan i hvert fall.

Rundt 11 tiden blir jeg brått vekket av en jente som står å skriker til meg "Hvem faen er du og hvorfor ligger du på min sofa!?" Jeg ble helt satt ut og skjønnte ingen ting. Han kommer ut i stuen pga han ble vel vekket av all skrikingen. Dette var altså dama hans som hadde sovet hos foreldrene sine den natten (aner ikke hvorfor), men var tidlig hjemme. Hun går rett inn på soverommet og man kan jo gjette seg til hva som hadde skjedd der for å si det sånn. Altså glidemiddel sto fremme, en brukt kondom, bhen min lå på gulvet osv. Han nektet for alt og hun ville snakke med meg alene. Jeg nekter selvsagt og sa det må ha vært en annen jente. En av de jentene som var på nash her. Jeg turte ikke å si hva som skjedde for da hadde hun vel flydd på meg. Jeg sa også at den bhen som lå på gulvet ikke var min. Hun virker VELDIG skeptisk og jeg er utrolig dårlig til å lyve. Det virker ikke som hun trodde meg, men jeg var så sint. På han. Hvorfor i alle dager sier ikke han til meg at han har dame og bor sammen med henne?! Han sa ingen ting. Helt utrolig.

Hun sa til slutt at jeg bare får pelle meg ut herfra og hvis hun fikk vite at ejg hadde hatt sex med han, så kom ut til å skambanke meg. Nå håper jeg ikke han forteller henne sannheten. Da sliter jeg.

Jeg går bare rundt nå å er fryktelig paranoid. Jeg har nr hans men tør ikke å ringe. Jeg vil bare vite at han ikke sier noe. Huff dette er ikke noe gøy :sukk:

Er det bare jeg som synes dette er veldig dårlig gjort av han?

Det er skikkelig råttent gjort av han. Hadde det vært meg hadde jag sagt til dama at han hadde jugd til deg og sagt at han var singel og at det var han som la an på deg og ville ha deg med hjem. Men kunne vært risky siden det er så mange idioter som blir sinna på feil person alltid i slike situasjoner.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det her er så typisk jenter. Hun skal liksom "ta eg" om hun finner ut av at det var du som hadde sex med typen hennes. Det er jo hun og typen som må ordne opp. Du er jo uskyldig. Herlighet!

Uskyldig er hun ikke

Det må 2 personer til for og ha sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Uskyldig er hun ikke

HALLO Hun trodde han var singel. Hvordan pokker kunne hun vite at han var utro mot noen da om hun var sikker på at han var singel? Klart hun er uskyldig. At to single personer har sex med hverandre er fullt lovlig.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Uskyldig er hun ikke

Eh selvsagt er hun uskyldig. Fyren sa ingen ting om han hadde dame, så ts trodde jo han var singel.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Klein situasjon, but it takes two to tango...

For min del så prøver jeg ikke å skjule at jeg er gift, har på ring og har tatovert konas navn på armen.

Samtidig, så skriker jeg ikke nødvendigvis høyt at jeg er gift heller...

Jobber i en bransje der man kommer tett innpå mennesker og der flørting blir endel av sjargongen/væremåten. Tar nok delevis ubevisst med meg den utstrålingen også når jeg ikke er på jobb, det har liksom blitt endel av meg.

Når det er sagt, så vil jeg påpeke at jeg ikke sjekker opp jenter eller puler rundt.

Jeg har dog langt flere jentevenner enn guttevenner.

Jeg sier det samme til deg. HUN TRODDE HAN VAR SINGEL. Det er lov med "tango" om begge er single. Ts er jo ikke synsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...