AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #1 Del Skrevet 17. oktober 2011 Jeg merker jeg blir utrolig irritert på de som later som de er single, så er de ikke det i det hele tatt. Jeg ble med en fyr hjem fra byen på lørdag da. Vi kosa oss hele kvelden og han var utrolig fin og kjekk. Etter en lang natt på byen ville han at jeg skal bli med han hjem. Vi var flere som ble med han hjem på nash men etterhvert dro folka hjem. Jeg ble igjen og vi hadde sex i sengen hans. Jeg husker ikke så mye etter det, men jeg sovnet på sofan i hvert fall. Rundt 11 tiden blir jeg brått vekket av en jente som står å skriker til meg "Hvem faen er du og hvorfor ligger du på min sofa!?" Jeg ble helt satt ut og skjønnte ingen ting. Han kommer ut i stuen pga han ble vel vekket av all skrikingen. Dette var altså dama hans som hadde sovet hos foreldrene sine den natten (aner ikke hvorfor), men var tidlig hjemme. Hun går rett inn på soverommet og man kan jo gjette seg til hva som hadde skjedd der for å si det sånn. Altså glidemiddel sto fremme, en brukt kondom, bhen min lå på gulvet osv. Han nektet for alt og hun ville snakke med meg alene. Jeg nekter selvsagt og sa det må ha vært en annen jente. En av de jentene som var på nash her. Jeg turte ikke å si hva som skjedde for da hadde hun vel flydd på meg. Jeg sa også at den bhen som lå på gulvet ikke var min. Hun virker VELDIG skeptisk og jeg er utrolig dårlig til å lyve. Det virker ikke som hun trodde meg, men jeg var så sint. På han. Hvorfor i alle dager sier ikke han til meg at han har dame og bor sammen med henne?! Han sa ingen ting. Helt utrolig. Hun sa til slutt at jeg bare får pelle meg ut herfra og hvis hun fikk vite at ejg hadde hatt sex med han, så kom ut til å skambanke meg. Nå håper jeg ikke han forteller henne sannheten. Da sliter jeg. Jeg går bare rundt nå å er fryktelig paranoid. Jeg har nr hans men tør ikke å ringe. Jeg vil bare vite at han ikke sier noe. Huff dette er ikke noe gøy Er det bare jeg som synes dette er veldig dårlig gjort av han? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 17. oktober 2011 #2 Del Skrevet 17. oktober 2011 For en idiot. Dette er dritdårlig gjort, både mot dama og deg. Så jeg håper denne kjæresten hans får tenkt seg litt om og begynner å rette sinnet sitt mot den som virkelig fortjener det, altså han... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 17. oktober 2011 #3 Del Skrevet 17. oktober 2011 Jeg merker jeg blir utrolig irritert på de som later som de er single, så er de ikke det i det hele tatt. Jeg ble med en fyr hjem fra byen på lørdag da. Vi kosa oss hele kvelden og han var utrolig fin og kjekk. Etter en lang natt på byen ville han at jeg skal bli med han hjem. Vi var flere som ble med han hjem på nash men etterhvert dro folka hjem. Jeg ble igjen og vi hadde sex i sengen hans. Jeg husker ikke så mye etter det, men jeg sovnet på sofan i hvert fall. Rundt 11 tiden blir jeg brått vekket av en jente som står å skriker til meg "Hvem faen er du og hvorfor ligger du på min sofa!?" Jeg ble helt satt ut og skjønnte ingen ting. Han kommer ut i stuen pga han ble vel vekket av all skrikingen. Dette var altså dama hans som hadde sovet hos foreldrene sine den natten (aner ikke hvorfor), men var tidlig hjemme. Hun går rett inn på soverommet og man kan jo gjette seg til hva som hadde skjedd der for å si det sånn. Altså glidemiddel sto fremme, en brukt kondom, bhen min lå på gulvet osv. Han nektet for alt og hun ville snakke med meg alene. Jeg nekter selvsagt og sa det må ha vært en annen jente. En av de jentene som var på nash her. Jeg turte ikke å si hva som skjedde for da hadde hun vel flydd på meg. Jeg sa også at den bhen som lå på gulvet ikke var min. Hun virker VELDIG skeptisk og jeg er utrolig dårlig til å lyve. Det virker ikke som hun trodde meg, men jeg var så sint. På han. Hvorfor i alle dager sier ikke han til meg at han har dame og bor sammen med henne?! Han sa ingen ting. Helt utrolig. Hun sa til slutt at jeg bare får pelle meg ut herfra og hvis hun fikk vite at ejg hadde hatt sex med han, så kom ut til å skambanke meg. Nå håper jeg ikke han forteller henne sannheten. Da sliter jeg. Jeg går bare rundt nå å er fryktelig paranoid. Jeg har nr hans men tør ikke å ringe. Jeg vil bare vite at han ikke sier noe. Huff dette er ikke noe gøy Er det bare jeg som synes dette er veldig dårlig gjort av han? Han har oppført seg helt forferderlig. Dama hans kjeftet jo også på feil person, men jeg tror du gjorde det beste du kunne når du gikk ut uten å motsi henne. Dette var en farlig situasjon. Men jeg må si at du tok en sjanse når du ble med en fyr hjem som du ikke kjente godt. Du har ikke gjort noe direkte galt, men du har gjort noe farlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #4 Del Skrevet 17. oktober 2011 Det her er så typisk jenter. Hun skal liksom "ta eg" om hun finner ut av at det var du som hadde sex med typen hennes. Det er jo hun og typen som må ordne opp. Du er jo uskyldig. Herlighet! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #5 Del Skrevet 17. oktober 2011 Du kunne jo ihvertfall innrømmet du hadde sex med han da. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 17. oktober 2011 #6 Del Skrevet 17. oktober 2011 Du kunne jo ihvertfall innrømmet du hadde sex med han da. Hun var i en farlig situasjon. Jeg synes det var klokt å ikke innrømme noe. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
animelona Skrevet 17. oktober 2011 #7 Del Skrevet 17. oktober 2011 Du kunne jo ihvertfall innrømmet du hadde sex med han da. Hun var jo redd for dama hans jo! Skjønner godt at hun nektet.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 17. oktober 2011 #8 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Huff dette her hørtes ikke noe gøy ut. Jeg skjønner godt du ikke sa noe. jeg hadde heller ikke sagt noe. Vil ikke riskikere å ende opp i slåsskamp heller. Tror det bare hadde blitt kaos om du sa at dere hadde sex. Men han idioten burde seriøst bare sagt med en gang at han hadde dame. Dårlig gjort å ikke si noe Har en venninne som var i samme situasjon som deg, men da fant ikke dama det ut før senere. Pga han venninna mi hadde sex med (hun visste ikke han hadde kjæreste) sa det til henne. han fikk vel dårlig samvittighet eller noe. Så da ble det kaos for å si det sånn. Hun trua venninna mi med vold osv. Ingen ting skjedde, men jeg skjønner det ikke er noe gøy. Dette her er IKKE din feil. Du trodde jo fyren var singel og han burde ha fortalt deg at han var opptatt med en gang. Endret 17. oktober 2011 av smalls 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 17. oktober 2011 #9 Del Skrevet 17. oktober 2011 Du kunne jo ihvertfall innrømmet du hadde sex med han da. Hvorfor det egentlig? Nei jeg synes det var smart å ikke si noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #10 Del Skrevet 17. oktober 2011 Det her er så typisk jenter. Hun skal liksom "ta eg" om hun finner ut av at det var du som hadde sex med typen hennes. Det er jo hun og typen som må ordne opp. Du er jo uskyldig. Herlighet! Er vel mange nok menn som "vil ta" mannen som damen deres har vært utro med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MoralensVokter Skrevet 17. oktober 2011 #11 Del Skrevet 17. oktober 2011 Hvorfor er det ingen som reagerer på den latterlige holdningen til dagens yngre? Bli med folk hjem og knulle i fylla... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemeg25 Skrevet 17. oktober 2011 #12 Del Skrevet 17. oktober 2011 Jaha, så skal hun liksom banke deg hvis hun finner ut at du og han hadde sex? Det blir for dumt synes jeg fordi du visste ikke at han hadde kjæreste. Hjelpes meg, dette er jo ikke din feil. Er det noen hun skal kjefte og smelle på er det vel typen hennes som oppfører seg som en drittsekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #13 Del Skrevet 17. oktober 2011 Hvorfor er det ingen som reagerer på den latterlige holdningen til dagens yngre? Bli med folk hjem og knulle i fylla... Det er ikke det tråden handler om. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maneater Skrevet 17. oktober 2011 #14 Del Skrevet 17. oktober 2011 Hun var i en farlig situasjon. Jeg synes det var klokt å ikke innrømme noe. Hadde man blitt bedratt på denne måten kunne man i værste fall ha drept den andre dama og deretter forlatt typen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 17. oktober 2011 #15 Del Skrevet 17. oktober 2011 Tsssh Du skulle bare ha sagt at du hadde hatt sex med typen. Hun har da ingen grunn til å grisebanke deg siden du ikke visste at han hadde en dame. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest green lady Skrevet 17. oktober 2011 #16 Del Skrevet 17. oktober 2011 Ærlighet varer lengst, men allikavel så tror jeg det var best hun bare nektet for det. Nei dama har ingen grunn til å banke henne men hun kan lett gjøre det. Hvis dere hadde blitt vekket av en jente som hylskrek til dere og som du trodde kunne fly på deg, hadde dere seriøst stått der å sagt "ja jeg knulla typen din" Det hadde ikke jeg turt i hvert fall. Mange jenter er gale og du vet aldri hva de kan finne på. Å mange bryr seg heller ikke om at du ikke visste han hadde dame. Så lenge du knulla typen til de, så ser de rødt. Gud vet hva hun hadde gjort hvis ts innrømmet det hele. Dette var jo som har blitt sagt her en veldig farlig situasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 17. oktober 2011 #17 Del Skrevet 17. oktober 2011 Hvorfor er det ingen som reagerer på den latterlige holdningen til dagens yngre? Bli med folk hjem og knulle i fylla... Jeg kritiserte jo dette. Jeg mener at det er å ta risiko man ikke bør ta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #18 Del Skrevet 17. oktober 2011 Jeg kritiserte jo dette. Jeg mener at det er å ta risiko man ikke bør ta. Men så er det ofte slik at når man er full, så tenker mann alltid ikke så fornuftig heller. Hadde vært bedre hvis han ble med henne hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2011 #19 Del Skrevet 17. oktober 2011 Slapp nå av. Er veldig få jenter som er i stand til å banke noen som helst . Det går nok veldig bra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #20 Del Skrevet 17. oktober 2011 Slapp nå av. Er veldig få jenter som er i stand til å banke noen som helst . Det går nok veldig bra Du tror det ja.. Slutt å drikk så mye at du drar hjem til en fyr og bare puler på han. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå