Gå til innhold

Møteplassen

Gjest Kåre

Anbefalte innlegg

Har søkt gjennom profilene på møteplassen. Og der finner jeg en utrolig nydelig jente. Hun har ikke vip, ikke jeg heller. Da kan jegvikke kontakte henne uten at begge to blir vip, eller at jeg betaler 89 kr extra i måneden.

Jeg har funnet facebook-profilen hennes og har såååå lyst å spørre om hun kunne tenke seg en date. Men blir det litt ekkelt at jeg oppsøker henne på denne måten? Vil ikke skremme henne bort heller.

Noen råd, kjære guide-jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du ikke bare sende henne en facebook-melding og ta det derfra? Er hun på møteplassen er hun trolig interessert i å date noen. I verste fall får du ikke svar (noe du for øvrig ikke hadde vært garantert om du betalte for VIP heller), og du har spart 89 kroner.

Anbefaler deg å ikke starte med "hallais, er du hypp på en date?".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke giddet å treffe en som ikke hadde giddet å betale 89 kroner for å få kontakt med meg..

Og hvordan har du funnet henne på fb? Hadde definitivt blitt skeptisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke giddet å treffe en som ikke hadde giddet å betale 89 kroner for å få kontakt med meg..

Og hvordan har du funnet henne på fb? Hadde definitivt blitt skeptisk.

Samme her! Er man interessert, hvorfor stopper 89 kroner da? Det er jo ikke store summen. Men så er man vel ikke interessert nok til å bruke den summen heller da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo mange jenter som har en slags kombinasjon av fornavn eller etternavn som "nick". Jeg har funnet mange av dem på facebook, det kan hende man har en venn eller to til felles på facebook som gjør det desto enklere om man bare har ett navn å gå ut i fra.

Jeg har tatt kontakt to ganger på facebook med noen jeg fant utifra "nicket" deres. En av dem svarte faktisk og vi hadde en liten dialog før hun en dag ikke svarte på meldingen min, da hadde hun fått seg type... Så det kan for all del hende at hun svarer, det kommer vel bare an på jenta hvordan tankesettet hennes er i forhold til slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har ett relativt uvanlig navn som hun også bruker som nick. Da ble det ikke vanskelig å finne henne. Men har skrevet til henne på møteplassen nå. Håper hun svarer, for det smilet på profilen var så herlig at jeg har sommerfugler i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...