Gå til innhold

Et spørsmål?

grinchen

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke ord på hvor desillusjonert og holdt for narr jeg ville følt meg. Jeg mener, hvor mange løgner trengs det for å holde noe slikt skjult over tid? Jeg ville spurt meg selv, "kan denne personen overhodet åpne munnen uten at det kommer ut en løgn?"

Det er ikke bare snakk om lovbrudd og mangel på moral, men grunnleggende tillitsbrudd over lang tid. Å smugle hasj i store mengder mens man spiller skuespill overfor sine nærmeste... hvordan kan man noensinne stole på vedkommende igjen?

dobbeltliv kalles det. Folk har streite jobber å driver med sånt ved siden av. Sånt tror jeg er mye mer vanlig enn folk tror...

Endret av grinchen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dobbeltliv kalles det. Folk har streite jobber å driver med sånt ved siden av. Sånt tror jeg er mye mer vanlig enn folk tror...

Jeg vet ikke hvor vanlig folk tror det er. Men det er ganske innlysende at de fleste dopsmuglere og -langere gjør dette i skjul. Det er ikke så mange som med stolthet i stemmen vil si "min sønn/mann/bror langer dop", og yrkestittelen "langer" er sjelden å se på Gule Sider.

Men sånt har jo en tendens til å bli oppdaget, og da må de regne med å ta konsekvensene. Go directly to jail, do not pass Go, do not collect $200, do not see the kids on weekends.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...