Gjest Raindrops Skrevet 17. oktober 2011 #61 Del Skrevet 17. oktober 2011 Hva slags menn har seg med ei dame som er helt ute da?! Voldtekt eller ikke, jeg synes nå det er like lavmål å skulle høvle over en "dau fisk". Er han oppegående nok til å orke å poke på er han oppegående nok til å oppfatte hvilken tilstand kvinnfolket er i... Håper det vil kjennes bedre etterhvert, TS Selv om man får blackout etter fylla, kan man være forbausende oppegående der og da. En veninne av meg glemte en hel kveld en gang vi var ute sammen, men jeg oppfattet henne ikke som fullere enn meg, eller i fare for å sovne på et gatehjørne hvis jeg snudde ryggen til. Så det er ikke sikkert mannen lå å pulte på en siklende og bevistløs TS. Mest sannsynlig var han omtrent like full og trodde de var på bølgelengde. Jeg tror rett og slett dere hadde en helt normal ONS der begge på en eller annen måte ga uttrykk for at dere hadde lyst. Hun hentet tross alt en kondom til fyren. Jeg skjønner at du angrer jeg TS, og det er lett å føle seg utnyttet etter en slik hendelse, sikkert enda verre når man faktisk ikke husker noe. Du får bare ta det roligereneste gang og håpe at du ikke havner i samme situasjon en annen gang 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #62 Del Skrevet 17. oktober 2011 Så det er KUN mannen som er skyldig her, mener du? Du må tenke deg litt bedre om! Det var ment generellt, men som en påpeker her- hvem er det som høvler over en dau fisk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arne Skrevet 17. oktober 2011 #63 Del Skrevet 17. oktober 2011 Det var ment generellt, men som en påpeker her- hvem er det som høvler over en dau fisk? De heldigste av de som har vært gift noen år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 17. oktober 2011 #64 Del Skrevet 17. oktober 2011 Kjipt at du føler det sånn nå i ettertid Stine. Håper du klarer å få det litt mer på avstand etter hvert. Prøv å tenk som så at det er mange som har gått på noen små og store sexblemmer i fylla, men med mindre du er blitt smittet av noe skummelt eller blitt gravid (som du med stor sannsynlighet kan unngå med en reseptfri angrepille!), så er det egentlig ingen big deal. Bare ta det som en liten lærepenge på at du bør passe mer på promillen neste gang du er ute, samt kanskje være mer påpasselig på å holde sammen med venninnene dine hele kvelden. Man kan spekulere i hvorvidt denne fyren var relativt edru og utnyttet situasjonen, eller hvorvidt det kan tenkes at det var noe dop inni bildet. Men mest sannsynlig var det ikke det. Man kan innimellom reagere rart på alkohol, bli mye fullere enn man forventet, og få blackout uten helt å skjønne hvorfor. Så mest sannsynlig var du full men oppegående nok til å kommunisere helt greit med denne fyren, og han var mye mulig like full selv, eller enda fullere. Dere flørtet og du tok ham med hjem, og dere hadde frivillig sex. Så merket vel denne fyren at det var på tide å komme seg hjem ettersom han var full og sliten, og det ble slutten på visa. Så nei, hadde jeg vært deg ville jeg ikke sittet og fungert på hvorvidt det kan hende at du muligens ble utnyttet. Ingen av minnene du har gir noen som helst klare indikasjoner på at det skjedde noe snuskete. Det eneste kjipe er at han ikke brukte kondom, men det kan hende han var for full til å tenke fornuftig. Gudene veit. Ja, kvinner føler seg ofte utnyttet, fordi mannen kommer lett som en plett idet han stikker saken inn i den varme, gode hulen til ts. Kvinner vil ikke slippe hvem som helst inn i seg, og vil da føle seg brukt ... mens menn vil gjerne inn i varmen hvor som helst og når som helst. En kvinne vil helst elske med en mann som blir og vil ha mer av henne. Det er helt forferdelig når han IKKE TOK PÅ KONDOMET og bare kjørte på. Hadde dette skjedd meg hadde jeg slitt psykisk i lang tid etterpå og vurdert selvmord - en grunn til at jeg ikke har ONS eller useriøse forhold. Du er tøff du, ts, som tar imot så mye dritt her inne. Forstår godt hva du føler, og vi får håpe at du hverken blir gravid eller får lumske sykdommer. DET fortjener du ikke. Du fortjener at du tar bedre vare på deg selv neste gang, siden dette er en situasjon du iKKE ønsker å havne i. Du generaliserer fælt. Det er mange jenter som elsker sex kun for sexens skyld, og det er mange gutter som helst ikke vil ha sex med mindre de er ordentlig glad i jenta. Det at du ville slutt psykisk etter en slik hendelse og vurdert selvmord er fælt, men det går kun på deg. Det er ikke noe du kan holde gutten ansvarlig for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 17. oktober 2011 #65 Del Skrevet 17. oktober 2011 ... Men jeg føler det var noe jeg egentlig ikke ønsket, og jeg klarte vel ikke formidle det til han i den situasjonen jeg var i. Og jeg mener han kanskje burde skjønt, eller stusset over at det ikke var noen vits å ha sex med meg, når jeg var så full som jeg var. Eeh, hvis jeg var mann og dama gav meg et kondom mens hun gikk på badet ville jeg tatt det som et klarsignal om at her var det bare å gjøre seg klar... Full eller ikke... Det er ikke noe "han burde skjønne" og i allefall ikke "stusset over" .. Men at du føler deg brukt kan jeg forstå, problemet er vel ikke at han brukte deg men at du lot deg bruke i så fall... Det er mange tildels stygge svar å få når man gjør feil og poster om dem på et nettsted som dette, det er en del av gamet... Jeg er enig med alle som sier "gå til lege" men vær klar over at enkelte typer sykdommer ikke kommer med en gang, så du må nok teste deg flere ganger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken am Skrevet 17. oktober 2011 #66 Del Skrevet 17. oktober 2011 Selv om man får blackout etter fylla, kan man være forbausende oppegående der og da. En veninne av meg glemte en hel kveld en gang vi var ute sammen, men jeg oppfattet henne ikke som fullere enn meg, eller i fare for å sovne på et gatehjørne hvis jeg snudde ryggen til. Så det er ikke sikkert mannen lå å pulte på en siklende og bevistløs TS. Mest sannsynlig var han omtrent like full og trodde de var på bølgelengde. Jeg tror rett og slett dere hadde en helt normal ONS der begge på en eller annen måte ga uttrykk for at dere hadde lyst. Hun hentet tross alt en kondom til fyren. Jeg skjønner at du angrer jeg TS, og det er lett å føle seg utnyttet etter en slik hendelse, sikkert enda verre når man faktisk ikke husker noe. Du får bare ta det roligereneste gang og håpe at du ikke havner i samme situasjon en annen gang Nei, det vet vi ikke med sikkerhet, og ikke TS heller tydeligvis. Jeg bare mener at om det var slik at TS var helt ute, og når andre man skal ha sex med for den saks skyld ikke er med for fem flate øre, er det merkelig at man tillater seg selv å ha sex med et slakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 17. oktober 2011 #67 Del Skrevet 17. oktober 2011 Det er ingen av mine kvinnelige venner som forfølger fulle damer hjem, står desperate på gatehjørner etter lysene har slukket på byens utesteder og trygler deg om å få bli med hjem. Tro meg, det finnes nok av desperate kvinner der ute. Jeg våknet, i senga til ei venninne som jeg fikk sove hos, av at ei annen jente ridde meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Genesis Skrevet 17. oktober 2011 #68 Del Skrevet 17. oktober 2011 Nei, det vet vi ikke med sikkerhet, og ikke TS heller tydeligvis. Jeg bare mener at om det var slik at TS var helt ute, og når andre man skal ha sex med for den saks skyld ikke er med for fem flate øre, er det merkelig at man tillater seg selv å ha sex med et slakt. Hvorfor sier du at TS var et slakt? De gangene jeg selv har fått blackout, har jeg ofte blitt fortalt at jeg var særdeles energisk og pratsom. Det kan da likegodt være tilfellet at det er TS som har initert hele greia. De konklusjonene du trekker vitner om et forkastelig syn på menn! Jeg spør som katten. Kanskje vi skal lage noen form for skriftlig kontrakt hvor kvinnen eksplisitt kan uttrykke sitt samtykke til sex. Hvis ikke risikerer man jo omtrent å få voldtektsmann slengt etter seg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #69 Del Skrevet 17. oktober 2011 Tro meg, det finnes nok av desperate kvinner der ute. Jeg våknet, i senga til ei venninne som jeg fikk sove hos, av at ei annen jente ridde meg. Uff, ikke bra i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #70 Del Skrevet 17. oktober 2011 Hvorfor sier du at TS var et slakt? De gangene jeg selv har fått blackout, har jeg ofte blitt fortalt at jeg var særdeles energisk og pratsom. Det kan da likegodt være tilfellet at det er TS som har initert hele greia. De konklusjonene du trekker vitner om et forkastelig syn på menn! Jeg spør som katten. Kanskje vi skal lage noen form for skriftlig kontrakt hvor kvinnen eksplisitt kan uttrykke sitt samtykke til sex. Hvis ikke risikerer man jo omtrent å få voldtektsmann slengt etter seg! Jeg har ett forkastelig syn på billige desperate menn som følger etter fulle damer, ka så? de er jo boss uten selvrespekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #71 Del Skrevet 17. oktober 2011 Uff, ikke bra i det hele tatt. Nei, rammes uten tvil av strl. § 192! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Genesis Skrevet 17. oktober 2011 #72 Del Skrevet 17. oktober 2011 Jeg har ett forkastelig syn på billige desperate menn som følger etter fulle damer, ka så? de er jo boss uten selvrespekt. Og du trekker automatisk konklusjoner om at det var det som skjedde. Kjipt å ha et sånt hat mot det motsatte kjønn. Det du trenger er et skikkelig fylleknull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #73 Del Skrevet 17. oktober 2011 Og du trekker automatisk konklusjoner om at det var det som skjedde. Kjipt å ha et sånt hat mot det motsatte kjønn. Det du trenger er et skikkelig fylleknull Tilbudene står i kø, men sjå kor det bryr meg! Jeg vil ikke ha billige menn, da skal de i så tilfelle være vakre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 17. oktober 2011 #74 Del Skrevet 17. oktober 2011 Tro meg, det finnes nok av desperate kvinner der ute. Jeg våknet, i senga til ei venninne som jeg fikk sove hos, av at ei annen jente ridde meg. What?! Æsj! Det er vel faktisk en type voldtekt? Du sov jo, altså ute av stand til å gi samtykke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 17. oktober 2011 #75 Del Skrevet 17. oktober 2011 What?! Æsj! Det er vel faktisk en type voldtekt? Du sov jo, altså ute av stand til å gi samtykke. Jeg vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken am Skrevet 17. oktober 2011 #76 Del Skrevet 17. oktober 2011 Hvorfor sier du at TS var et slakt? De gangene jeg selv har fått blackout, har jeg ofte blitt fortalt at jeg var særdeles energisk og pratsom. Det kan da likegodt være tilfellet at det er TS som har initert hele greia. De konklusjonene du trekker vitner om et forkastelig syn på menn! Jeg spør som katten. Kanskje vi skal lage noen form for skriftlig kontrakt hvor kvinnen eksplisitt kan uttrykke sitt samtykke til sex. Hvis ikke risikerer man jo omtrent å få voldtektsmann slengt etter seg! LES!!! Det står skrevet "HVIS" og "OM". Spar meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 18. oktober 2011 #77 Del Skrevet 18. oktober 2011 Du får bruke "fylla har skylda" for denne historien din. Sette punktum og gå videre. Tror ikke på at halvparten av du sier er sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinana Skrevet 18. oktober 2011 #78 Del Skrevet 18. oktober 2011 Det var ment generellt, men som en påpeker her- hvem er det som høvler over en dau fisk? Det kan jo være at begge fiskene var rimelig daue? Såvidt jeg kan se så kan ikke TS gjøre rede for hvem som egentlig høvlet over hvem, bortsett fra at hun har en følelse av å ha blitt høvlet over. Nei, her er begge like skyldige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2011 #79 Del Skrevet 18. oktober 2011 Nei, rammes uten tvil av strl. § 192! What?! Æsj! Det er vel faktisk en type voldtekt? Du sov jo, altså ute av stand til å gi samtykke. Som jeg skrev over; det Katten forteller om rammes av strl. § 192 og er altså dermed voldtekt. Jepp. Og det er noe spesielt AnonymeBrukere bør skrive seg bak øret Ikke spesielt myntet på deg, selvsagt. Det styggeste svaret i denne tråden var det uten tvil en bruker som greide å lire av seg. Det går vel begge veier. Noen av oss har bruker, men skriver stort sett om AB eller gjest uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 18. oktober 2011 #80 Del Skrevet 18. oktober 2011 Du gav mannen en kondom. Så man må faktisk få en skriftlig erklæring, som mann, i dag for å unngå og bli beskyldt for utnyttelse? Enig. Når man gir en fyr kondom etter drikking betyr det som regel bare en ting for han: Le hanky panky :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå