Gjest Bartenina Skrevet 16. oktober 2011 #1 Del Skrevet 16. oktober 2011 Jeg begynte plutselig å klø for litt siden, trodde bare huden min var tørr, men nå har jeg fått små "nupper" som vokser i klaser på armene og leggene og magen, kanskje resten av kroppen også, det klør i hodebunnen og ryggen og nakken og overalt! jeg blir gal! nuppene kommer først der jeg har tynn hud. Noen som vet hva dette kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Apophis Skrevet 16. oktober 2011 #2 Del Skrevet 16. oktober 2011 Elveblest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2011 #3 Del Skrevet 16. oktober 2011 Elveblest? Kan du ha spist noe du ikke har tålt? Brukt ny type såpe/shampo/lotion e.l.? Evt nytt vaskemiddel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pellepirat Skrevet 16. oktober 2011 #4 Del Skrevet 16. oktober 2011 Det første jeg også tenkte på var også elveblest. Da kommer det utslett som brer seg og klør noe helt forferdelig. Det kan komme av hva som helst i grunnen, noe du reagerer på. Hvis du da ikke er allergisk mot noe. Hvis det ikke bedrer seg må du til legen og få noen tabletter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bartenina Skrevet 16. oktober 2011 #5 Del Skrevet 16. oktober 2011 Ingen nye produkter, og ikke noe ny mat, eneste var en kjøttsuppe jeg fikk påspandert, men ingen andre reagerte på den. Æææææh..gal! Nå klør puppene også :-S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Apophis Skrevet 16. oktober 2011 #6 Del Skrevet 16. oktober 2011 Har hatt det eg også, men slapp heldigvis unna kløinga. Aner ikkje hva eg reagerte på, men det forsvant plutselig. Kjøp allergi tabletter (Zyrtec eller lignende) så forsvinner det nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bartenina Skrevet 16. oktober 2011 #7 Del Skrevet 16. oktober 2011 Får vel ikke kjøpt all verden nå, så får bare holde ut og håpe at jeg ikke klør meg til blods i natt ;-P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Apophis Skrevet 16. oktober 2011 #8 Del Skrevet 16. oktober 2011 Hehe, når apoteket åpner Sov med hansker :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jarnia Skrevet 16. oktober 2011 #9 Del Skrevet 16. oktober 2011 Jeg skifter sengetøy, jeg. Pleier å hjelpe litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå