icetea Skrevet 1. januar 2012 Forfatter #41 Del Skrevet 1. januar 2012 Jeg tror vi traff el, så er litt spennende denne måneden og forventer mens på torsdag, og har allerede spottet litt et par dager.. har aldri gjort det før, så jeg vet ikke helt hva jeg skal tro om det Får vel bare vente og se det an litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 1. januar 2012 #42 Del Skrevet 1. januar 2012 Spennende. Jeg har veldig vonde pupper og stikninger i magen. Så har et lite håp. Men vet ikke om jeg klarer å vente helt til torsdag med å teste??!!! Hva med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 3. januar 2012 #43 Del Skrevet 3. januar 2012 Håpe, håpe!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
icetea Skrevet 3. januar 2012 Forfatter #44 Del Skrevet 3. januar 2012 Tanta kom i dag Hadde kjempeømme pupper og masse stikkinger i magen jeg og, så jeg hadde et lite håp Må innrømme at jeg ble litt skuffa i dag, selv om vi ikke har prøvd så lenge.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SparDame87 Skrevet 4. januar 2012 #45 Del Skrevet 4. januar 2012 Så leit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 4. januar 2012 #46 Del Skrevet 4. januar 2012 Æsj.... Så kjedelig! Hold motet oppe, kjære ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 4. januar 2012 #47 Del Skrevet 4. januar 2012 Så kjedelig. Håper januar er mnd å bli gravid i for oss da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
icetea Skrevet 5. januar 2012 Forfatter #48 Del Skrevet 5. januar 2012 Ja, det håper jeg og Er veldig travelt på jobb for tiden, så dagene bare suser av gårde.. etter helgen kommer samboer hjem fra jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 8. januar 2012 #49 Del Skrevet 8. januar 2012 Ja, fikk mensen og den har passert. Så nå er jeg klar for ny runde. Er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
icetea Skrevet 8. januar 2012 Forfatter #50 Del Skrevet 8. januar 2012 Ja, fikk mensen og den har passert. Så nå er jeg klar for ny runde. Er du? Ja, jeg er veldig klar Når har du EL? Jeg har beregnet min neste tirsdag, men tror jeg skal teste denne måneden for å være helt sikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 9. januar 2012 #51 Del Skrevet 9. januar 2012 Mellom 16 og 21 tror jeg Skal teste etter el jeg og for å se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 21. mars 2012 #52 Del Skrevet 21. mars 2012 Hallo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 22. mars 2012 #53 Del Skrevet 22. mars 2012 Heisann! Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 22. mars 2012 #54 Del Skrevet 22. mars 2012 Det går bra med meg, takk! Hva med deg? har det skjedd noe siden sist? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå