Gå til innhold

Endelig prøver!


icetea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

6 DPO i dag, og jeg har såå lyst å test :fnise: Vet jo at det er alt for tidlig da, så skal prøve å holde meg til helgen :) hvor tidlig er egentlig for tidlig? når pleier dere å teste?

Var faktisk på 2 julebord denne helgen, uten å drikke. Jeg tenker at hvis det skulle klaffe denne måneden, så er det like greit å holde seg unna :) Det morsomme er jo at ingen legger faktisk merke til det så lenge man går rundt med et glass i hånda ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Hmmm! Vet ikke helt, jeg! Er ganske fersk :fnise:

Ja, det er ganske rart i grunn! Ingen som legger merke til så mye når de drikker. Også er det litt gøy å observere og bare se hvordan folk blir utpå kvelden :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går fint her!! Masse symptomer, men jeg velger å tro at det er hodet som spiller meg et puss.. jeg vil så gjerne, så da er det vel enklere å kjenne noe og :fnise:

Fin uke på jobb så langt.. i morgen skal jeg til Bergen på et møte, så den dagen går unna. Da er det plutselig torsdag, og nesten teste-tid.. Tror jeg skal teste en dag i helga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Oooo! Velkommen til regn og storm! Huff! Håper det gir seg snart!

Det er såå lett å få "symptomer"! Jeg nekter å få noe før jeg har testet :fnise: For om man begynner å tenke at " dette kan være et symptom", så baller det på seg :fnise: Med mindre man virkelig er gravid da:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er rart med de der symptomene! Tidligere i dag hadde jeg så mye murringer i magen at jeg tenkte enten må jeg være gravid eller så er jeg syk.. Men nå i kveld har jeg ikke kjent noe, så akkurat nå er jeg sikker på at jeg ikke er det. Man blir jo sprø av mindre :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi pyntet til jul :nigo: Det ble såå koselig!! Også har vi spist hjemmelaget pizza, og ellers bare koset oss. Herlig med helg :)

Vurderer litt om jeg skal teste nå i helga, eller bare vente å se om mensen kommer på mandag.. får tenke litt på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en test i dag, og den var negativ.. :( og nå føles det som om mensen er rett rundt hjørnet, så tror ikke jeg orker å teste i morgen. Den dukker nok opp uansett! Jaja, det er bare å stå på videre i neste periode :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Blæææ... Nedtur da..:/ det er litt skummelt å teste sånn sett :sjenert:

Men det er jo lov til å krysse fingrene på at det bare var litt tidlig å teste da, eller?

Koselig at dere har fått pyntet til jul da:) har stelt litt selv. Nå venter jeg bare på snøen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mensen er fortsatt ikke kommet.. klarte ikke holde meg i dag morrest, og tok en test som også var negativ :sjenert: Hva skjer?? Håper ikke kroppen min begynner å tulle med syklusene nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Æææ... Så irriterende!! Det er farlige greier dette her... Å tenke på babyer og sånn. Kroppen begynner jo baaare å skape seg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pittelitt blod på papiret i dag, men ingen mens.. Jeg begynner å lure om det er psykisk?? :fnise: At jeg så gjerne vil at mensen ikke skal komme, så den tør ikke dukke opp, haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Det har vært litt stille fra meg nå, og jeg må innrømme at det faktisk har vært deilig å ikke tenke på prøving i det siste.. Jeg trodde vi skulle gå glipp av EL denne perioden, men det ser ut som det ordner seg likevel :nigo: Hvis jeg bare har EL når jeg tror jeg har det, så klaffer det akkurat med når mannen kommer hjem :)

Ellers er jeg litt syk for tiden.. måtte faktisk gå hjem fra jobb i dag pga oppkast og dårlig mage :/ det er så typisk at jeg blir syk rett før jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...