Gjest zeppelin Skrevet 25. november 2011 #21 Del Skrevet 25. november 2011 Her vil jeg følge med! hei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
icetea Skrevet 27. november 2011 Forfatter #22 Del Skrevet 27. november 2011 Her vil jeg følge med! hei! Hei! Så koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
icetea Skrevet 27. november 2011 Forfatter #23 Del Skrevet 27. november 2011 6 DPO i dag, og jeg har såå lyst å test Vet jo at det er alt for tidlig da, så skal prøve å holde meg til helgen hvor tidlig er egentlig for tidlig? når pleier dere å teste? Var faktisk på 2 julebord denne helgen, uten å drikke. Jeg tenker at hvis det skulle klaffe denne måneden, så er det like greit å holde seg unna Det morsomme er jo at ingen legger faktisk merke til det så lenge man går rundt med et glass i hånda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 27. november 2011 #24 Del Skrevet 27. november 2011 Hmmm! Vet ikke helt, jeg! Er ganske fersk Ja, det er ganske rart i grunn! Ingen som legger merke til så mye når de drikker. Også er det litt gøy å observere og bare se hvordan folk blir utpå kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
icetea Skrevet 27. november 2011 Forfatter #25 Del Skrevet 27. november 2011 Hehe, ja det er veldig gøy å observere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 28. november 2011 #26 Del Skrevet 28. november 2011 Åssen gååå're? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
icetea Skrevet 29. november 2011 Forfatter #27 Del Skrevet 29. november 2011 Det går fint her!! Masse symptomer, men jeg velger å tro at det er hodet som spiller meg et puss.. jeg vil så gjerne, så da er det vel enklere å kjenne noe og Fin uke på jobb så langt.. i morgen skal jeg til Bergen på et møte, så den dagen går unna. Da er det plutselig torsdag, og nesten teste-tid.. Tror jeg skal teste en dag i helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 29. november 2011 #28 Del Skrevet 29. november 2011 Oooo! Velkommen til regn og storm! Huff! Håper det gir seg snart! Det er såå lett å få "symptomer"! Jeg nekter å få noe før jeg har testet For om man begynner å tenke at " dette kan være et symptom", så baller det på seg Med mindre man virkelig er gravid da:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
icetea Skrevet 29. november 2011 Forfatter #29 Del Skrevet 29. november 2011 Ja, det er rart med de der symptomene! Tidligere i dag hadde jeg så mye murringer i magen at jeg tenkte enten må jeg være gravid eller så er jeg syk.. Men nå i kveld har jeg ikke kjent noe, så akkurat nå er jeg sikker på at jeg ikke er det. Man blir jo sprø av mindre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 29. november 2011 #30 Del Skrevet 29. november 2011 Skriver under på det! Nei, jeg stoler ike lenger på kroppen min! Den bare lyver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
icetea Skrevet 2. desember 2011 Forfatter #31 Del Skrevet 2. desember 2011 I dag har vi pyntet til jul Det ble såå koselig!! Også har vi spist hjemmelaget pizza, og ellers bare koset oss. Herlig med helg Vurderer litt om jeg skal teste nå i helga, eller bare vente å se om mensen kommer på mandag.. får tenke litt på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
icetea Skrevet 4. desember 2011 Forfatter #32 Del Skrevet 4. desember 2011 Jeg tok en test i dag, og den var negativ.. og nå føles det som om mensen er rett rundt hjørnet, så tror ikke jeg orker å teste i morgen. Den dukker nok opp uansett! Jaja, det er bare å stå på videre i neste periode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 4. desember 2011 #33 Del Skrevet 4. desember 2011 Blæææ... Nedtur da..:/ det er litt skummelt å teste sånn sett Men det er jo lov til å krysse fingrene på at det bare var litt tidlig å teste da, eller? Koselig at dere har fått pyntet til jul da:) har stelt litt selv. Nå venter jeg bare på snøen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
icetea Skrevet 5. desember 2011 Forfatter #34 Del Skrevet 5. desember 2011 Mensen er fortsatt ikke kommet.. klarte ikke holde meg i dag morrest, og tok en test som også var negativ Hva skjer?? Håper ikke kroppen min begynner å tulle med syklusene nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 5. desember 2011 #35 Del Skrevet 5. desember 2011 Æææ... Så irriterende!! Det er farlige greier dette her... Å tenke på babyer og sånn. Kroppen begynner jo baaare å skape seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
icetea Skrevet 6. desember 2011 Forfatter #36 Del Skrevet 6. desember 2011 Pittelitt blod på papiret i dag, men ingen mens.. Jeg begynner å lure om det er psykisk?? At jeg så gjerne vil at mensen ikke skal komme, så den tør ikke dukke opp, haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 6. desember 2011 #37 Del Skrevet 6. desember 2011 Haha! Kroppen din bare kødder med deg! Nei, huff.. Får håpe det vare var en kort periode :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
icetea Skrevet 7. desember 2011 Forfatter #38 Del Skrevet 7. desember 2011 I dag kom den! Jeg er egentlig bare letta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
icetea Skrevet 20. desember 2011 Forfatter #39 Del Skrevet 20. desember 2011 Det har vært litt stille fra meg nå, og jeg må innrømme at det faktisk har vært deilig å ikke tenke på prøving i det siste.. Jeg trodde vi skulle gå glipp av EL denne perioden, men det ser ut som det ordner seg likevel Hvis jeg bare har EL når jeg tror jeg har det, så klaffer det akkurat med når mannen kommer hjem Ellers er jeg litt syk for tiden.. måtte faktisk gå hjem fra jobb i dag pga oppkast og dårlig mage :/ det er så typisk at jeg blir syk rett før jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 21. desember 2011 #40 Del Skrevet 21. desember 2011 Bedre å være syk før jul enn i jula. Håper dere treffer el Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå