Gjest Erika Skrevet 16. oktober 2011 #1 Del Skrevet 16. oktober 2011 Kan noen sjekke om jeg kan bruke abboticin 500 mg for brystbetennelse og diclofenac 50 mg for senebetennelse samtidig? Evig takknemmelig for svar!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Erika Skrevet 16. oktober 2011 #2 Del Skrevet 16. oktober 2011 Noen? Haster! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruLuna Skrevet 16. oktober 2011 #3 Del Skrevet 16. oktober 2011 Ingen relevante interaksjoner: http://interaksjoner.no/Analyser.asp?PreparatNavn=abboticin%0D%0Adiclofenac&submit1=Analyser Står ingenting spesifikt om det i Felleskatalogen heller, så vil tro det er trygt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 16. oktober 2011 #4 Del Skrevet 16. oktober 2011 Kan noen sjekke om jeg kan bruke abboticin 500 mg for brystbetennelse og diclofenac 50 mg for senebetennelse samtidig? Evig takknemmelig for svar!! ville ikke stolt på nettside gitt.Ring legevakta og hør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 16. oktober 2011 #5 Del Skrevet 16. oktober 2011 Kjære TS, da vi ikke kan vite noe om kompetansen som ligger til grunn for de svarene du måtte få, stenger jeg denne tråden, og ber deg kontakte lege for å få svar. Lykke til! Kosemose, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg