loffen Skrevet 17. oktober 2011 #61 Del Skrevet 17. oktober 2011 Hvordan kan noen ta den oppfordringen på alvor fra henne? Hun med falskt hår, vipper, lepper, øyenbryn, negler, brunfarge, og all den sminken! Jeg tror ikke hun kan gå ut med søpla engang uten stiletthæler på. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 18. oktober 2011 #62 Del Skrevet 18. oktober 2011 Det er forskjell på å være et dårlig forbilde, i kraft av å være vellykket som caroline (hun fremstår i hvert fall som det ). Og å direkte peke ut mer vellykkede kroppsfasonger enn andre, som media holder på. J.frt carolines innlegg, store kontra små pupper etc. Førstnevnte er jo ikke carolines feil, hun er jo bare den hun er. At noen hevder noe annet, er bare synsing fra deres side, og derfor irrelevant. Kan jo ikke bli sånn at alle som fremstår som vellykkede må skjermes fra omverdenen fordi svake sjeler kan ta skade. Hvis det motsatte hevdes, er det et perfekt eksempel på janteloven. Sistnevnte er jo kildens feil, saken må jo ikke skrives 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 18. oktober 2011 #63 Del Skrevet 18. oktober 2011 Vær fornøyd med deg selv Jeg er i veldig stor grad fornøyd med meg selv. Selvtillit har jeg også. Det er derfor jeg våger å holde meg til det som passer meg, og ikke hele tiden prøver å leve opp til idealet som sier hva du skal spise, hvor tynn du skal være, hvilke klær du skal ha, og ikke minst hvor fresh en skal se ut uansett hvordan dagen måtte vise seg å bli. Enten det er fullt kaos fra morgenen av, eller om dagen er helt perfekt så våger jeg å gjøre det jeg føler for i så måte. JEG har selvtillit til å ikke la media og alle andres meninger og forventninger påvirke meg og mine valg. Fotballfrue derimot.. Er det ikke nettop et slikt press og slike forventninger hun faktisk prøver å fylle? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B18 Skrevet 18. oktober 2011 #64 Del Skrevet 18. oktober 2011 Hvorfor er det galt å prøve å skape et godt hjem og være lykkelig med SIN EKTEMANN? Hun definerer seg ikke gjennom ektemannen, sier du dette pga navnet hennes "fotballfrue" hun er jo en fotballfrue! Lenge leve "kvinnefrigjøringen", hvis dette hadde vært gamle dager, hadde ikk FOTBALLFRUEN blogget på dette viset men holdt seg innenfor huset sitt!....takket være kvinnefrigjøringen kan hun poste sexy bilder av seg selv, ha en jobb og likevel ha en ektemann som elsker henne for hvem hun er! etter å ha lest ditt innlegg skjønner jeg godt hvorfor norske menn skaffer seg thai-kvinner.=) Det som slår meg med den damen er at jeg syntes hun er en skikkelig 50-talls! Lenge leve kvinnefrigjøringen, her har vi en dame som definerer seg selv gjennom mannen og virker som hun gjør lite annet enn å trene og skape en vakker fasade for å leve opp til idealet å skape "det perfekte hjem". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2011 #65 Del Skrevet 18. oktober 2011 Jeg leste en gang hun ville slite med å bli gravid pga vektøkningen. Hun legger på seg maks 4 kg under svangerskapet inkludert 3 timer trening hver dag. På føden hopper hun garantert inn i de bittesmå jeansene sine. Misunnelig jeg? Ja, litt. Jeg er ikke tykk, men kunne tenke meg flatere mage, mindre lår og mindre rumpe. Trener gjør jeg også, men bare 3 ganger i uken. Jeg har et vanlig liv med a4 jobb, barn, hus og bil så egentid og egenpleie slik Caroline har 24/7 av har ikke jeg. Hun har kanskje godt av å få et barn, bruke mindre tid på seg selv, og heller fokusere litt på andre. Nå leser ikke jeg mange blogger, men den dama jeg liker best er Linni Meister. Hun er så jordnær og har beina godt plantet på jorda. Irriterende tynn er hun ja, men skal man bli tynn og flott så må jobben gjøres selv. Dumt å klage på samfunnet når en propper i seg snacks og sjokolade hver dag. Nå er da fotballfruen og Linni veldig unge enda. Var tynn som en strek selv helt til 3.mann ankom, først da ble det verre og ta av. Må trene og spise meget sunt for å ikke legge på seg når en tipper 30 tallet....Kanskje de vil slite med det samme når de får flere barn. Vi kvinner burde fått barn før vi ble 25, for da er det lettere å holde vekten etterpå. At man venter til man er 35 kan jeg ikke forstå, men det er en annen diskusjon. HEIA de lykkelige og de tynne, vi andre er bare middels!? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gurimalla Skrevet 18. oktober 2011 #66 Del Skrevet 18. oktober 2011 HEIA de lykkelige og de tynne, vi andre er bare middels!? Må jeg være lykkelig og tynn for at du heier på meg? Eller holder det at jeg er lykkelig og normalt slank, kan jeg være lykkelig og litt overvektig, eller lykkelig og veldig smart. Hva med lykkelig og tynn og steike dum, er man fremdeles over middels? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanted Skrevet 18. oktober 2011 #67 Del Skrevet 18. oktober 2011 Fotballfrue er absolutt ikke fortjent med alle disse drittkommentarene hun stadig får slengt etter seg. Jeg sluttet å lese bloggen hennes fordi jeg synes hun var litt for ekstrem og jeg ble rett og slett deprimert av det "perfekte" livet hennes. Men likevel har hun all rett til å blogge om hverdagen hennes, som alle andre. Har man problemer med henne, så er det bare å la være å lese bloggen hennes. Men hun er nok absolutt ikke så dum og lite dyp som enkelte av dere her inne insuinerer. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente22 Skrevet 18. oktober 2011 #68 Del Skrevet 18. oktober 2011 http://fitnessbloggen.no/feilinformasjon-trening-kosthold/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 18. oktober 2011 #69 Del Skrevet 18. oktober 2011 skal du diskutere deg selv? få flere lesere? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KikiEco Skrevet 18. oktober 2011 #70 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Hvorfor er det galt å prøve å skape et godt hjem og være lykkelig med SIN EKTEMANN? Hun definerer seg ikke gjennom ektemannen, sier du dette pga navnet hennes "fotballfrue" hun er jo en fotballfrue! Lenge leve "kvinnefrigjøringen", hvis dette hadde vært gamle dager, hadde ikk FOTBALLFRUEN blogget på dette viset men holdt seg innenfor huset sitt!....takket være kvinnefrigjøringen kan hun poste sexy bilder av seg selv, ha en jobb og likevel ha en ektemann som elsker henne for hvem hun er! etter å ha lest ditt innlegg skjønner jeg godt hvorfor norske menn skaffer seg thai-kvinner.=) Så du hadde ikke reagert om dine venner hadde begynt å blogge og kalte seg "Legefruen", "Sivilingeniørfruen" og Bedriftslederfruen"?- sorry, jeg syntes det er helt bak mål. Hva med å fronte seg selv som et selvstendig individ? Jeg har ikke kritisert damas intelligens, tvert om hun har jo skjønt hvordan å bruke imaget sitt for alt det er verdt i media. Men hvor mange er det som diskuterer jobben hennes? Er hun i bunn og grunn kjent for så alt for mye mer enn lavkarbodietter, trening, klær og extensions ( ja, jeg vet hun har nettbutikken som hun driver sammen med "fotballektemannen)? Syntes du ikke det blir litt grunt? La oss si at blogging mister sin status og dama blir skilt- hva tror du skjer med henne da? Endret 18. oktober 2011 av KikiEco 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2011 #71 Del Skrevet 18. oktober 2011 Så du hadde ikke reagert om dine venner hadde begynt å blogge og kalte seg "Legefruen", "Sivilingeniørfruen" og Bedriftslederfruen"?- sorry, jeg syntes det er helt bak mål. Hva med å fronte seg selv som et selvstendig individ? Jeg har ikke kritisert damas intelligens, tvert om hun har jo skjønt hvordan å bruke imaget sitt for alt det er verdt i media. Men hvor mange er det som diskuterer jobben hennes? Er hun i bunn og grunn kjent for så alt for mye mer enn lavkarbodietter, trening, klær og extensions ( ja, jeg vet hun har nettbutikken som hun driver sammen med "fotballektemannen)? Syntes du ikke det blir litt grunt? La oss si at blogging mister sin status og dama blir skilt- hva tror du skjer med henne da? Helt enig. Det høres bare helt patetisk ut, og ikke minst latterlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 19. oktober 2011 #72 Del Skrevet 19. oktober 2011 Fotballfrue vil vel egentlig bare hjelpe folk til å holde seg friske og raske ved å spise riktig og bra, og å trene, og å gjøre det man vil. Man må faktisk jobbe litt for å nå målene sine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 19. oktober 2011 #73 Del Skrevet 19. oktober 2011 Skal man jobbe så mye at man får en kropp tilnærmet lik en gutts? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 19. oktober 2011 #74 Del Skrevet 19. oktober 2011 Skal man jobbe så mye at man får en kropp tilnærmet lik en gutts? Hun har da ikke det? Nå er hun skapt slik, og har alltid vært tynn. Jeg kjenner flere som har en sånn kropp som fotballfrue. Jeg kjenner de, og vet at de er så tynne. De som trener mye har muskler som fotballfrue, og de som ikke trener er syltynne i forhold. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 19. oktober 2011 #75 Del Skrevet 19. oktober 2011 Jeg synes ikke kroppen hennes er feminin overhodet. Når en kvinnes kropp er strippet for fett forsvinner desverre mye av mykheten og femininiten og de blir ofte seende mer maskuline ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jente22 Skrevet 19. oktober 2011 #76 Del Skrevet 19. oktober 2011 Ja, jeg skjønner ikke hvorfor folk vil ha kroppen til "fotballfrue", eller det er vel kanskje ikke noen over 16 som vil ha en slik kropp. Hun er så tynn og så lite feminin i kroppen som det overhodet er mulig å bli. Jeg ville ikke hatt en slik kropp. Jeg er slank og fornøyd med kroppen og skjønner ikke hvordan noen kan ha henne som forbilde. Jeg kunne også ha spist to måltider om dagen, kutta ut nesten alt av karbo og trent 6-7 dager i uka, men det er ikke verdt det og jeg vil ikke se om som henne. Jeg syns ikke det er attraktivt - det er min ærlige mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B18 Skrevet 19. oktober 2011 #77 Del Skrevet 19. oktober 2011 Ingen kan spå fremtiden så ingen har neppe svaret til hva som "Kommer til å skje hvis hun skiller seg". I can sence alot of hate i ditt innlegg, for meg virker det som du har noe mer imot henne og irriterer deg om hver minste ting hun blogger om. Så du hadde ikke reagert om dine venner hadde begynt å blogge og kalte seg "Legefruen", "Sivilingeniørfruen" og Bedriftslederfruen"?- sorry, jeg syntes det er helt bak mål. Hva med å fronte seg selv som et selvstendig individ? Jeg har ikke kritisert damas intelligens, tvert om hun har jo skjønt hvordan å bruke imaget sitt for alt det er verdt i media. Men hvor mange er det som diskuterer jobben hennes? Er hun i bunn og grunn kjent for så alt for mye mer enn lavkarbodietter, trening, klær og extensions ( ja, jeg vet hun har nettbutikken som hun driver sammen med "fotballektemannen)? Syntes du ikke det blir litt grunt? La oss si at blogging mister sin status og dama blir skilt- hva tror du skjer med henne da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanted Skrevet 19. oktober 2011 #78 Del Skrevet 19. oktober 2011 Jeg synes ikke kroppen hennes er feminin overhodet. Når en kvinnes kropp er strippet for fett forsvinner desverre mye av mykheten og femininiten og de blir ofte seende mer maskuline ut. Ja, herregud så maskulint : http://www.google.no/imgres?q=fotballfrue+bein&hl=no&biw=1366&bih=667&gbv=2&tbm=isch&tbnid=pFoz-PEAml79_M:&imgrefurl=http://svettihjel.blogg.no/1306332305_selvmordstanker.html&docid=5KYZR9CkYNdMkM&imgurl=http://bloggfiler.no/svettihjel.blogg.no/images/1179476-9-1306331693466.jpg&w=535&h=491&ei=VoyeTp_vDsKtsQLXtJmBCg&zoom=1&iact=hc&vpx=183&vpy=145&dur=30&hovh=215&hovw=234&tx=143&ty=104&sig=110827389977719147637&page=1&tbnh=147&tbnw=160&start=0&ndsp=19&ved=1t:429,r:0,s:0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 19. oktober 2011 #79 Del Skrevet 19. oktober 2011 Åh, det så rart ut. De tynne beina og de svææære skoa. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanted Skrevet 19. oktober 2011 #80 Del Skrevet 19. oktober 2011 Åh, det så rart ut. De tynne beina og de svææære skoa. Jejeje. Beina til Fotballfrue er faktisk ikke unormalt skinny. Til å være så liten og nett i midje og overkropp, så er faktisk breina ganske store i forhold. Så "de tynne beina" du refererer til er egentlig ikke tilfelle. Hun har helt normale bein, kanskje bare "litt" bedre trent enn gjennomsnittet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå