MarianneE Skrevet 29. oktober 2011 #321 Del Skrevet 29. oktober 2011 Også skal hun flytte til Siljan. Det kan jo bli interessant siden jeg ikke bor langt unna. Men, det er vel liten sjans for at jeg støter på henne i Skien sentrum eller når jeg handler på Prix etter jobb. Og det er egentlig helt greit... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 29. oktober 2011 #322 Del Skrevet 29. oktober 2011 Jeg mener det er flere ting man kan kritisere Fotballfrue for, men jeg blir sjokkert over å se de usaklighetene hun blir møtt med i den artikkelen. Hva er det som gjør at folk tror Fotballfrue og andre er fritt vilt? Hvorfor tror man at man kan være så vemmelig som mulig, er ikke de man kritiserer også mennesker med følelser? Jeg har ingen problemer med at hun får kritikk i kommentarfeltet, men mye av dette er jo bare usaklig edder og galle. Stakkars jente. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 29. oktober 2011 #323 Del Skrevet 29. oktober 2011 Akkurat det er jo ikke spesielt for fotballfrue. Les noen flere artikler med åpne kommentarfelt, så ser du at brorparten av de som kommenterer er tullinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 29. oktober 2011 #324 Del Skrevet 29. oktober 2011 Ja, det er sant. Kommentarfeltet for nyhetssaker er ikke akkurat stedet man finner intelligent liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hipster Skrevet 29. oktober 2011 #325 Del Skrevet 29. oktober 2011 Jeg synes denne tråden og den tråden om adele kræsjer litt, hun motsier seg selv litt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2011 #326 Del Skrevet 29. oktober 2011 Jeg mener det er flere ting man kan kritisere Fotballfrue for, men jeg blir sjokkert over å se de usaklighetene hun blir møtt med i den artikkelen. Hva er det som gjør at folk tror Fotballfrue og andre er fritt vilt? Hvorfor tror man at man kan være så vemmelig som mulig, er ikke de man kritiserer også mennesker med følelser? Jeg har ingen problemer med at hun får kritikk i kommentarfeltet, men mye av dette er jo bare usaklig edder og galle. Stakkars jente. Måten hun og mannen møter kritikk på, skaper ikke akkurat velvilje da. De slenger jo ubehageligheter tilbake om utseende og intelligens på flere av dem som kommenterer under artikkelen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #327 Del Skrevet 18. november 2014 Bare å slutte å lese bloggen det. Kanskje vi blir kvitt henne.Anonymous poster hash: 7586a...36f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #328 Del Skrevet 18. november 2014 Bare å slutte å lese bloggen det. Kanskje vi blir kvitt henne.Anonymous poster hash: 7586a...36f Tråden er fra 2011 Anonymous poster hash: ef43f...510 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #329 Del Skrevet 18. november 2014 Like aktuelt å slippe henne nå også.Anonymous poster hash: 7586a...36f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #330 Del Skrevet 18. november 2014 BæsjAnonymous poster hash: d3a36...ffd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #331 Del Skrevet 19. november 2014 .Anonymous poster hash: 7586a...36f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 19. november 2014 #332 Del Skrevet 19. november 2014 Tiss og promp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå