AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #221 Del Skrevet 22. oktober 2011 Det var jo bare artig, fotballfrue postet det til og med på sin egen facebookside før det ble sendt på tv Tror du virkelig at hun syntes det var gøy? det tror ikke jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #222 Del Skrevet 22. oktober 2011 Jeg leser litt på bloggen hennes, synes det kan være litt underholdende avveksling i hverdagen, må jeg innrømme. Det jeg stusser over er at hun ofte forteller hvor travelt hun har det, og hvor lange dager hun jobber. Hva er det hun jobber med? Jeg forstår at det tar litt tid å blogge slik hun gjør, med nye bilder hver dag. Jeg vet også at hun har en nettbutikk, og at det å bestille og pakke varer, samt papirarbeidet som medfølger, vil ta litt tid. Men dette tilsammen kan da ikke være nok til å fylle hver dag fra morgen til kveld? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #223 Del Skrevet 22. oktober 2011 Herregud, for noen megger dere er som klarer å lire av dere så mye dritt omet annet menneske. Dama driver en reklamefinansiert blogg. Hvorfor angriper dere ikke ekspeditøren på parfymeriet eller i klesbutikken på samme måte? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #224 Del Skrevet 22. oktober 2011 Dama har nok fortsatt spiseforstyrrelser. Hun trenger en bekreftelse på kroppen sin hele tiden gjennom leserne sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym Skrevet 22. oktober 2011 #225 Del Skrevet 22. oktober 2011 Fra et NUF? Nei, faktisk aldri. Jeg har NUF selv, tar ut aksjeutbytte hvert år.. er da ikke noe problem det, er jo like fullt et aksjeselskap som et AS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym Skrevet 22. oktober 2011 #226 Del Skrevet 22. oktober 2011 Tror du virkelig at hun syntes det var gøy? det tror ikke jeg Hvem bryr seg om hva du tror? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym Skrevet 22. oktober 2011 #227 Del Skrevet 22. oktober 2011 Kan du dokumentere at firmaet hennes omsetter for et par millioner? Ulrikke Lund som faktisk har store avtaler med anerkjente brands og har hatt egen nettbutikk i flere år, har først nå omsatt for over en million. Lite sannsynlig at bling-bling-butikken omsetter for beløp av denne størrelsen. Paris Hilton er også steinrik, men det er vel ingen som beskylder henne for å være spesielt smart, er det vel? Ulrikke lund tjente en milllion på 6 måneder... fotballfrue har dobbelt så mange lesere, tipper hun har ganske mye mer i omsetning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hans Skrevet 22. oktober 2011 #228 Del Skrevet 22. oktober 2011 Dama har nok fortsatt spiseforstyrrelser. Hun trenger en bekreftelse på kroppen sin hele tiden gjennom leserne sine. spekulasjoner... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanted Skrevet 22. oktober 2011 #229 Del Skrevet 22. oktober 2011 Dama har nok fortsatt spiseforstyrrelser. Hun trenger en bekreftelse på kroppen sin hele tiden gjennom leserne sine. Jeg spør igjen. Hva så??? Er det greit å spre dritt om andre fordi de har spiseforstyrrelser? Og dette er rene spekulasjoner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #230 Del Skrevet 22. oktober 2011 Altså. Man kan godt mene at det hun skriver er tull og fjas, og at hun er for tynn og at hun trener for mye, og at hun er et dårlig forbilde, osv. Men jeg syns og det er viktig å ha i mente at dama leverer et kommersielt produkt (bloggen) som veldig mange elsker å følge med på hver eneste dag. Man kan mene hva man vil om bloggen hennes og innholdet på den, men den er et produkt som selger. Alle som har et salgbart produkt benytter seg av det. Noe annet ville jo vært temmelig dumt? Jeg tror ikke blogger nødvendigvis er det samme som dagbøker på nett. Jeg tror vi må innse at de kommersielle bloggene (og nå snakker jeg ikke spesifikt om FB sin blogg) er redigert, retusjert og like lite "sannheten" eller "dagbok" som realityseriene vi ser på. Ja, blogger er en slags reality på nett. Og vi vet vel alle at realityseriene er klippet, limt og redigert Så hva er disse bloggene? Jeg vil si de er en slags drømmeflukt/inspirasjon. Jeg og mange med meg liker å dagdrømme meg litt vekk fra hverdagen. Da ser jeg "60 minutters oppussing" og lignende på Tv, eller jeg titter i en eller annen blogg. Og det er mye mulig jeg tar feil, men jeg forventer ikke å finne bloggerens innerste indre sjelsliv i bloggen. I allefall ikke i de store kommersielle rosabloggene. Og: Jeg syns det er helt fair og greit at bloggere som av en eller annen grunn har en slik appell til så mange mennesker utnytter seg av dette på en eller annen måte. Hvorfor skulle de ikke det? Så syns jeg det er viktig å kunne debattere budskapene i bloggene. Ikke for å "ta" bloggeren som trener hardt for å få tynn kropp og definerte muskler, men for å gi unge sårbare jenter litt nyanse. Jeg syns det er viktig at kritiske innlegg ikke sensureres i bloggene, fordi bloggene har så utrolig stor påvirkningskraft hos unge jenter, og jeg tenker at blogg-produktet blir useriøst og nesten litt "farlig" hvis det skal være sensur av feedback slik at kun respons som hyller bloggeren blir stående. Jeg syns med andre ord det er viktig å skille mellom privatpersonen bak bloggen og "bloggverdenen", jeg syns det er tullete å sette spørsmål ved at bloggere med mange lesere tjener penger på produktet sitt, og jeg syns at bloggerne må slutte å sensurere kritiske innlegg. Også syns jeg at vi lesere bør være i stand til å ta en blogg for hva det er og ikke legge så utrolig mye i det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ellen Skrevet 22. oktober 2011 #231 Del Skrevet 22. oktober 2011 Altså. Man kan godt mene at det hun skriver er tull og fjas, og at hun er for tynn og at hun trener for mye, og at hun er et dårlig forbilde, osv. Men jeg syns og det er viktig å ha i mente at dama leverer et kommersielt produkt (bloggen) som veldig mange elsker å følge med på hver eneste dag. Man kan mene hva man vil om bloggen hennes og innholdet på den, men den er et produkt som selger. Alle som har et salgbart produkt benytter seg av det. Noe annet ville jo vært temmelig dumt? Jeg tror ikke blogger nødvendigvis er det samme som dagbøker på nett. Jeg tror vi må innse at de kommersielle bloggene (og nå snakker jeg ikke spesifikt om FB sin blogg) er redigert, retusjert og like lite "sannheten" eller "dagbok" som realityseriene vi ser på. Ja, blogger er en slags reality på nett. Og vi vet vel alle at realityseriene er klippet, limt og redigert Så hva er disse bloggene? Jeg vil si de er en slags drømmeflukt/inspirasjon. Jeg og mange med meg liker å dagdrømme meg litt vekk fra hverdagen. Da ser jeg "60 minutters oppussing" og lignende på Tv, eller jeg titter i en eller annen blogg. Og det er mye mulig jeg tar feil, men jeg forventer ikke å finne bloggerens innerste indre sjelsliv i bloggen. I allefall ikke i de store kommersielle rosabloggene. Og: Jeg syns det er helt fair og greit at bloggere som av en eller annen grunn har en slik appell til så mange mennesker utnytter seg av dette på en eller annen måte. Hvorfor skulle de ikke det? Så syns jeg det er viktig å kunne debattere budskapene i bloggene. Ikke for å "ta" bloggeren som trener hardt for å få tynn kropp og definerte muskler, men for å gi unge sårbare jenter litt nyanse. Jeg syns det er viktig at kritiske innlegg ikke sensureres i bloggene, fordi bloggene har så utrolig stor påvirkningskraft hos unge jenter, og jeg tenker at blogg-produktet blir useriøst og nesten litt "farlig" hvis det skal være sensur av feedback slik at kun respons som hyller bloggeren blir stående. Jeg syns med andre ord det er viktig å skille mellom privatpersonen bak bloggen og "bloggverdenen", jeg syns det er tullete å sette spørsmål ved at bloggere med mange lesere tjener penger på produktet sitt, og jeg syns at bloggerne må slutte å sensurere kritiske innlegg. Også syns jeg at vi lesere bør være i stand til å ta en blogg for hva det er og ikke legge så utrolig mye i det. Kunne ikke vært mer enig! Dessverre virker det som disse overfladiske forumtrollene, ikke evner å tenke så langt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #232 Del Skrevet 22. oktober 2011 Kunne ikke vært mer enig! Dessverre virker det som disse overfladiske forumtrollene, ikke evner å tenke så langt.. I motsetning til sjarmtrollet deg? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ellen Skrevet 22. oktober 2011 #233 Del Skrevet 22. oktober 2011 I motsetning til sjarmtrollet deg? Det er litt ironisk når samme person som omtaler fotballfrue som overfladisk, baserer påstanden sin på bakgrunn av en blogg :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2011 #234 Del Skrevet 22. oktober 2011 Tror du virkelig at hun syntes det var gøy? det tror ikke jeg Ikke en sjanse i verden for at hun syns at det var gøy. Hun poster det på facebooken sin og skriver hahaha kjempegøy, slik at ingen skal kunne ta henne for det. Ulrikke lund tjente en milllion på 6 måneder... fotballfrue har dobbelt så mange lesere, tipper hun har ganske mye mer i omsetning. Tror du at millioninntektene kommer fra antall lesere eller? De kommer jo fra merkevaren som de har klart og bygge opp, og akkurat der ligger Ulrikke Lund milevis framfor Caroline Berg. Er vel ikke mange som vet hvem hun er egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest helle Skrevet 22. oktober 2011 #235 Del Skrevet 22. oktober 2011 Ikke en sjanse i verden for at hun syns at det var gøy. Hun poster det på facebooken sin og skriver hahaha kjempegøy, slik at ingen skal kunne ta henne for det. Tror du at millioninntektene kommer fra antall lesere eller? De kommer jo fra merkevaren som de har klart og bygge opp, og akkurat der ligger Ulrikke Lund milevis framfor Caroline Berg. Er vel ikke mange som vet hvem hun er egentlig. Kan informere om at fotballfrue tar 30 000 per innlegg på bloggen... og at folk betaler det, inkludert firmaet jeg jobber i Tipper de omsetter for et par mill i året.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest aina Skrevet 22. oktober 2011 #236 Del Skrevet 22. oktober 2011 Ikke en sjanse i verden for at hun syns at det var gøy. Hun poster det på facebooken sin og skriver hahaha kjempegøy, slik at ingen skal kunne ta henne for det. Så barnslig å sitte å spekulere på denne måten.. trist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2011 #237 Del Skrevet 23. oktober 2011 Har FF tatt restylane? Ser hun skriver at leppene hennes kan virke større pga sminke, og at hun ikke har fikset på noe, men på det sminkeløse bildet i DETNYE har hun jo langt større lepper enn da hun startet bloggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haddy Skrevet 23. oktober 2011 #238 Del Skrevet 23. oktober 2011 Har FF tatt restylane? Ser hun skriver at leppene hennes kan virke større pga sminke, og at hun ikke har fikset på noe, men på det sminkeløse bildet i DETNYE har hun jo langt større lepper enn da hun startet bloggen Tro meg på det bildet er hun ikke sminkeløs. Skrev en kommentar om hennes "nesten sminkeløse ansikt på bloggen. Trenger jeg å fortelle at den ikke ble godkjent.. hehe 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #239 Del Skrevet 23. oktober 2011 Oversized pysjamas :skratte: Ser ut som hun har knyttet den opp for å vise magen Hvor normalt er det å ha en pyjamas med bar mage? :gjeiper: Foressten, kan dere ikke heller laste opp bildet av henne her, sånn at hun ikke får hundrevis med ekstra klikk på bloggen? Irriterer meg litt når motstandere av henne legger ut link, pga da får hun jo ekstra besøk av nysgjerrige KG-ere som vil se bildet som diskuteres. Greiere å bare legge ut bildet, så slipper vi støtte henne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #240 Del Skrevet 23. oktober 2011 Ris til egen ræv.. Ser hun ikke ironien eller tror hun at leserene er dumme? Tror? De må jo være ganske dumme når de bruker tid på den bloggen. Like ille som å se på Paradise Hotel. Fordummende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå