AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2011 #181 Del Skrevet 21. oktober 2011 I dag viser hun bildene av seg selv som står i Det Nye denne uka. Hun sien at på bildene er hun er så og si 'sminkeløs'... vel, det der er så mye sminke jeg pleier å ha på meg når jeg skal på julebord. Så naturlig så! Jeg lo godt da jeg leste "så og si sminkeløs".. Prøv "engentlig ganske masse sminke, proff fotograf/lyssetting og en dæsh retusjering". 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayah Skrevet 21. oktober 2011 #182 Del Skrevet 21. oktober 2011 Så får hun koseg seg i sin "fotballfrue-tilværelse" med sin ikke så kjente ektemann som ser ut som et troll De passer ihvertfall bra sammen. Ciao. Hva er det her for en usaklig, barnslig drittkommentar? Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte over alt dere greier å lire av dere av usakligheter, regelrett drittslenging og nedlatende kommentarer! Og dere som beskylder ho for å ha anoreksi, synes dere ikke det er frekt å slenge om dere med ødeleggende og alvorlige diagnoser som dette? Dere har absolutt null grunnlag for å si at ho er syk. Jeg har en venninne med anoreksi, og det er ikke akkurat noe man bare beskylder noen for å ha. Og en anorektisk kropp er ganske så annerledes fra en naturlig slank og veltrent kropp. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2011 #183 Del Skrevet 21. oktober 2011 Hva er det her for en usaklig, barnslig drittkommentar? Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte over alt dere greier å lire av dere av usakligheter, regelrett drittslenging og nedlatende kommentarer! Og dere som beskylder ho for å ha anoreksi, synes dere ikke det er frekt å slenge om dere med ødeleggende og alvorlige diagnoser som dette? Dere har absolutt null grunnlag for å si at ho er syk. Jeg har en venninne med anoreksi, og det er ikke akkurat noe man bare beskylder noen for å ha. Og en anorektisk kropp er ganske så annerledes fra en naturlig slank og veltrent kropp. Hun har selv sagt at hun hadde spiseforstyrrelser din idiot. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2011 #184 Del Skrevet 21. oktober 2011 Hun har selv sagt at hun hadde spiseforstyrrelser din idiot. Rapportert 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2011 #185 Del Skrevet 21. oktober 2011 Hun har selv sagt at hun hadde spiseforstyrrelser din idiot. Nemlig. Hadde, ikke har. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 21. oktober 2011 #186 Del Skrevet 21. oktober 2011 Nemlig. Hadde, ikke har. De fleste som har hatt spiseforstyrrelser sliter fremdeles med det i ettertid, selv om de er såkalt "frisk". Det gnager ofte i bakhodet, og det å falle tilbake til gamle vaner er veeeldig lett om ting blir vanskelig i en periode. Sier ikke at akkurat dette gjelder for fotballfrue, men psykiske sykdommer som det der forsvinner ikke bare av seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjukk Norris Skrevet 21. oktober 2011 #187 Del Skrevet 21. oktober 2011 jeg likte godt at hun ble parodiert på torsdags kveld fra nydalen i går. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanted Skrevet 21. oktober 2011 #188 Del Skrevet 21. oktober 2011 Hva mener du med "de hadde ikke tatt skade av å trene"? Ingen tar vel skade av å trene, men når man sier det på den måten betyr det vanligvis "de burde virkelig trene". og hvorfor? Du syns det er vakkert med magre kvinner som har sterkt definerte muskler. Jeg var naturlig tynn på grensen til mager helt til jeg fikk barn, og er sjeleglad for at jeg har mer kvinnelige former nå. Jeg syns mager med definerte muskler er ubehagelig å se på, jeg syns ikke det er så viktig med definerte muskler på normalt slanke kropper. Get the picture? Betyr det vanligvis det? Hadde ikke jeg fått med meg, og derfor var det heller ikke myntet slik. Og ja, I get the picture. Du liker former og litt fett på kroppen kontra liten fettprosent og trente kropper. Det skal du for all del få lov til, men respekter at ikke alle er enige i ditt syn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cecilia L Skrevet 21. oktober 2011 #189 Del Skrevet 21. oktober 2011 Wæææææ,så måtte jeg rote meg inn i en slik tråd.. Men, hva er så galt med det hun skrev der? Skjønte ikke den jeg. Og før jeg lister meg stille ut må jeg få lov til å si at jeg synes folk henger seg opp i veeeeldig mye rart når det kommer til hun dama der. ALT skal jo analyseres og vries på. Galt fordi hun gjør et veldig nummer ut av at størrelse 36 er en litt større størrelse på klær... En blogger med en hærskare av unge fans, som i tillegg er journalist, og som indirekte og tildels direkte mener hun fronter et sunt kroppsbilde burde ikke ordlagt seg slik. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2011 #190 Del Skrevet 21. oktober 2011 Galt fordi hun gjør et veldig nummer ut av at størrelse 36 er en litt større størrelse på klær... En blogger med en hærskare av unge fans, som i tillegg er journalist, og som indirekte og tildels direkte mener hun fronter et sunt kroppsbilde burde ikke ordlagt seg slik. Det gjør hun vel ikke? Nå må dere slutte å være så hårsåre her. Hun skrev at den kan justeres ned fordi hun selv bruker mindre enn 36, og sannsynligvis også nettopp fordi hun vet at hun har mange unge lesere. Jenter i 11-12-13-årsalderen er ofte lave og spinkle, og da er det vel greit av henne å få frem at jakken kan passe dem også, selv om den er i voksenstørrelse. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2011 #191 Del Skrevet 21. oktober 2011 jeg likte godt at hun ble parodiert på torsdags kveld fra nydalen i går. HAha jeg også! Nesten rart hun ikke har skrevet ett langt innlegg om hvor såret hun føler seg om det. Fiske litt symapti. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2011 #192 Del Skrevet 21. oktober 2011 Jeg skjønner ikke hvorfor dere mobber henne. .. Dere ville vel mobbet meg også, om dere fikk sjangsen til det? Jeg har også hatt spiseforstyrrelse, og sliter med det i ettertid. Jeg er nøye med det jeg spise, og jeg trener og prøver å leve normalt. Greit, jeg er ikke så opptatt av sminke og klær som FF, men jeg bryr meg om utseende på en normal måte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2011 #193 Del Skrevet 21. oktober 2011 Dette innlegget kunne i utgangspunktet vært et flott innlegg om det ikke kom fra Caroline Berg. Ser hun ikke selv hvor dobbeltmoralsk det blir? Unge jenter lar seg jo i mye større grad påvirke av bloggere enn aviser. Hørte jeg journalist, liksom...? Hun har løshår, pålimte negler, det ekte håret hennes er bleika, hun har fake brunfarge hele året gjennom, hun har tatt restylane (det var like vanlig som tyggis i Oslo), hun hjemmebleiker tennene sine - hva er det egentlig igjen som er ekte? Fotballfrue har jo et pent ytre, men hun er så overstyla at hun ser bare ut som en fake barbie. Hadde hun gått for en litt mer naturlig look, så hadde hun vært helt nydelig. Galt fordi hun gjør et veldig nummer ut av at størrelse 36 er en litt større størrelse på klær... En blogger med en hærskare av unge fans, som i tillegg er journalist, og som indirekte og tildels direkte mener hun fronter et sunt kroppsbilde burde ikke ordlagt seg slik. Hun tar ofte bilde av vaskelappen på klærne sine slik at man ser at hun enten har str 34 eller size zero. Har aldri sett at f.eks. Ulrikke Lund gjør det, men for Fotballfrue virker det viktig å få fram at hun kan bruke de aller minste størrelsene. HAha jeg også! Nesten rart hun ikke har skrevet ett langt innlegg om hvor såret hun føler seg om det. Fiske litt symapti. Det er flere som har kommentert det, og da skriver hun at hun syns det er kjempemorsomt. YEAH RIGHT!! Hun hater det, garantert. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2011 #194 Del Skrevet 21. oktober 2011 Dette innlegget kunne i utgangspunktet vært et flott innlegg om det ikke kom fra Caroline Berg. Ser hun ikke selv hvor dobbeltmoralsk det blir? Unge jenter lar seg jo i mye større grad påvirke av bloggere enn aviser. Hørte jeg journalist, liksom...? Hun har løshår, silikon, pålimte negler, det ekte håret hennes er bleika, hun har fake brunfarge hele året gjennom, hun har tatt restylane (det var like vanlig som tyggis i Oslo), hun hjemmebleiker tennene sine - hva er det egentlig igjen som er ekte? Fotballfrue har jo et pent ytre, men hun er så overstyla at hun ser bare ut som en fake barbie. Hadde hun gått for en litt mer naturlig look, så hadde hun vært helt nydelig. Hun tar ofte bilde av vaskelappen på klærne sine slik at man ser at hun enten har str 34 eller size zero. Har aldri sett at f.eks. Ulrikke Lund gjør det, men for Fotballfrue virker det viktig å få fram at hun kan bruke de aller minste størrelsene. Det er flere som har kommentert det, og da skriver hun at hun syns det er kjempemorsomt. YEAH RIGHT!! Hun hater det, garantert. fixed. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2011 #195 Del Skrevet 21. oktober 2011 Tror ikke hun har silikon, det er nok bare heftige pushups. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2011 #196 Del Skrevet 21. oktober 2011 Kanskje mannen burde spille fotball i england? Der vil hun gli bedre inn i miljøet blant de britiske fotballfruene Her i Norge er ikke tiden inne ennå for sånne som Fotballfrue. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 21. oktober 2011 #197 Del Skrevet 21. oktober 2011 Tror ikke hun har silikon, det er nok bare heftige pushups. Så man får kulepupper av å ta push-ups? Det visste jeg ikke 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2011 #198 Del Skrevet 21. oktober 2011 Jeg har små, naturlige bryst, men får ganske kuleformete og "store" med riktig utstyr. Kraftig push-up BH og kjole som strammer på de riktige plassene = vips, så har jeg også "silikon". Tror faktisk ikke hun har silikon, men 90% resten av hu er fake, så litt fra eller til Jeg syns det er ok og fint med jenter som er tynne fra naturens side, men det er tydelig at hun er det pg ekstremt kosthold og ekstreme treningsrutiner. Da er det plutselig litt annerledes. Makan til anstrengt dame! Blir stressa bare av å høre om livet hennes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2011 #199 Del Skrevet 21. oktober 2011 Så man får kulepupper av å ta push-ups? Det visste jeg ikke Du virker som en svært usikkert person, Liquorise. Enten det, eller så er du rett og slett bare bitchy. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjukk Norris Skrevet 22. oktober 2011 #200 Del Skrevet 22. oktober 2011 Jeg skjønner ikke hvorfor dere mobber henne. .. Dere ville vel mobbet meg også, om dere fikk sjangsen til det? Jeg har også hatt spiseforstyrrelse, og sliter med det i ettertid. Jeg er nøye med det jeg spise, og jeg trener og prøver å leve normalt. Greit, jeg er ikke så opptatt av sminke og klær som FF, men jeg bryr meg om utseende på en normal måte. -Sannsynligvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå