Gjest sinnsykt Skrevet 19. oktober 2011 #101 Del Skrevet 19. oktober 2011 fotbaollfure er kriminell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aspera Skrevet 19. oktober 2011 #102 Del Skrevet 19. oktober 2011 Tuller du??? Jaja. Jeg er ikke fotballfrues største fan, men maskulin er hun iallefall ikke. Jeg synes heller ikke hun er maskulin, dog jeg synes hun er for tynn, men det var noe med det låret som ble veldig maskulint på en rar måte. Det var sikkert vinkelen, men jeg er uansett ikke så glad i såpass definerte muskler hos kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 22åring Skrevet 19. oktober 2011 #103 Del Skrevet 19. oktober 2011 Hva er det for en ting å si egentlig? Flere anorektikere? For det første så er ikke Fotballfrue anorektiker, og for det andre så er jeg en av de som "forsvarer" kroppen hennes, og jeg er normalt slank og har overhodet ikke henne som noe forbilde. Jeg har hvert innom bloggen hennes noen ganger, så enhver ser ikke det du. Men kanskje de som er misunnelige må finne feil ved henne? Ja, jeg trakk opp misunnelseskortet fordi det faktisk virker som om manger her er det. Jeg sier ikke at alle som ikke liker henne, er misunnelige, men de som spyr ut slike usaklige ting som ditt innlegg var virker til å ha problemer med at andre mennesker er fornøyde slik de er, og at andre igjen også synes at hun har all grunn til å være fornøyd med seg selv. Herregud, så hvis jeg syns hun ser anorektisk ut så er jeg misunnelig? Den er så oppbrukt, du. Jeg finnes ikke misunnelig på kroppen hennes. Jeg syns den livsstilen hun blogger om er usunn og hun er så opptatt av kroppen sin at det nesten er skummelt. Og det blir enda verre når du påstår at hun IKKE har en spiseforstyrrelse, hvordan i all verden vet du det? Det er bare fotballfrue som vet om det er tilfellet. Og jeg sa ikke at hun har en spiseforstyrrelse, jeg påpekte bare at hun ser anorektisk ut. Hun er absolutt ikke et forbilde for unge jenter, og flertallet som leser bloggen er unge jenter som er lettpåvirkelig. Det vet jeg. Jeg har selv en gang vært en tenåringsjente som leste om kjendiser og slikt, og i en alder av seksten hadde jeg utviklet en spiseforstyrrelse og var utrolig besatt av kosthold og trening. Spiste ikke brød og raske karbohydrater, og når jeg da spiste det, reagerte jeg på det og da kunne jeg finne på å si at jeg ikke tålte det. Jeg trente hverdag og ble dårlig når jeg spiste noe usunt. Noen sunnhetsfantatikere hadde sikkert sagt at det kostholdet jeg hadde var sunt, men det var det absolutt ikke. Å trene hverdag, å være sykelig besatt av hva man spiser, det forteller at noe ikke er som det skal være. På det verste veide jeg under 40 kilo. Jeg holdt meg aldri unna mat, men var veldig nøye på hva jeg spiste. Mange så på meg som en sunn person som holdt seg unna brød og pasta og trente så mye som jeg gjorde. Heldigvis har jeg en flott mor og far som hjalp meg ut av spiseforstyrrelsen. Jeg tenkte aldri at jeg var syk, jeg var bare en sunn person som tok vare på meg selv, og det var jo slik at jeg ikke spiste heller. Jeg kan i dag si at jeg er helt frisk. Jeg trener og spiser hva jeg vil, og hele livet mitt handler ikke lenger om kosthold og trening. Veier mellom 53-55 kg og er 167 høy i dag. Når jeg leser bloggen til Caroline ser jeg tegn på spiseforstyrrelse, en som er så tynn som hun er og så besatt av hva hun spiser og hvor mye hun trener kan ikke være sunt. Jeg kjenner jeg får dårlig samvittighet når jeg leser bloggen, og holder meg derfor unna den. Og starten på min spiseforstyrrelse var nettopp disse "perfekte" jentene med flate mager. Jeg var usikker i tenårene og visste ikke hvem jeg var, så jeg ble fort påvirket. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2011 #104 Del Skrevet 19. oktober 2011 Reklame på tv er verre enn alle rosabloggere tilsammen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 22åring Skrevet 19. oktober 2011 #105 Del Skrevet 19. oktober 2011 Ser skrivefeil på innlegget jeg skrev, håper dere likevel forstår hva jeg har skrevet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2011 #106 Del Skrevet 19. oktober 2011 Fotballfrue har en sunnere kropp og livsstil enn de aller fleste. Lårmusklene hennes er bare nydelige. Hun har mange holdninger til andre ting jeg anser som usunnei forhold til hennes "maktposisjon", men å angripe henne på kropp og helse blir bare så uendelig feil. Den voldsomme kritikken sier mye om hvor mange feite og/eller dvaske burugler som egentlig gjemmer seg bak nick og avatarer på dette forumet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haddy Skrevet 19. oktober 2011 #107 Del Skrevet 19. oktober 2011 fotballfrue = null selvinnsikt. Dette er dama som selv har skrevet en pro ana blogg, latt seg seg påvirke og idealisert anorektiske kjendiser, som nå stiller seg helt uforstående til at hennes fremtoning kan virke negativt på sårbare jenter. Fotballfrue må være en av de meste umodne kvinnemenneske jeg kjenner til. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KikiEco Skrevet 19. oktober 2011 #108 Del Skrevet 19. oktober 2011 Fotballfrue har en sunnere kropp og livsstil enn de aller fleste. Lårmusklene hennes er bare nydelige. Hun har mange holdninger til andre ting jeg anser som usunnei forhold til hennes "maktposisjon", men å angripe henne på kropp og helse blir bare så uendelig feil. Den voldsomme kritikken sier mye om hvor mange feite og/eller dvaske burugler som egentlig gjemmer seg bak nick og avatarer på dette forumet. Bra ut våger å skille deg ut av mengden da som AB. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2011 #109 Del Skrevet 19. oktober 2011 Oi, virkelig tankevekkende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 19. oktober 2011 #110 Del Skrevet 19. oktober 2011 Fotballfrue har en sunnere kropp og livsstil enn de aller fleste. Lårmusklene hennes er bare nydelige. Hun har mange holdninger til andre ting jeg anser som usunnei forhold til hennes "maktposisjon", men å angripe henne på kropp og helse blir bare så uendelig feil. Den voldsomme kritikken sier mye om hvor mange feite og/eller dvaske burugler som egentlig gjemmer seg bak nick og avatarer på dette forumet. Og du gjemmer deg IKKE du da?? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 19. oktober 2011 #111 Del Skrevet 19. oktober 2011 Tror det er flere ting enn underhudsfettet som skiller oss fra menn og ser daglig tynne mennesker uten mye fett på kroppen, men som samtidig oser femininitet. Hvordan går det an? Men du skal selvsagt få mene det du mener. Synes bare det er litt teit. Hva mener du om feite kvinner da? Hva er de for noe? De er mye mer feminine enn radmagre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2011 #112 Del Skrevet 20. oktober 2011 Og du gjemmer deg IKKE du da?? Sier jeg noe negativt om feite folk under nick kommer jeg til å bli hakket ihjel i alle andre tråder, om alle andre temaer, resten av min levetid på dette forumet, så nei takk. Det jeg ville fram til er at profilbildene og nickene deres ikke ser ut til å ha noen sammenheng med hvordan dere ser ut i virkeligheten. Det er mange slanke modellkropper på profilbildene, men mennesker med modellkropper går sjelden hardt ut i forsvar for fedme. Feite folk går derimot ofte hardt ut i forsvar for seg selv. You do the math... Overvektige mennesker hevder at de er slanke selv om de har et tykt fettlag under huden. Å være feit handler om å ha et tykt fettlag under huden, det spiller ingen trille hvordan dette fettet er fordelt. En med et jevnt-tykt fettlag under det hele er derfor like feit som en som har sammem mengde fett samlet i bilringer og ridebukselår. Slanke kvinner har ikke centimetertykke lag med fett under huden. De som har slike lag spiser konsekvent mer enn de forbruker. Å konsekvent spise mer enn man trenger er akkurat det samme som å spise for mye. Det er undvendig, grådig og egoistisk. Hva fotballfrue angår: Prøv å løp om kapp med henne eller utfordre henne til en styrkeduell før dere påstår at kroppen hennes er usunn på noen måte. ..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanted Skrevet 20. oktober 2011 #113 Del Skrevet 20. oktober 2011 De er mye mer feminine enn radmagre. Så du synes Erna Solberg er mer feminin enn f.eks Anna Anka? Jeg synes "radmagre" som du kaller de, er mye mer feminin enn feite kvinner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2011 #114 Del Skrevet 20. oktober 2011 fotballfrue = null selvinnsikt. Dette er dama som selv har skrevet en pro ana blogg, latt seg seg påvirke og idealisert anorektiske kjendiser, som nå stiller seg helt uforstående til at hennes fremtoning kan virke negativt på sårbare jenter. Fotballfrue må være en av de meste umodne kvinnemenneske jeg kjenner til. Må nok si meg enig. Og jeg har faktisk vært en av de her inne som har tenkt "hvorfor så mange haters?". Jeg har lest bloggen hennes en god stund, og jeg kan gladlig innrømme at jeg syns hun skriver bra, er pen, har god interiørsmak og er flink med trening og matlaging. Men, det som irriterer meg noe sinnsykt er hvor utrolig dobbeltmoralsk og umoden hun fremstår mellom linjene eller i kommentarfeltet på sin egen blogg. Det er jo ikke mye kritikk hun slipper gjennom, men om noen drister seg til å skrive noe så harmløst som "er det ikke litt kaldt med shorts ute idag?" så svarer hun kanskje "hva vet vel du om hvor kaldt det er i oslo i dag akkurat da jeg var utendørs?? man må vel få gå med hva man vil!" Vet ikke helt om dere tar poenget mitt her, men om dere har lest kommentarene så ser dere hvor sur hun ofte fremstår. Og en annen ting jeg reagerte på var da hun ikke vant prisen for beste utenlandske blogg på svenske blogawards, og ikke en gang hadde gadda å få med seg hvem som vann. Ser at hun har redigert på innlegget nå i etterkant, nå står det "I kategorien årets beste internasjonale blogger, var det Maria (en svensk jente bosatt i USA) som stakk avgårde med seieren." Om jeg husker rett så var formuleringen før noe ala "var en eller annen amerikansk jente fra sverige som vant, jaja...." Sendte inn en kommentar om at vinneren var Sara Montazami, datter av hollywoodfrue Maria Montazami, og at hun burde sjekke ut bloggen hennes. Nevnte også at hun så veldig fin ut i kveld. Den ble selvfølgelig ikke godkjent, og dette er ikke første gang hun fremstår som en veldig dårlig taper. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2011 #115 Del Skrevet 20. oktober 2011 Hun virker utrolig sur i noen av kommentarene sine,den er jeg enig i. Jeg vet ikke om hun er såpass sårbar at hun tar all "kritikk" veldig negativt og derfor svarer enormt skarpt. Hun virker veldig på offensiven mange ganger. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
firestarter Skrevet 20. oktober 2011 #116 Del Skrevet 20. oktober 2011 De er mye mer feminine enn radmagre. Hvem er det som bestemmer det? Du? Jeg stusser over at så mange ser ut til å mene at femininitet avhenger av mengde kroppsfett og puppestørrelse. For meg handler femininitet og kvinnelighet utelukkende om sjarm, holdning og væremåte. Alt fotballfruen gjør skriker kvinnelighet, og på de bildene jeg har sett av henne har hun en utpreget feminin og grasiøs kroppsholdning. Jeg er sikker på at hun ville vært feminin om hun så hadde veid 40 eller 100 kg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2011 #117 Del Skrevet 20. oktober 2011 Så du synes Erna Solberg er mer feminin enn f.eks Anna Anka? Jeg synes "radmagre" som du kaller de, er mye mer feminin enn feite kvinner. Jeg synes i hvert fall det. Erna S har nydelige øyne, pent smil og et "mykt" ansikt, mens Anna A er så beinete i fjeset at jeg mange ganger har trodd jeg har sett bilde av en transvestitt ved første øyekast. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 20. oktober 2011 #118 Del Skrevet 20. oktober 2011 Er det noen som vet om ribbeina hennes stikker ut på den måten bestandig, eller om hun drar magen inn og presser ribbeina ut bare når hun poserer? Akkurat dette ser helt bak mål ut, synes jeg. Det er akkurat dette med magen som gjør at hun ser helt snodig ut. Ribbeina stikker jo lengre ut enn brystene! Hadde hun slappet av og ikke trykt ut ribbeina hadde hun sett mye bedre ut...Eller ER hun virkelig sånn?! Da er hun jo radmager! Ser helt unaturlig ut hvertfall. Og er ikke kroppen til et sunt ideal. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2011 #119 Del Skrevet 20. oktober 2011 Er det noen som vet om ribbeina hennes stikker ut på den måten bestandig, eller om hun drar magen inn og presser ribbeina ut bare når hun poserer? Akkurat dette ser helt bak mål ut, synes jeg. Det er akkurat dette med magen som gjør at hun ser helt snodig ut. Ribbeina stikker jo lengre ut enn brystene! Hadde hun slappet av og ikke trykt ut ribbeina hadde hun sett mye bedre ut...Eller ER hun virkelig sånn?! Da er hun jo radmager! Ser helt unaturlig ut hvertfall. Og er ikke kroppen til et sunt ideal. Skjerp deg. Dette innlegget handler om å være stolt av seg selv og ikke snakke stygt om andres utseende, og det eneste du gjør er å påpeke hvor ekkel hun ser ut. Du er ikke akkurat noe sunt ideal du heller, der du sitter og rakker ned på kroppen hennes i stedet for å forstå at dette er ei jente med lavt selvbilde og som i bunn og grunn ønsker å slippe alt presset om å ha den perfekte kroppen. Og folk her inne snakker om dobbeltmoral? Jeg spyr. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 20. oktober 2011 #120 Del Skrevet 20. oktober 2011 Så du synes Erna Solberg er mer feminin enn f.eks Anna Anka? Jeg synes "radmagre" som du kaller de, er mye mer feminin enn feite kvinner. Jepp, Anna Anka har et merkelig og benete fjes og kropp og med de kulene av noen silikonpupper trykt på brystkassen ser hun som noen andre skrev her litt transvesittaktig ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå