Gå til innhold

Tankevekkende innlegg fra Fotballfrue

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Flott og tankevekkende innlegg fra blogger "Fotballfrue" i dag.

Vær fornøyd med deg selv

Hun treffer spikeren på hodet når hun kritiserer medias dårlige påvirkning på oss.

Kanskje burde vi alle ta dette til etterretning og være litt mer fornøyd med oss selv ?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det en som ikke er seg selv, så er det den dama. Er man over 14 år, så skjønner man det.

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gurimalla

Enig med henne i at media hver dag går over streken, men litt selvinnsikt hadde vært nyttig. Fra bloggen:

Lenge leve en fornuftig bloggverden, sier jeg. Jeg synes det er flott at både unge jenter og kvinner heller kan lese blogger og hente inspirasjon der, enn å sluke mye av det tullet media klarer å skape hver dag, om det så gjelder de lite bevisste lavkarboartiklene, de mange sakene om hvorfor han gjør som han gjør, hvorvidt han er utro eller om du bare må forandre deg for å få han til å like deg.

Fornuftig bloggverden - fotballfrue? :skratte:

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var hysterisk morsomt, fordi det er så ironisk at HUN skriver dette! :skratte: Finnes det noen verre forbilder liksom :gjeiper: Hun er sikkert irritert over at media nå til dags av og til skriver negative ting om lavkarboen hennes ;)

Utenom at hun er flink å trene ser jeg ikke en eneste sunn ting ved dama.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Survival

Jeg klarer bare ikke ta de ordene fra en person som allerede har innrømmet å ha hatt psykiske lidelser i form av spiseforstyrrelser. Det kan godt være at hun virkelig mener disse ordene, og at hun nå i disse dager er såpass psykisk sterk ved seg selv at hun ikke bryr seg om medias påvirkning. Men det høres ulogisk ut for meg. Og jeg er faktisk uenig i innlegget hennes. Jeg mener at bloggere har større negativ påvirkning på unge jenter enn hva Dagbladet og Nettavisen har. Og jeg mener at det virker som om frua prøver å slå et slag for bloggerne, og at det budskapet er viktigere, enn selve budskapet om at man skal være fornøyd med seg selv.

Og bare btw: Har ingenting imot frua personlig.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så såvidt gjennom bloggen hennes nå, skal dette være et bedre forbildet for jenter?

Med treningsutsyr til tusenvis.

Veldig tynn.

Trener 6 dager i uken.

Går på lavkarbo.

Klager seg over ondt i magen etter å ha spist karbohydrater.

Ser ekkel perferkt ut når hun er på trening.

Alt det med reklame???

Med moteinnlegg rett fra catwalken.

Sminke du nesten ikke får tak i her i Norge engang.

Modellene hun bruker er sykelig tynne.

DET askepott bryllupet.

Oppskriftene på mat hun legger ut er ikke akkuratt til studenter, veldig avanser og kostbart.

Nei vettuhva, er dette er forbildet?

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Være litt mer fornøyd med oss selv? Ærlig talt, så utrolig ironisk! Dama bruker tonnevis med sminke, gjemmer bort ansiktet med all den sminken, falske øyenvipper, falske negler, falsk hårfarge, falsk brunfarge og falsk hår! Og hun vil at vi skal være fornøyd slik vi er? Hallo!

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jealousy is not good...

Hun skal få lov til å "være seg selv" og leve i den rosa boblen hennes, men ikke kom her å si at man er sjalu fordi mansier noe som ikke er positivt. Hvorfor i faen skal jeg være sjalu på henne??

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cecilia L

Seriøst, jeg vil heller ha hun som forbilde, enn dere sure kvinner!

Og det skal du få ha også. Ingen som nekter deg det. :) (se, smilefjes, jeg er ikke en sur kvinne)

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skal få lov til å "være seg selv" og leve i den rosa boblen hennes, men ikke kom her å si at man er sjalu fordi mansier noe som ikke er positivt. Hvorfor i faen skal jeg være sjalu på henne??

Det å ha det bra, og være lykkelig.. Er det å leve i en boble? Så man må være deprimert for å ikke få kritikk? Da foretrekker jeg bobla! Jeg også ganske sikker på at det lukter sjalusi.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det å ha det bra, og være lykkelig.. Er det å leve i en boble? Så man må være deprimert for å ikke få kritikk? Da foretrekker jeg bobla! Jeg også ganske sikker på at det lukter sjalusi.

Haha, vet du ikke hva som menes med rosa boble? Skjønner at du er en fastleser der, og det sier mye om deg ;)

Kos deg videre i den rosa bobla di :fnise:

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gurimalla

Seriøst, jeg vil heller ha hun som forbilde, enn dere sure kvinner!

Er alle kritiske personer sure?

Dama tjener til livets opphold ved å legge ut bilder av seg selv på internett og fortelle hva hun spiser, hvilke klær hun har, hvilken sminke hun bruker, hva hun gjør med håret osv. Hun er gjennomført overfladisk og slik jeg leser henne kun opptatt av fasade. Det er i utgangspunktet ikke plagsomt for meg, jeg synes det er problematisk at unge jenter ikke ser hvor innhodsløs hele dama er.

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, vet du ikke hva som menes med rosa boble? Skjønner at du er en fastleser der, og det sier mye om deg ;)

Kos deg videre i den rosa bobla di :fnise:

Nei, jeg er ikke fastleser der. Greia er at jeg klarer å unne andre lykke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sorry, men nei takk! Jeg synes det er komisk at hun plutselig vil framstå som verdens sunneste forbilde. Jeg husker nok bloggen hennes fra før hun ble kjent, da hun skrev om at hun følte seg så utrolig tykk med strømpebukser. Hun fikk noen reaksjoner på den uttalelsen, og både hun og mannen parerte med at det er for mange feite folk der ute, at Beyonce og Kim Kardashian veier 15-20 kg for mye osv. Nå er det innlegget slettet, og hun skrev for ikke lenge siden et innlegg om Kardashians "flotte former". Det blir for dumt.

Det jeg faktisk ser, er en usikker ungjente. Når man leser gjennom linjene på dette nye innlegget, handler det om at hun leste en artikkel på Side2 (hun linker til denne i kommentarene) hvor det står at menn foretrekker c- og d-cup. Dette har jo ikke hun, så da blir hun plutselig provosert over media. Hun viser denne usikkerheten rundt seg selv ved å ta restylane i leppene etc.

Ikke glem at denne jenta hadde en pro-ana blogg for noen år siden, som hun motvillig skrev om da Se og Hør hadde fått tips om saken og presset henne til å skrive om den før de publiserte saken som en nyhet...

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Flott og tankevekkende innlegg fra blogger "Fotballfrue" i dag.

Vær fornøyd med deg selv

Hun treffer spikeren på hodet når hun kritiserer medias dårlige påvirkning på oss.

Kanskje burde vi alle ta dette til etterretning og være litt mer fornøyd med oss selv ?

Ja, og man kan begynne med å ikke lese bloggen til den jentungen.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cecilia L

Nei, jeg er ikke fastleser der. Greia er at jeg klarer å unne andre lykke!

Flott! Som sur kvinne er jeg dessverre ikke i stand til å unne andre lykke. Det er de sure kvinners lodd i livet. Vi blir bitterfitter.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott! Som sur kvinne er jeg dessverre ikke i stand til å unne andre lykke. Det er de sure kvinners lodd i livet. Vi blir bitterfitter.

Nettopp:)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...