Gå til innhold

"Du er ikke pen!"

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var på en vorspiel i går, hvor en mann på ca. 30 år kom og pratet med meg. Jeg er bare bekjent med han. Først pratet han bare normalt, men så sier han at han gjerne vil si noe til meg, men vet ikke om han kan.. Jeg sa at så klart kan du si det. Og han sa: "Vi vet begge to at du ikke er den peneste jenta." Punktum!!

Jeg ble helt sjokkert og fant ikke på noe å svare til han, gikk bare hjem og gråt. For her traff han virkelig det svake punktet mitt; jeg har verdens dårligste selvfølelse. Etter det snakket jeg med venninna mi om dette, hun sa at han bare var full og mente det sikkert ikke. Men man hører jo sannheten fra nettopp barn og fulle folk?

Hvorfor sa han dette? Det kan jo ikke komme fra "the game", for der skal jo mannfolkene først fornærme, for så å bygge opp jenta igjen? Blæh :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kalkunkrøll

Syns bare du skal la være å bruke tid og energi på å analysere en verdiløs kommentar fra en så hensynsløs og tullete skrue som det der.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristin

Jeg var på en vorspiel i går, hvor en mann på ca. 30 år kom og pratet med meg. Jeg er bare bekjent med han. Først pratet han bare normalt, men så sier han at han gjerne vil si noe til meg, men vet ikke om han kan.. Jeg sa at så klart kan du si det. Og han sa: "Vi vet begge to at du ikke er den peneste jenta." Punktum!!

Jeg ble helt sjokkert og fant ikke på noe å svare til han, gikk bare hjem og gråt. For her traff han virkelig det svake punktet mitt; jeg har verdens dårligste selvfølelse. Etter det snakket jeg med venninna mi om dette, hun sa at han bare var full og mente det sikkert ikke. Men man hører jo sannheten fra nettopp barn og fulle folk?

Hvorfor sa han dette? Det kan jo ikke komme fra "the game", for der skal jo mannfolkene først fornærme, for så å bygge opp jenta igjen? Blæh :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er ikke jeg tilstede under sånne omstendigheter.

Ikke bry deg om det, han har mest sannsynlig så liten penis at han må kompensere med rakke ned på andre. Du er sikkert helt nydelig.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper ikke du lar deg bli knekt av en drittsekk, som ikke har sosiale antenner. Synd du ikke klarte å svare han, for jeg tror nok jeg ville spurt hvorfor han følte han måtte si noe så forferdelig stygt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en drittsekk, jeg forstår at det er sårende men du burde drite langt i kommentaren han kom med og selve fyren. Han er ikke verdt det.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Mulig han var bitter etter mye avslag fra kvinner.

Uansett, skjønnhet er meget subjektivt så ville ikke brydd meg om det.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristin

Ta igjen! Hvis du får muligheten til å se han igjen, så ta mot til deg, gå bort til han og si følgende: "Jeg vet ikke helt om jeg skal si det, men jeg synes at jeg bør si ifra. Mange jenter sier at du har en liten penis". Bør gå ca 1 måned fordi da har han glemt hva han sa, og du kan gjerne fake litt rusoppførsel, for å gi maks uttelling. Denne fyren høres ut som verdens største dust. Jeg har også opplevd akkurat det som TS forteller, og ofte er det slik at mennesker som er duster/tullinger, de får problemer i livet sitt av et eller annet format. "What comes around, goes around".

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for kommentarene! :) Jeg vet at jeg ikke skal bry meg om han, men det er vanskelig når man får slikt slengt i trynet. Det er merkelig hvordan man husker slike negative, dårlige kommentarer.. Man trenger jo ikke si alt man tenker, ord kan såre noe helt forferdelig.

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en tosk. Null sosiale antenner der i gården, og sikkert en del andre mangler også... Du får trøste deg med at det var han som bæsja på leggen og vel så det her. Ignorer ham i fremtiden. :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rar måte å oppføre seg.. vet jeg ville tenkt masse på det selv om noen sa noe slikt til meg uansett om det hadde vært alkohol inni bildet eller ikke.

Men dette høres ut som en tufs, dette stemmer nok ikke! ;) Han kan ikke ha det så godt med seg selv hvis han føler han må si sånt. Eller så var det et veldig spesielt, dårlig sjekketriks..? Hvem vet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cecilia L

Tenk på at 99,99 % av alle mennesker vil rangere ham som et mye dårligere menneske enn deg.

Mulig han prøvde seg på en dårlig The Game-move, men smart som du er så gikk du ikke fem på. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper det var et forsøk på å sjekke deg opp, faktisk. Dårlig PUA el. Hvorfor ellers skulle noen ville si noe sånt, i en ellers normal sosial setting? Det virker jo helst sykt. Og hvis du virkelig var lite pen er det vel enda mindre sannsynlig at noen ville si noe sånt? Merkelig fyr. Jeg håper du glemmer hele greia fort.

Og for all del; ikke fall ned på hans nivå ved å si at han har liten pikk el, vis deg som et større menneske, så er det utelukkende ham dette er ydmykende for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han skjønte vel med en gang at han hadde ikke nubbesjangs på deg,du som er så vakker!

Og etter avslag fra andre i tillegg, som nevnt over her, så gikk han helt i kjelleren og ble bare en bitter dust.

*Om det kan være en liten trøst, så har de fleste av oss vært utsatt for samme lusne type. Jeg også. :fnise:

Det er ikke noe gøy, men etterhvert kommer man VELDIG over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristin

To egenerfarte fortellinger. I dag er jeg 35 år og har langt hår, men for endel år tilbake så var jeg student på Blindern, og hadde kort hår. Jeg satt på bakerste benk i en av de store forelesningssalene på Blindern. Inngangsdøra rett bak meg var åpen. Foreleseren ba gutten på bakerste rad om å lukke døra............ Da følte jeg meg lur kan dere tro. Jeg var den eneste som satt på bakerste benkerad. Da jeg var enda yngre, og var morgenavisbud, og vikar for 5 gutter/menn, så presterte en av dem å si: "Da utseendet ble delt ut så stod du ikke i første rekke, og "Du er ikke som dum som du ser ut til, ja for da hadde det vært ille". Og han er gift i dag, og jeg er det ikke, men men man kommer over det, men du verden å lenge det sitter i. Jeg husker både dag, sted og fyren den dag i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maneater

Dette var nok et eksempel på hersketeknikk. Jeg har opplevd noen menn jeg har omgåttes med at de liksom bare venter på en sjanse til å få lagt inn en fornærmelse.

Det kommer nok av det at de har dårlig selvfølelse selv og "kommer seg opp" ved å tråkke på andre.

Han du nevner hadde en veldig direkte måte å ydmyke deg på mens andre menn prøver å få inn noen stikk til selvfølelsen ved å skamrose andre jenter de ser går forbi eller kanskje et bilde av en jente i en avis eller lignende, utseendemessig, mens du hører på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer alltid til å være noen der ute som vil kalle andre mennesker stygge. Det behøver ikke å bety at det er sannhet i det de sier. Det betyr bare at disse menneskene liker å få andre til å føle seg verdiløse. At han sa det til deg behøver ikke betyr at det er fordi du er stygg,men fordi han på en eller annen måte merket at du var usikker på deg selv, og valgte å tråkke på det ømme punktet ditt.

Tenk etter: hvis du noensinne hadde sett en virkelig stygg perons, hadde du noensinne sagt det til han/henne? Neppe. Det betyr at de som sier slike ting syns enten 1. oppriktig at personen er stygg og føler for å være en idiot og gjøre de oppmerksomme på det 2. bruke fornærmelser (som ikke nødvendigvis behøver å ha noen sannhet i seg) for å få den andre personen til å føle seg dritt, for så å få seg selv til å virke bedre.

om det har seg slik at du virkelig er stygg, hadde du orket å prate med folk som sier ting som de vet sårer andre? Som f.eks å gå til en overvektig person og kalle han/henne feit, eller andre ting som man ikke alltid kan gjøre så mye med.

Either way; Denne personen tviler jeg på at du vil ha i din vennekrets. Prøv å unngå dette mennesket i fremtiden.

Og det er ingen vits å gråte over ting som ikke betyr noe. Ikke la hans synspunkt/meninger/drittsleninger bety noe for DEG. Aksepter at HAN kanskje mener du er stygg, og deal with it, lær deg å ta til deg ting som betyr noe. Hadde en god venn av deg sagt noe slikt så hadde du hatt en bedre grunn til å la det gå innpå deg enn en ubetydelig fjott.

Keep your head up!

Og ikke for å være 'klisjeakrig' men jeg er sikker på at du ikke er stygg engang. Det skal mye til for at man anser et menneske som direkte stygt. Tenk etter selv, kjenner du kanskje noen stygge mennesker? Neppe.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...