Gå til innhold

Mennene deres

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Alle menn er forskjellige, akkurat som kvinner. Så derfor lurer jeg på dette: Hvor ofte viser mannen din følelser? Må ikke være gråting, men at han viser at han er lei seg eller såret etc. Noen menn er "hardere" enn andre. Hva er deres erfaring fra ekser og nåværende kjærester for eksempel?

Eksen min var et hakket mer følsom enn det min nåværende er. Han viste ofte at han var deppa pga. faren sin (mye ut og inn på sykehus og sånt), men han gråt ikke hver gang (takk gud) men var veldig sippete til tider og synes mye synd på seg selv. På slutten var det ikke så kult lenger, det ble litt for mye for meg rett og slett...

Min nåværende er også en mann som ikke er redd for å vise følelser, men han gjør det med måte. Er litt lenge siden sist nå da, så skulle ønske han kunne vise noen tegn snart... haha! Neida.

PS! Er litt usikker på om det har vært lignende tråder før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min viser endel følelser. Heldigvis, jeg tror ikke jeg hadde likt noe særlig å være sammen med et steinansikt (men klart - det går jo en grense den andre veien også!). Han kan bli lei seg for ting som skjer i det virkelige liv, men blir også rørt av film og denslags. Også er det veldig lett å se på ham når han er skikkelig glad og engasjert. Sint blir han så sjeldent, det er vel heller jeg som er den oppfarende og han mer rolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjæresten min er ikke veldig følsom av seg. For meg gjør det ingenting, jeg er typen som gråter når jeg ser søte hunder på Animal Planet liksom. Men han viste masse følelser rundt Utøya tragedien, han gråt masse og var veldig lei seg. (Vi kjente ingen som var der). Ble veldig overrasket over at han gråt så mye som han gjorde, for tidligere har han kun grått hvis vi har hatt virkelige fæle krangler osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min viser ikke følelser. Er han trist og lei fyller han hele dagen med ting å gjøre, er han såret blir han rappkjeftet. Ufattelig irriterende at han ikke klarer å snakke litt, men slik er det. Eksen min var overfølsom og gråt av den minste ting.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er helt vanvittig at menn ikke skal få lov til å vise følelser, og du er virkelig en kald person når du ikke har litt forståelse for hva din ex gikk igjennom. Godt du har funnet deg en som passer bedre for ditt kalde syn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Panda18: Aww! Selv om man ikke kjente noen som døde på Utøya, påvirker det en likevel. Det er en grusom ting man ikke forventer skal skje i virkeligheten, spesielt ikke her i Norge. Så når det da skjer, blir man jo truffet, uansett hva liksom. Jeg selv måtte svelge noen klumper og fikk tårer i øynene av å se på nyhetene og det der. Lot ikke meg selv grine da...

Men ja. Typen min er også en mann som kan vise følelser, men med måte. Spesielt i starten av forholdet (første året) når vi hadde noen fæle krangler, kunne han bli veldig lei seg. Men nå som vi har vært sammen i et par år, gråter han aldri lenger. Selv i de verste krangler. Kanskje fordi han er mer trygg på at uansett hvor fæl krangelen er, ender det ikke der liksom. Men det eneste jeg tenker når typen min gråter eller bare er nedfor er at jeg er her for han og at jeg ser det på som en bekreftelse på at han er trygg på meg. :)

Men som sagt: Jeg syns det bare er flott at menn også kan vise følelser jeg. Syns aldri det er noe turn off eller lignende. Men griner de for alt og ingenting, ja da kan jeg tenke "Okei, ro deg ned et eller to hakk nå liksom..." :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det er helt vanvittig at menn ikke skal få lov til å vise følelser, og du er virkelig en kald person når du ikke har litt forståelse for hva din ex gikk igjennom. Godt du har funnet deg en som passer bedre for ditt kalde syn.

TS: Snakker du til meg? Jeg var der for han hele tiden jeg. Trøstet han og syns det selvfølgelig var naturlig at han var lei seg. Men etter hvert som faren hans ble bedre og det ikke var noe mer å bekymre seg over, fortsatte han likevel å overdramatisere det. Han er en sånn type som ofte liker å lage litt drama, overdrive ting og sånt. Jeg kjenner nok han bedre enn du gjør, så ikke kom her og si at jeg er kald osv. Har altså ingen problemer med at menn viser følelser! Det er bare flottflott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen mann nå... Han ble eks for kun kort tid siden, nettopp fordi han var 'hard som stein'. Jeg er følelsesmeneske-ikke sippeguri, men stort behov for å snakke om følelser og ting. Dersom noe vanskelig ble tatt opp, lukket han seg inne og 'forsvant'. Klarte ikke uttrykke hva han følte eller tenkte.

Jeg ble superfrustrert, og selvsagt gikk det ikke i lengden :/

Men da har jeg lært det, trenger noen som kan uttrykke seg, dog ikke nødvendigvis like mye som meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...