Gå til innhold

Menn som griner?

Gjest følsom

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Survival

- Hvorfor griner de?

- Hvor lenge griner de?

- Hvordan griner de? Hulking og hyling eller litt noen få tårer på kinnet?

- I hvilke sammenhenger griner de? Under en fødsel eller når de har glemt å kjøpe melk på butikken?

...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest følsom

- Hvorfor griner de?

- Hvor lenge griner de?

- Hvordan griner de? Hulking og hyling eller litt noen få tårer på kinnet?

- I hvilke sammenhenger griner de? Under en fødsel eller når de har glemt å kjøpe melk på butikken?

...

Menn som griner lett - når de er glade og når de er triste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest happy_me

spørs hvor mye de griner, og for hva. Her griner mannen kun når han har migreneanfall...fordi det er helt forjævlig (beklager uttrykket), så jeg forstår den liksom...

Menn som griner forde de er overfølsomme på det meste må jeg si er turnoff. Men flott med en mann som INNIMELLOM viser følelser. Så her må jeg vel komme fram til at: En mann som griner MED MÅTE er flott :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dropp det ts, sannheten er at kvinner sier de ønsker myke menn som kan vise følelser, men realiteten er at kvinner hater menn som viser svakhet på noen som helst måte, inkludert grining. Norske kvinners forventninger til menn har ikke forandret seg det døyt siden femtitallet - kanskje me unntak av av de forventer menn skal gjøre alt husarbeidet i tillegg til å være hovedforsørgeren...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har ikke noe imot at kjæresten min gråter! jeg er følsom selv og tar ofte til tårer,så synes det er fint at han også gjør det om vi krangler eller han bare er lei seg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dropp det ts, sannheten er at kvinner sier de ønsker myke menn som kan vise følelser, men realiteten er at kvinner hater menn som viser svakhet på noen som helst måte, inkludert grining. Norske kvinners forventninger til menn har ikke forandret seg det døyt siden femtitallet - kanskje me unntak av av de forventer menn skal gjøre alt husarbeidet i tillegg til å være hovedforsørgeren...

Støtter denne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeehm... Okei? Jeg har ingenting i mot at menn gråter. Så lenge de ikke griner for den minste ting liksom. Men de er da også mennesker med følelser? Så at de viser følelser innimellom syns jeg bare er fint!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

jeg skal si deg hva jeg mener :gjeiper: hvis et mannfolk sipper over ingenting, tar jeg avstand. det får være måte på :gjeiper: men så orker jeg ikke jenter heller som gråter for ingenting. altså f.eks en film eller fordi jeg nekter å bli med på noe. ja jeg har møtt mannfolk som setter seg ned å gråter av det. går ann å holde det på et normalt nivå hahaha. det er ingenting sjarmerende med å gråte, men man får jo vondt av dem hvis det virkelig har skjedd noe. da har dem min dypeste medfølelse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å være følsom er ikke noe minus, men jeg takler ikke folk som synes synd på seg selv for bagateller. Det gjelder akkurat like mye for kvinner som for menn. Så for meg er det greit å ta til tårene, både når man ser en trist film og når man blir rørt. At et voksent menneske skulle komme gråtende hjem og fortelle at "en slem mann på bussen så stygt på meg" eller "de hadde ikke skoene jeg ville ha i min størrelse" er derimot noe av det mest avtennende jeg kan tenke meg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er en mann som gråter svært sjeldent. Men når jeg først gjør det er det som regel av en eller annen latterlig dårlig grunn, feks en trist episode av Lassie eller huset på prærien. Jeg skylder da på at jeg har allergi ol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At et voksent menneske skulle komme gråtende hjem og fortelle at "en slem mann på bussen så stygt på meg" eller "de hadde ikke skoene jeg ville ha i min størrelse" er derimot noe av det mest avtennende jeg kan tenke meg.

Alvorlig talt; hvor ofte opplever man noe sånt?

Utenom i komedier, mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke grining på generell basis, til tross for at jeg griner lett selv. Jeg blir så satt ut og trist når andre gråter, jeg er som disse små babyene som sympatigriner med sidemannen, og jeg syns ikke grining er positivt for noe, så nei takk, helst ikke for mye grining på min mann. Det eneste jeg syns er ok om man er lettrørt når man ser film. Det er litt søtt og sjarmerende og passe mykt og følsomt. Også slipper jeg foreta meg noe... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alvorlig talt; hvor ofte opplever man noe sånt?

Utenom i komedier, mener jeg.

Har opplevd at jenter har gjort begge delene - og skyldt på hormoner etterpå. Poenget er at jeg ikke synes det er verken mer eller mindre tåpelig om en mann griner av ingenting enn om en kvinne gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min gråter av filmer, av virkelig musikk og når han får sterke følelser for noe. Det gjør at han gruer seg forferdelig til et eventuelt bryllup, fordi han er redd for at han skal gråte gang på gang... :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så lenge de ikke er survete syns jeg det er helt greit. Survete FOLK er slitsomt. Har sett kjæresten min gråte to ganger. Den ene var når bestekompisen hans døde, det andre var gledestårer når vi ble sammen.

Han har også fortalt at han begynte å grine av en bok engang :P og det syns jeg er helt greit.

Har også hatt en kjæreste som klikka og begynte å grine for hver minste ting, det syntes jeg ikke var så greit, han surva i tillegg mye over hvor "fælt" han hadde det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...