Gå til innhold

venninde som "studerer" meg..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

har ei "venninde" som jeg nylig har begynt å henge litt med. Greia er at hu liksom studerer meg, ovenfra og ned når jeg snakker. det er utrolig irriterende. Hu er hetero så det er ikke noe slikt heller. Har aldri opplevd dette med jenter før og kjenner jeg blir usikker av det. Føler at jeg ser rar ut på en eller annen måte. Finnes det noen okei måte å si fra på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spør henne da vel! Om det er noe spesielt hun ser på. Du bør jo absolutt si ifra om du synes det er ubehagelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mer sånn fra topp til tå..hvordan si fra på en okei måte så hun ikke blir fornærmet? er jo ikke sikkert hun tenker over det selv.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest uAnonymBruker

ånei, jeg er en sånn en :fnise:

Jeg hater øyenkontakt, så jeg titter nedover personer jeg snakker med innimellom istedetfor å stirre ut i lufta for å unngå den konstante øyenkontakten. Unnskyld:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bartenina

Hva med å si litt spøkefullt "har jeg skitne klær eller noe, du ser sånn på meg", etterfulgt av en liten flau latter? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet hva du snakker om. Snart begynner hun å "plukke" på deg, sier at du må ikke ha skjerfet sånn,men sånn. Og at du har rar gange eller noe. Bare eksempler.

Pass på å holde litt avstand og ikke betro deg til henne i første omgang, og så ser du etterhvert. Får håpe jeg tar feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg har noe nytt, pent på meg på jobb,så er det noen faste som alltid måler meg opp og ned. Det tar jeg som positivt, og etterfølges ofte av et komplimang utpå dagen, fin bukse, fint skjørt osv. Jeg tar meg i å gjøre det samme, jeg måler opp og ned, (så ubemerket som mulig) for jeg må jo se hva/hvordan de nye klærne til mine kollegaer ser ut!

I og med at det er en ny venninde, så kan det bare være hun skjekkerut klærne dine,og att alle erjo nye for henne. hun liker sikkert din stil. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet hva du snakker om. Snart begynner hun å "plukke" på deg, sier at du må ikke ha skjerfet sånn,men sånn. Og at du har rar gange eller noe. Bare eksempler.

Pass på å holde litt avstand og ikke betro deg til henne i første omgang, og så ser du etterhvert. Får håpe jeg tar feil.

hmm jeg lurer på om jeg faktisk kan kjenne meg igjen i dette. Hun kommenterte faktisk nylig høyden min. hva er dette egentlig?hmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm jeg lurer på om jeg faktisk kan kjenne meg igjen i dette. Hun kommenterte faktisk nylig høyden min. hva er dette egentlig?hmm..

Lurer jeg også på. For det er utelukkende negativt. Ikke noe skryt over at man har fin jakke eller kjole. DET er noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...