Gå til innhold

Hvor får jeg kjøpt "Mette-Marit-slør"?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest jeg som lurte

Nei takk! Takk for forslaget, men de virker ikke helt.. tja. Jeg har et dårlig inntrykk av dem. Har vært i kontakt med dem ang. kjole men de likte visst ikke at jeg spurte.. ville jo være sikker på at jeg fikk riktig kjole men de var bare skikkelig snurte og giddet ikke svare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei takk! Takk for forslaget' date=' men de virker ikke helt.. tja. Jeg har et dårlig inntrykk av dem. Har vært i kontakt med dem ang. kjole men de likte visst ikke at jeg spurte.. ville jo være sikker på at jeg fikk riktig kjole men de var bare skikkelig snurte og giddet ikke svare.[/quote']

Så rart. Har fått super hjelp derfra fra dag 1, alltid raskt og hyggelig svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du går innom Christiane har de mininum 30% på slør denne uken. Dette er nemlig siste uke før de flytter og de har flyttesalg.

Lykke til!

Siw.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hadde "MEtte Maritslør" til bryllupet - det var over 2 meter og kostet nesten 2000 kroner i butikken. Derfor kjøpte vi chiffon selv til 200 kroner, rundet det litt av, kanetet det på begge kortendene og rynket det sammen. Og det ble mye finere enn det som var på salongen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bestilt Mette-marit slør fra Lisenett' date=' men har ikke fått det enda. GÅtt en stund over tiden nå..... :cry:[/quote']

Hvor lenge har du ventet da?

Jeg fikk mitt på lørdag og jeg bestilte hos lisenett for 6 uker siden. Det har tatt litt lengre tid pga treeeeg postgang nå i disse juletider, så det er sikkert ikke noe å bekymre seg for:wink: Send dem en e-post hvis du er usikker....de svarer som regel ganske kjapt :lol:

(jeg venter på ting som jeg har bestilt selv fra utlandet, og ifølge den internett siden jeg bestilte fra ble pakken sendt for 2 uker siden...og den er ennå ikke kommet :roll: ....posten er innmari treg nå før jul :evil: )

Håper du får sløret ditt snart! kjedli å vente sånn... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...