Gå til innhold

One night stand-fyr mobber meg...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! En jeg hadde en ONS med driver å mobber meg. Skjønner ikke hvorfor han driver på sånn. jeg har bare hatt 1 ONS - det med han. Det er han fullstendig klar over. Driver å sier ting som det er lenge siden jeg har fått meg noe og at jeg alltid drar hjem alene. Ja, jeg drar hjem alene fordi jeg ikke gidder å ha noe useriøst... Uff.. Sårer meg når han sier sånt, føler meg egentlig litt mislykka fordi jeg ikke tar med meg noen hjem... Vet ikke hva jeg vil med dette, må bare få litt frustrasjon ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! En jeg hadde en ONS med driver å mobber meg. Skjønner ikke hvorfor han driver på sånn. jeg har bare hatt 1 ONS - det med han. Det er han fullstendig klar over. Driver å sier ting som det er lenge siden jeg har fått meg noe og at jeg alltid drar hjem alene. Ja, jeg drar hjem alene fordi jeg ikke gidder å ha noe useriøst... Uff.. Sårer meg når han sier sånt, føler meg egentlig litt mislykka fordi jeg ikke tar med meg noen hjem... Vet ikke hva jeg vil med dette, må bare få litt frustrasjon ut.

Ikke vær flau over at du ikke bruker tid på useriøse relasjoner. Dersom han har problemer med dette, kutt han ut. Ha har holdninger som ikke bør belønnes og du fortjener bedre.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 30+ og har hatt sex med 11 ulike partnere. Bla. 4 ONS. Og JEG gremmes over det.

Skulle gjerne vært disse 4 foruten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rastl0s

Ser ikke noe galt i at jenter drar hjem alene jeg? Viser bare at de ikke trenger å ligge rundt hver gang de har alkohol i blodet.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ignorer ham!

Det at du ikke drar med deg en fyr hjem hver helt er til din fordel. Dersom han er av motsatt type vil han trolig en gang i fremtiden gå på en smell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja blir kvalm av han. Syns jo selv det bare er bra at jeg ikke ligger rundt med fremmede. Men de kommentarene begynner jeg å lure om andre fremtidige kjærester vil syns jeg er veldig uerfaren osv. har hatt 1 langt forhold og en ONS så har jo ikke mye erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja blir kvalm av han. Syns jo selv det bare er bra at jeg ikke ligger rundt med fremmede. Men de kommentarene begynner jeg å lure om andre fremtidige kjærester vil syns jeg er veldig uerfaren osv. har hatt 1 langt forhold og en ONS så har jo ikke mye erfaring.

det lange forholdet har gitt deg et hav av mer erfaring enn et par ekstra ONS.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett langt forhold er jo mye erfaring det, etter min mening. Du har nok hatt sex langt flere ganger enn f.eks. han som singel har hatt i den perioden du hadde kjæreste. Riktignok ikke mange partnere, men du har testet ut ting, prøvd deg fram osv. Jeg velger en fyr med forhold bak seg framfor ONS ANY DAY....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel mobber en person for å skjule sin egen svakhet og usikkerhet, noe som høres ut som tilfellet hos deg. Jeg skjønner at det er irriterende og sårende, men prøv å ikke bry deg om det. Han har faktisk ingenting med hvor mange du ligger med, og hvor ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler du deg mislykket fordi du ikke tar med fremmede folk og puler de? unskyld?? har jeg misforstått noe her?

Du skal være stolt av deg selv for å ha nok selvrespekt til å avstå slike ting, han som mobber deg ber du dra til helvete, vær tøff dame

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Mange ONS gir deg en større bredde iforhold til hva gutter foretrekker.

Et langt forhold gir deg større innsikt i hva du selv liker, noe jeg finner betraktelig mer verdifullt. Det er jo bare så enkelt som at din neste kjæreste kan fortelle deg hva han liker, men du må alltid oppdage hva din egen kropp liker.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mislykket og mislykket. han får meg til å føle meg som en liten grå usikker mus som ikke tørr og ta med folk hjem liksom. At jeg ikke er "tøff" nok til å ha ONS, og at det går lenge mellom hver gang jeg faktisk har sex med noen da. Er det jeg føler meg litt mislykka på, at det er for lenge mellom hver gang. Han fremstiller det litt på den måten. Nei jeg trur jeg kutter all kontakt med han - bare dritt at vi bor på en liten plass og jeg ofte møter han ute på byen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han prøver jo bare å få deg i senga en gang til, med å kalle deg for denne typen ting. Han forsøker å få deg til å ville ha mer ONS slik at du skal ta med ham hjem enda en gang.

Eller enda værre, så forsøker han å gjøre deg utrygg med deg selv slik at du skal være sårbar nok til å ligge med ham enda en gang.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro meg, de aller fleste gutter foretrekker en "uerfaren" (du har jo hatt 1 langt forhold, så er neppe så uerfaren) jente fremfor en med mange ONS.

Få vil være kjæreste med ei som drasser med seg et tilfeldig mannfolk hjem fra byen hver helg. Derfor bør du være stolt av at du IKKE gjør det :)

Jeg har hatt to ONS, og er ikke stolt av det... Er mer stolt av mine kjæresteforhold der jeg faktisk lærte noe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mislykket og mislykket. han får meg til å føle meg som en liten grå usikker mus som ikke tørr og ta med folk hjem liksom. At jeg ikke er "tøff" nok til å ha ONS, og at det går lenge mellom hver gang jeg faktisk har sex med noen da. Er det jeg føler meg litt mislykka på, at det er for lenge mellom hver gang. Han fremstiller det litt på den måten. Nei jeg trur jeg kutter all kontakt med han - bare dritt at vi bor på en liten plass og jeg ofte møter han ute på byen..

Det er hans veldig umodne og usikre måte å få deg til å ta han med hjem på.

Jeg ville nok bare replisert tørt at "jeg foretrekker sex som gir meg noe. Det gjør ikke ONS." Da er du ærlig, respektabel ovenfor egne grenser og forklarer at det er en god grunn til at han ikke blir invitert med hjem igjen ;)

Jeg er 30 år og har ikke hatt en eneste ONS. Har hatt mye sex fordiom, av langt høyere kvalitet enn de med en rekke ONS`er har hatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...