Gjest Anonymous Skrevet 6. desember 2003 #1 Del Skrevet 6. desember 2003 En ting jeg har forstått etter at det ble slutt mellom meg og kjæresten min, er at jeg blir gæren hvis jeg ikke har sex på lenge... Har hatt sex etter at det ble slutt da, men ikke med han. Men nå begynner det å bli lenge siden (2 uker) og jeg sliter! Hva skal jeg gjøre?!?!?!?!?!?!??!?! (PS! Er ikke helt med på dildo'er etc. Funker ikke helt for meg. I want body...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 6. desember 2003 #2 Del Skrevet 6. desember 2003 Han gjorde deg avhengig. he he he he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 6. desember 2003 #3 Del Skrevet 6. desember 2003 En ting jeg har forstått etter at det ble slutt mellom meg og kjæresten min, er at jeg blir gæren hvis jeg ikke har sex på lenge... Har hatt sex etter at det ble slutt da, men ikke med han. Men nå begynner det å bli lenge siden (2 uker) og jeg sliter! Hva skal jeg gjøre?!?!?!?!?!?!??!?! (PS! Er ikke helt med på dildo'er etc. Funker ikke helt for meg. I want body...) hva du skal gjøre? pule så klart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. desember 2003 #4 Del Skrevet 7. desember 2003 hva du skal gjøre? pule så klart Innlegget er slettet, unødvendig kommentar Remyline Moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. desember 2003 #5 Del Skrevet 7. desember 2003 Ikke sex på 2 uker, og du sliter allerede? Vel, du får finne deg en kuk, verre er det vel ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøste Skrevet 8. desember 2003 #6 Del Skrevet 8. desember 2003 To uker er vel ikke så lenge ,men gå å finn en kuk så du kan pule . Lykke til . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fuglehue Skrevet 8. desember 2003 #7 Del Skrevet 8. desember 2003 To uker er ekstremt lenge, jeg blir forbanna bare det ikke skjer hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 8. desember 2003 #8 Del Skrevet 8. desember 2003 Få deg en elsker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest India Gyllenhaal Skrevet 8. desember 2003 #9 Del Skrevet 8. desember 2003 "Gå å finn en kuk så du kan pule!" :o :o Seriøst, to uker er da ikke lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. desember 2003 #10 Del Skrevet 8. desember 2003 Kjøp deg en banan...så kan slå to fluer i en smekk.......først litt sex og så kan du spise den etterpå for å stille den verste sulten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 8. desember 2003 #11 Del Skrevet 8. desember 2003 Kjøp deg en banan...så kan slå to fluer i en smekk.......først litt sex og så kan du spise den etterpå for å stille den verste sulten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå