Gå til innhold

Kjæresten lukter dameparfyme

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten dro ut på byen i går sammen med kompisene sine. Jeg gikk og la meg, men våknet når han kom hjem. Det første jeg kjenner er lukten av dameparfyme. Så jeg spør: Hva slags jenter har dere truffet da? Husker ikke helt hva han svarte, enten ingen eller så lurte han på hva jeg snakket om. Så sa jeg at jeg kjente lukten av dameparfyme. Da fikk jeg til svar at jeg skulle skjerpe meg. Når jeg stod opp så hadde han slengt av seg skjorten i stua, og når jeg lukter på den så er det helt tydelig.

Jeg tror ikke han har gjort noe galt, men jeg blir mer usikker når han ikke vil si noe om det. Det har skjedd før at han har blitt kjent med en jente på fest, og så fått følelser for henne. Det ble da slutt mellom oss, og han var på date med henne, men det ble ikke noe mer mellom de, og vi ble sammen igjen etter en stund. Det jeg ser for meg er at han har danset med en jente eller noe sånt, og det er jo helt greit. Jeg danser med gutter når jeg er ute. En gang fikk han full rapport med en kompis som så det. Og han fant ham på facebook, som han så viste meg.

Hva hadde du tenkt/gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke lag noen big deal ut av det, du skaper bare problemer i forholdet. Parfymelukt er ikke synonymt med utroskap. Min mann lukter dameparfyme ofte, men den enkle forklaringa er ei kosete dame på nesten 70 på jobben hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lag noen big deal ut av det, du skaper bare problemer i forholdet. Parfymelukt er ikke synonymt med utroskap. Min mann lukter dameparfyme ofte, men den enkle forklaringa er ei kosete dame på nesten 70 på jobben hans.

Det har ikke slått deg at dette kan være en dårlig unnskyldning fra hans side?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ganske mange jenter som bruker så mye parfyme at om du har vært i samme rom som de så lukter hele deg. Kan være han har truffet på et par av disse? Skal ikke mer til enn at han har stått sammen med de i baren eller noe?

Jeg ville ikke tenkt det verste med en gang om jeg hadde vært deg...Eller det er egentlig løgn, for jeg er nett lik selv, men vi får nå håpe det for din del :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Et par ganger har jeg satt på siden av kvinner på bussen, og parfymen hang ved meg resten av dagen.

Jeg klemmer venninner jeg møter, og noen av deres parfymer smitter over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ikke slått deg at dette kan være en dårlig unnskyldning fra hans side?

Joda, men jeg syns likevel ikke jeg har noen grunn til å mistro ham. Verden blir ikke bedre eller mer behagelig om man skal være kronisk mistenksom. Dessuten er han voksen - vil han være utro, så er han det. Poenget er at det er destruktivt å bli hysterisk for alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...