Gå til innhold

Julekalender til nissemor

NisseFar

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har planer om å lage jule kalender til samboeren min og kunne trenge tips på gaver. Størrelse og pris på gavene kan godt variere men er primært på jakt etter små og koselige gaver. Det er verdt å nevne at nissemor er opptatt av te, yoga, helsekost og slikt (så konfekt funker dårlig).

Alle tips tas imot med takk, denne nissen trenger hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

http://www.amazon.co.uk/Advent-Calendar-Christmas-Tea-bags/dp/B002NTWAU4

Kanskje en sånn, du finner sikkert en enkelt om du leter litt, til den første dagen, eller du deler den selv opp med en pose om dagen.

Små gavekort, f.eks. et par ganger massasje (som du gir), på en kinotur sammen med deg, en utflukt der du fikser god niste, en invitasjon til hjemmelaget middag (der du lager yndlingsretten og dekker bordet med levende lys og servietter). Om du bor i en by med Helios eller en annen økologisk butikk, ville jeg ha tatt meg en tur dit og funnet noen spennende småvarer. Kanskje noe krydder og en passende oppskrift til? En pepperkakeform, og så baker dere sammen om kvelden? Duftlys (eller vanlige lys), litt julepynt, f.eks. noen fine kuler som dere kan henge på juletreet)..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, finnes det virkelig menn som deg?

For en heldig nissemor :)

Første anonymbruker nevner veldig mange bra ting! Tror nøkkelen er å gjøre det personlig og koselig.

En kveld med kakao og pledd foran peisen.. en film du vet hun liker.. massasje, lage snømann sammen, søndagstur med kakao, bake pepperkaker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for mange gode råd. Teboks tipset var helt genialt, et must gave for 1. desember. Har stort sett tenkt å gå for fysiske gaver på grunn av en hektisk hverdag. Ingenting er mer kjipt enn gaver som ikke kan innfris. Ting som snømann, en god middag, vask av hus eller en tur på kino får heller komme som uinnpakka førjulshygge. Vil legge inn en weekend sammen på julemarked i kalenderen, så dette får være unntaket.

Tar gjerne imot flere tips til gode gaver :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

F.eks...

Pakke med hennes favoritt te? eller noe pukka-te,som er så populær nå...

Detox-kur fra helsekost (for å bruke etter jul?)

Bok "Supermat"-fås kjøpt på helsekost.

Gavekort på hudpleie/massasje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får også kalender av samboer hver jul (vi lager sammen) og har blitt superglad for dvd-er med romantiske filmer, marsipan, julehefter eller andre ukeblader, kinobilletter, duftlys, barberblader og skum (faktisk :)), ullsokker, badeskum etc. Fin kombinasjon mellom koselige og praktiske gaver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner lista og handlekurven å ta form, 7 / 24 dels på vei takket være god hjelp. Har planer om å finne badeskum, phuka-te og helios butikk i løpet av uka, takker for supre råd.

Et sexleketøy hadde nok nissemor likt, men nei... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner lista og handlekurven å ta form, 7 / 24 dels på vei takket være god hjelp. Har planer om å finne badeskum, phuka-te og helios butikk i løpet av uka, takker for supre råd.

Et sexleketøy hadde nok nissemor likt, men nei... :)

Hvorfor ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg har full kontroll på kalenderen nå, takk for all hjelp :) Har fremdeles noen gaver igjen, så om noen har noen konkrete gavetips så er det veldig velkommen.

Hvorfor ikke?

Nissemor har allerede supersexleketøyet nissefar, og en konkurrent i nattbordskuffen er ikke noe en nissemann ønsker seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 24 kunne du jo slått på stortromma og gitt henne et fint smykke eller noe slikt da. Og ellers hadde jeg blitt glad for f.eks. disse konkrete tingene (kan finne billig på nett) en bok, en søt bamse, cd, dvd, hudpleieprodukter, tjukke sokker, hårprodukter, et dikt, fotografi, kjøkkenting, kontorting. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hadde bllitt glad for et par rimelige ansiksmasker, koster under 20 kroner på H&M.

Og ja, jeg synes også hun er heldig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ansiktmasker som nevnt over her, ulike typer te i små mengder. Be om hjelp i en helsekostforretning. De kan komme med mange forslag som ikke koster all verden. Gode ullsokker. En opplevelse fra en gåtur i mørket til en kino. Et flott stearinlys eller en telysstake. En pocketbok. Tesil. Akasiehonning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...