AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2011 #1 Del Skrevet 15. oktober 2011 Etter å ha erfart litt av hvert selv med uansvarlige og umode menn.. Jeg og vennine min var ute på byen i går. Der ble vi sjekket opp av to menn i 40 års alderen. Dette var i Bergen og de var fra Oslo. Han ene var veldig direkte mot vennina mi. Ville ha hun med på hotel rommet. Det var helt uaktuelt for oss og at vi kun var ute å tok en brus etter kinoen. I dag såg vi på facebook at han er samboer og har blitt pappa for noen måneder siden. Vi ble direkte kvalm. Han var så på. I det siste har jeg snakket med flere kjennte. Godt voksne menn og menn som man aldri kunne tenkt at var utro. De hadde alle vært utro både en og flere ganger. En av de reiser mye i jobben, han er ikke særlig kjekk og er ganske så sjenert når han er edru. Jeg trodde han var den snilleste mannen. Så feil kan man ta. Er ikke rart at vi mister troen på ekte kjærlighet sier nå bare jeg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tuttifrutti Skrevet 15. oktober 2011 #2 Del Skrevet 15. oktober 2011 Ja det må du gjerne si. Men det er jo opp til deg å la deg påvirke av andre dustemannfolks holdninger og generalisere med "mannfolk". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2011 #3 Del Skrevet 15. oktober 2011 Hleidgvis er ikke alle mannfolk sånn. Men jeg må si at jeg blir sjokkert over hvor mangen som faktisk holder på sånn. Sier ikke at kvinner er noe bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Akkurat Skrevet 15. oktober 2011 #4 Del Skrevet 15. oktober 2011 Jeg har samme erfaring. Selvsagt kan man ikke skjære alle over en kam, men den virkeligheten jeg opplever, gir grunn til å tvile på hvor mange ordentlige menn som faktisk finnes der ute. Grunnen er denne: Er nylig blitt singel pga min "fantastiske" manns utroskap. Jeg ante ingenting, vårt forhold var utrolig bra på alle måter, han sier også i ettertid at han ikke savnet noe, men var altså likevel utro, gjentatte ganger gjennom fem år. Nå er jeg altså singel. Plutselig er det ikke grenser for hva slags tilbud jeg får, både fra menn jeg kjenner og menn jeg treffer i jobb og fritidssammenheng (ja, jeg går vel for å være en attraktiv jente), og dessverre de fleste av disse mennene er opptatt. Og brorparten av dem igjen er de man aldri ville trodd noe slikt om - de jeg kjenner, og har en forutsetning for å uttale meg om forholdet deres, ville jeg karakterisert damene deres og forholdene deres som veldig bra, og selv kollegaen som stadig skryter og er så stolt av kona og omtaler henne som drømmedama, har prøvd seg. Rart man blir desillusjonert.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2011 #5 Del Skrevet 15. oktober 2011 Jeg har samme erfaring. Selvsagt kan man ikke skjære alle over en kam, men den virkeligheten jeg opplever, gir grunn til å tvile på hvor mange ordentlige menn som faktisk finnes der ute. Grunnen er denne: Er nylig blitt singel pga min "fantastiske" manns utroskap. Jeg ante ingenting, vårt forhold var utrolig bra på alle måter, han sier også i ettertid at han ikke savnet noe, men var altså likevel utro, gjentatte ganger gjennom fem år. Nå er jeg altså singel. Plutselig er det ikke grenser for hva slags tilbud jeg får, både fra menn jeg kjenner og menn jeg treffer i jobb og fritidssammenheng (ja, jeg går vel for å være en attraktiv jente), og dessverre de fleste av disse mennene er opptatt. Og brorparten av dem igjen er de man aldri ville trodd noe slikt om - de jeg kjenner, og har en forutsetning for å uttale meg om forholdet deres, ville jeg karakterisert damene deres og forholdene deres som veldig bra, og selv kollegaen som stadig skryter og er så stolt av kona og omtaler henne som drømmedama, har prøvd seg. Rart man blir desillusjonert.... En god til deg. Beste venninen min sliter med det samme om dagen. Bare at han ikke ser sine feil og hun har tilgitt, men samtdig gir han f i å stille opp og jobbe for ekteskapet. Folk har lett for å åpne seg til meg da jeg er ganske så åpen person selv. Jeg er et brent barn, men har aldri opplevd utroskap som jeg vet om iallefall. Men jeg har mistet litt troen på at noe vil vare. Nei heller bedre å være aleine selv om jeg egentlig skulle ønske jeg fant meg den eneste ene som alltid er der for meg. Må jo ikke gi opp helt, men nå skal jeg ikke fokusere på mannfolk. Han siste eksen min ødela meg. Brøt meg ned og hevdet seg over meg. Jeg var bare god å snill med han. I det siste har han ville møte meg for kun sex, møtte ungene osv osv. Nei sånne menn klarer jeg meg fint uten. Jeg har gitt klar beskjed til han ene kompisen min at han bør ta ansvar for sitt eget liv før han blir avslørt... Huff det skal ikke være enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2011 #6 Del Skrevet 16. oktober 2011 ekte kjærlighet kan det vel være selv om den ene parten ikke er monogam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Karma Skrevet 16. oktober 2011 #7 Del Skrevet 16. oktober 2011 Huff, jeg har slik oppfætning av menn selv ! Nå var min egen mann utro to ganger . Og jeg har fått tilbud fra flere menn i forhold med kone og barn . Nei takk , pell deg hjem og skjerp deg , dust ! Nei , man har det vel bedre alene ! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muffin26 Skrevet 16. oktober 2011 #8 Del Skrevet 16. oktober 2011 Nå er jeg glad jeg er singel, men enig med ts. Ikke rart man mister troa. Når man er singel slipper man å beskymre seg om andre enn seg selv litt deilig egentlig. :jepp: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2011 #9 Del Skrevet 16. oktober 2011 Mine erfaringer er like. Tre av mine ekser, var utro... og i perioder når jeg var singel, får jeg tilbud fra rimelig mange menn, man aldri ville tro var av den utro typen. Mannfolka til bekjente av meg, gutter som "glemmer" å fortelle at de er gifte og de som er åpne om at de er gift og har unger, men bare har lyst på en liten lekestund uten at noen får vite om det. Jeg er dritlei slike mannfolk Jeg er tydligvis ikke bra nok for et mannfolk på "fulltid" men mer en bra nok for en tur i senga uten at kona får vite noe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2011 #10 Del Skrevet 16. oktober 2011 så verden har ikke forandret seg siden jeg gikk på byen altså? Har ikke holdt regnskap men hjelpes så mye rart jeg har truffet på byen opp gjennom tidene, og ikke minst hvor mange artige tilbud det er å få. Og det værste er; de du tror det minst om er som regel de som er værst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest evo6 Skrevet 16. oktober 2011 #11 Del Skrevet 16. oktober 2011 det er godt og si det.at de har funnet ut av undersøkelser at kvinner er mer utro enn menn... så ikke anklag meg for utroskap du har jo ingen åvære utro mot heller da.. meg selv bare. og ille nok det:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 16. oktober 2011 #12 Del Skrevet 16. oktober 2011 Ganske vanlig at fyrer skaffer seg noe på si' på reise. Det som skjer på tur skal forbli på tur, er mantraet fyrer imellom. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs.Morgan utlog Skrevet 16. oktober 2011 #13 Del Skrevet 16. oktober 2011 Det er nok en del utro menn og kvinner. Men vi må ikke la det gå innpå oss. Selv om vi kanskje føler at vi er svermet av utro folk, betyr det ikke at resten av verden nødvendigvis også er utro. Det finnes folk som aldri har vært det og aldri vil være det. Hold fast på de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2011 #14 Del Skrevet 16. oktober 2011 Problemet med dere jenter er at derealdri tar initiativ til å sjekke en man, dere bare venter på å bli sjekket opp. De mennene som sjekker dere opp er selvfølgelig de sosiale playerene. Derfor mister du troen på menn fordi at ingen snille, voksne og greie menn sjekker deg opp. Slike utro idioter er i mindretall garrantert, men de er så godt synlige at det virker som om de er mange. Ikke glem at statistikk viser at kvinner er mest utro. Min erfaring er at mange kvinner er svært umodne til langt opp i 30-årene. De pene jentene har gjerne en haug med beilere de flørter med, kliner med på nattklubb og er overhode ikke klare for et langvarig forhold. Så til slutt må jeg si at folk som lever i byer ofte er mer liberale og sosiale enn andre. Generalisering det også, men jeg har bodd flere plasser i Norge og erfaringen er entydene. Oslofolk er gjerne de mest pågående. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2011 #15 Del Skrevet 16. oktober 2011 Problemet med dere jenter er at derealdri tar initiativ til å sjekke en man, dere bare venter på å bli sjekket opp. De mennene som sjekker dere opp er selvfølgelig de sosiale playerene. Derfor mister du troen på menn fordi at ingen snille, voksne og greie menn sjekker deg opp. Slike utro idioter er i mindretall garrantert, men de er så godt synlige at det virker som om de er mange. Det er et godt poeng mange kvinner ikke greier å innse eller ikke ønsker å innse, for det er jo mye enklere å skyve foran seg offerrollen..."buhuu, det er ingen snille menn som vil ha meg". Er man ikke aktiv selv, så får man slutte å syte. For sannheten er at det finnes mange menn som er ganske greie, men som kvinner ikke vil ha. Det er greit nok, men slutt da for faen å klage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 16. oktober 2011 #16 Del Skrevet 16. oktober 2011 All erfaring og undersøkelser sier at kvinner er mest utro. Er fortsatt heftig romantiker likevel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest not impressed Skrevet 17. oktober 2011 #17 Del Skrevet 17. oktober 2011 jeg er lesbisk innen jeg treffer en atypisk mann som ikke slenger rundt med øyne og pikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 17. oktober 2011 #18 Del Skrevet 17. oktober 2011 Hvorfor søkte dere info om dem på Facebook? Om typene deres (hvis dere har noen da) oppdager at dere søker opp (for dem) ukjente menn er dette, i følge KGs flertall, utroskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #19 Del Skrevet 17. oktober 2011 Hvorfor søkte dere info om dem på Facebook? Om typene deres (hvis dere har noen da) oppdager at dere søker opp (for dem) ukjente menn er dette, i følge KGs flertall, utroskap. haha jeg er singel. Det var venninen min som bare skulle sjekke profilen hans. Tilfeldigvis ringte han ene til han andre mens vi satt der og hun fikk med seg navnet hans. Men for oss er det lov å søke opp hvem vi vil på facebook og det er ikke utroskap i våre øyner. Men jeg har skjønnt at jenter/kvinner er like ille. Men så merker ikke vi jenter. Men har skjønnt at menn får mangen kinky tilbud av desperate damer på byen. Vi er to jenter som er begge over 30 år og har draget som bare det når vi er på byn og ellers også. Dersom jeg liker en gutt så har jeg ikke problemer om å sjekke han opp, men vi er ikke ute etter ONS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 17. oktober 2011 #20 Del Skrevet 17. oktober 2011 Dersom jeg liker en gutt så har jeg ikke problemer om å sjekke han opp, men vi er ikke ute etter ONS. OK, så da handler det i bunn og grunn ikke så mye om gutten er opptatt eller ikke men mest om hvem som skal sitte med kjøttmarkedmakta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå