Gjest Annonym Skrevet 15. oktober 2011 #1 Del Skrevet 15. oktober 2011 overslriften virker sikkert veldig dum, men jeg har problemer med samboeren min, når det gjelder litt forskjellig ting. Han har flørtet med andre jenter på sms for en stund siden. Men nå er det noe helt annet. Nå føler jeg at han bare spiller og leker med meg, for det første så har han 2 telefoner (tvillingkort) Etter jeg snakket og kjeftet han ut ang. de meldingene til de jentene, har han hatt den andre mobilen i bilen hele tiden, jeg får litt angst. Jeg sier i fra at jeg skal ut i bilen og hente noe som er mitt, så sier han at han skal ut og hente det, jeg begynner og lure litt på hva som skjer, jeg vet det er noe, men hva? Når han skal av gårde og skru på no annleggsmaskiner som privat, prøver han allt for og få meg til og bytte mening, jeg fikk lov og være med før. Så jeg lurer egentlig på om det er noen tips, om det er for dumt av meg og begynne og finne ut av hva som skjer, eller skal jeg bare bite i det sure eplet og gå fra han, fordi jeg ikke helt kan stole på han. Jeg har prøvd og snakke med han, men han sier absolutt ingenting, både på en snill måte og sint måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjestesen Skrevet 15. oktober 2011 #2 Del Skrevet 15. oktober 2011 Hva får du ut av forholdet ditt, siden du blir værende til tross for at intuisjonen din forteller deg at han bedrar deg? Det skjønner jeg ikke... Altså, det er en grunn til at du mistenker ham og får dårlig magefølelse, men trenger du konkrete bevis for å skjønne at det sjelden vil fungere i et forhold med mistillit? Nei, kom deg videre i livet! Lykke til! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramela Skrevet 15. oktober 2011 #3 Del Skrevet 15. oktober 2011 Ikke vær i et forhold der du føler deg utrygg! Det er vondt for deg, og det er vondt for han. Splitt opp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hmm Skrevet 15. oktober 2011 #4 Del Skrevet 15. oktober 2011 Kan du ikke gå ut til bilen utenå fortelle han ? Eller si rett ut at du mistenker at han skjuler noe på telefonene for deg , og at du ville følt deg bedre hvis du fikk sjekke telefonene ? Uten at han rekker å slette noe på de selvsagt. Hvis han ikke vil la deg se , er det noe muffins . Da tar du hatten din og forlater han , slik at han kan tenke seg om hva som er viktig i et forhold ! Skulle ønske jeg skjønte gamet før jeg avslørte min ex .n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Annonym Skrevet 15. oktober 2011 #5 Del Skrevet 15. oktober 2011 det er faktisk det jeg vil gjøre, og være drit stygg mot han, han fortjener det, når han faktisk har behandlet meg som dritt. Jeg vil og finne ut av det, før jeg stikker, og ta han skikkelig på det en siste gang, sånn at han faktisk forstår det, for jeg føler det at han ikke forstå det godt nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2011 #6 Del Skrevet 15. oktober 2011 Han forstår det, Annonym. Det du ikke ser ut til å ta inn over deg er at han også driter i det. La det være og kom deg videre. Du vil ikke føle deg bedre av å "ta han skikkelig på det". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hmm Skrevet 15. oktober 2011 #7 Del Skrevet 15. oktober 2011 Hvis du klarer å heller holde deg rolig og kald , så har det større virkning enn drama . Menn ; les gutter , avskyr drama . Forstår veeeldig godt trangen til å skjelle han ut , og å være slem , men virkningen er sterkere med likegyldighet . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 15. oktober 2011 #8 Del Skrevet 15. oktober 2011 Jeg vet ikke om det du mistenker er reelt eller ikke, men jeg hadde ikke giddet et forhold der jeg følte meg utrygg. Så kanskje han forstår det dersom du uten å si et ord tar frem en koffert og pakker en ukes forbruk av klær, tannkost og toalettsaker og flytter til en venninne? Når du har pakket ferdig kan du jo si at du blir borte til han har forstått at et forhold ikke kan bygges på at man har hemmeligheter for hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bebisss Skrevet 15. oktober 2011 #9 Del Skrevet 15. oktober 2011 Jeg tror det slemmeste du kan gjøre er å bare pakke sakene dine og reise, og det hadde jeg gjort for lenge siden, et forhold som ikke inneholder ærlighet eller at man stoler på hverandre betyr så svært lite! Du vet jo godt her at noe er galt, så hvorfor fortsetter du? Ja jeg vet det er sikkert greit for deg å finne utav det, å ferske han i gjerningene sine, men jeg ville ikke brukt tid på det engang, bare komt meg bort. Han driter i deg når han holder på slik som dette. Jeg kom hjem en dag fra en helgeferie, samboeren min (nå ex) hadde vært hjemme, og da jeg kom hjem å gikk inn på soverommet så luktet det jenteparfyme der inne, på puta mi, med ett langt blondt hår der! Det knuste bare all troverdighet hos meg, jeg stolte ikke på ham mer, selv om han løy om at det ikke var noe. Jeg fant ut samme dag at han hadde flørtet med jenter på facebook mens jeg var borte, han hadde invitert jenter hjem til seg. Jeg pakket sakene mine å reiste fra ham mens han satt gråtende igjen med krokodilletårene sine.. Greit å være etterpåklok... Mitt råd som du sikkert ikke vil høre men som andre sier, reis fra dritten! Han kunne sikkert ikke brydd seg mindre han som ikke respekterer deg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Annonym Skrevet 15. oktober 2011 #10 Del Skrevet 15. oktober 2011 Tusen takk for tips alle sammen. ja, jeg kjenner trangen til og kjefte på han, og avsløre han og allt det der. for har lyst til at han skal føle skikkelig skyldfølelse, og jeg har alltid fremstått som den dumme og blonde (selv om jeg er stikk det motsatte) han tror jeg ikke finner ut av ting, jeg føler han bare leker med meg, derfor har jeg trangen til og avsløre han, og vise at jeg finner ut av det jeg vil finne ut av, og fortelle rett ut at jeg ikke er så dum! også reise vekk en stund, at han ser jeg pakker, og forteller han, sånn som det er, at jeg ikke vil leve på hemligheter, og se hvordan han reagerer og takkler det. Kansje jeg ikke kommer tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hmm Skrevet 15. oktober 2011 #11 Del Skrevet 15. oktober 2011 Jeg tror på å prøve å få vite , for det vil gnage deg å ikke vite hele sannheten . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Sinnataggen* Skrevet 15. oktober 2011 #12 Del Skrevet 15. oktober 2011 LOL tenk om det ikke er noe da, bare vil ha litt uskyldig privatliv fra masete kvinnfolk? Muligheten er jo der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Troilltøva Skrevet 15. oktober 2011 #13 Del Skrevet 15. oktober 2011 gå ut i bilen når han er i dusjen, eventuelt kjør deg en tur om han er av de som dusjer raskt, å se gjennom telefonen hans. Jeg er imot sånt egentlig, men å gå å gruble er tortur så om det er det som skal være avgjørende for å finne det ut en gang for alle så er det liksågreit å få det gjort og komme seg videre i livet. Spesielt siden han har gjort det før og mye tilsier at det skjer igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 15. oktober 2011 #14 Del Skrevet 15. oktober 2011 gå ut i bilen når han er i dusjen, eventuelt kjør deg en tur om han er av de som dusjer raskt, å se gjennom telefonen hans. Jeg er imot sånt egentlig, men å gå å gruble er tortur så om det er det som skal være avgjørende for å finne det ut en gang for alle så er det liksågreit å få det gjort og komme seg videre i livet. Spesielt siden han har gjort det før og mye tilsier at det skjer igjen. Han tar sikkert med seg telefonen på badet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klatt Skrevet 15. oktober 2011 #15 Del Skrevet 15. oktober 2011 Såå han har den ene telefonen hjemme og den andre i bilen? Et tvillingsimkort er jo rett og slett en slags kopi - meldingene og telefonsamtalene som tikker inn på den ene mobiltelefonen vil også gjøre det på den andre, såvidt jeg vet. Jeg vil påstå at det er like stor sannsynlighet for at det ikke er noe å være redd for som at det er det. Muligens han bare er lei av at du alltid skal spionere, vite hvem han prater med, etc? Eller at du faktisk skal være MED han på jobb? Jeg hadde KLIKKA. Herregud, menn trenger privatliv de også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2011 #16 Del Skrevet 15. oktober 2011 pakk og dra og ikke si noe,det er den beste straffen for en mann. sannheten kommer altid for en dag det trenger du ikke bekymre deg for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
idapia89 Skrevet 15. oktober 2011 #17 Del Skrevet 15. oktober 2011 (endret) Såå han har den ene telefonen hjemme og den andre i bilen? Et tvillingsimkort er jo rett og slett en slags kopi - meldingene og telefonsamtalene som tikker inn på den ene mobiltelefonen vil også gjøre det på den andre, såvidt jeg vet. Jeg vil påstå at det er like stor sannsynlighet for at det ikke er noe å være redd for som at det er det. Muligens han bare er lei av at du alltid skal spionere, vite hvem han prater med, etc? Eller at du faktisk skal være MED han på jobb? Jeg hadde KLIKKA. Herregud, menn trenger privatliv de også. Det står at man selv kan bestemme om meldingene skal komme inn på begge telefonene eller ikke. Han kan med andre ord skru av dette hvis han vil. Endret 15. oktober 2011 av idapia89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trinvill Skrevet 15. oktober 2011 #18 Del Skrevet 15. oktober 2011 Kan du ikke ta en tur ned i bilen når du går ut med søpla da? Du behøver ikke si at du skal ut i bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anniken21 Skrevet 17. oktober 2011 #19 Del Skrevet 17. oktober 2011 Hei, fått meg egen bruker her på Kvinneguden, meg som opprettet denne tråden. Han har en på seg absolutt hele tiden, legger den ikke fra seg et sekund en gang, tror nesten han har den med inn i dusjen og (Jeg overdiver), og en han har gjemt i bilen en plass.Meldingene tikker inn på begge telefoner, han har hatt den tendensen til og slette meldingene på brukstelefonen, og sparer de på den private jobb telefonen. Han skjuler veldig mye for meg, og ikke minst er han en lyst løyner, som omtrent juger til seg selv. Det er ikke dirrekte jobb han reiser på, men det er kansje tjenester for andre, kamerater og div. Det er noen ganger han reiser på plasser det er fint og gå tur med bikkjene mens han skrur, hvist han egentlig reiser dit, og ikke andre plasser siden han ikke vil ha meg med. Jeg er 21 år og dette er mitt første forhold, og jeg har egentlig fått angst for et forhold til, selv om det er mange flotte gutter der ute, som er mye bedre en han jeg bor med akkurat nå. Og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal kunne greie og "spille dette spille helt ut" Jeg ville ha avslørt han og pakka bagen og kjørt avgårde, selv om han kansje ikke har gjort det denne gangen, så har han alerede gjort det, så har en god gunn til og stikke, men har lyst til og finne ut om han faktisk respekterte og hørte på det jeg sa om mente. Det er jo greit han har et privat liv, men dette syns jeg er litt drøyt, når han viser det så godt, som han gjør. og når jeg ikke helt stoler på han, så har jeg vanskligheter med og skjønne hva han egentlig driver med i hans privatliv. Før stolte jeg på han ,og da brydde jeg meg ikke, da var det jo helt greit. Så det er et tids spørsmål hvor lenge jeg kan holde på han, når jeg vet det er noe bedre der ute jeg kan ha det bedre med, og jeg kan stole på =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OPIgirl Skrevet 17. oktober 2011 #20 Del Skrevet 17. oktober 2011 Såå han har den ene telefonen hjemme og den andre i bilen? Et tvillingsimkort er jo rett og slett en slags kopi - meldingene og telefonsamtalene som tikker inn på den ene mobiltelefonen vil også gjøre det på den andre, såvidt jeg vet. Jeg vil påstå at det er like stor sannsynlighet for at det ikke er noe å være redd for som at det er det. Muligens han bare er lei av at du alltid skal spionere, vite hvem han prater med, etc? Eller at du faktisk skal være MED han på jobb? Jeg hadde KLIKKA. Herregud, menn trenger privatliv de også. For et tafatt forsøk på å forsvare dritten. Hadde han vært voksen, hadde han snakket med henne i stedet for å trekke seg unna. Det finnes ingen tvil om at han skjuler noe. Ellers hadde han ikke oppført seg slik. Det er greit nok med privatliv selv om han er i et forhold, men det innebærer ikke å ha hemmeligheter for hverandre. Og hvis noen menn er så redd for sin såkalte frihet, bør de holde seg unna et forhold. Et forhold er basert på gjensidig respekt og tillit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå