Gjest Linn Skrevet 15. oktober 2011 #1 Del Skrevet 15. oktober 2011 Når det kommer til menn som ikke er spesielt populære hos det annet kjønn, ikke har vært i mange forhold, ikke ofte er ute på byen o.l. Hvordan vet damene som blir sammen med dem om det virkelig er kjærlighet eller om mannen bare tar til takke med det han får? Jeg har vært i det dilemmaet tidligere, og da valgte jeg å trekke meg vekk fordi jeg ble så usikker på hva som egentlig var greia. Men nå i ettertid har jeg begynte å tenke at det kanskje mest var meg som lagde det til et problem fordi jeg overanalyserte hele situasjonen. Noen som har noen tanker om det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 15. oktober 2011 #2 Del Skrevet 15. oktober 2011 Man kan vel egentlig aldri vite det helt sikkert, selv om de fleste ikke gidder å være sammen med noen bare fordi det er det beste man kan få. Gjør det som gjør deg lykkelig, så får mannens motiver være hans egne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2011 #3 Del Skrevet 15. oktober 2011 Skjønner den problemstillingen. Man må nesten få et eller annet tegn på at man er spesiell, dersom man skal føle at man er utvalgt. Dersom du ikke får noen slike tegn, ville jeg også valgt å gå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2011 #4 Del Skrevet 15. oktober 2011 Det kan man aldri vite med sikkerhet! Så enkelt er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2011 #5 Del Skrevet 15. oktober 2011 Det kan man aldri vite med sikkerhet! Så enkelt er det. Så utrolig teit sagt! Ofte kan man merke i et forhold at man er spesielt utvalgt. Blikkene kjæresten gir deg, hva han sier om deg og til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2011 #6 Del Skrevet 16. oktober 2011 Jeg vil si at man kan merke det ganske fort egentlig, for du har tross alt intuisjon og magefølelse og merker når ting er ekte eller ikke. Pluss at en person ikke ville greie å holde masken over lengre tid. La meg ta et eksempel; En venninne av meg har hatt en slik ustabil av/på kjæreste lenge. Så skulle hun feire en stor dag hjemme hos seg selv, og sa stolt til alle innbydde at kjæresten skulle være kokk den dagen. Dagen kom, og vi gledet oss til å hilse på kjæresten, som visstnok skulle bidra med kulinariske saker og ting. Men, han dukket ikke opp! Og ikke ett ord fra venninna vår om at han ikke kunne eller en god forklaring på hvorfor han ikke stilte. Hun var bare stille og blek hele kvelden. Og jeg vet at han har ikke snev av sosial angst. DA kunne jeg forstått det bedre. Til sammenligning ville min kjæreste elsket en slik samling. Tatt i mot gjestene, servert dem velkomstdrinker osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå