Gå til innhold

Disney på TVNorge

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

I Programbladet står det at det er TVNorge som har fått rettighetene til årets Disneykavalkade.....

Så da burde det jo være håp for de fleste, da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fant dette på tvnorge.no:

Disneys julekavalkade

På TVNorge: 24.12 kl. 14.50

Tilbakeblikk på Walt Disneys klassikere i julekavalkaden "From all of us to all of you".

Tegnefilmklassikere fra Walt Disney med Donald Duck, Mikke Mus og alle de andre vennene fra Andeby. Dette er den årlige julekavalkaden som generasjoner har gledet seg over, år etter år. Årets utgave inneholder, i tillegg til de klassiske filmene vi ikke kan være foruten (!), også klipp fra Disneys seneste suksesser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-? Det går klokken 1500 på SVT. Hvis TVN sin er på engelsk vil jeg heller se den, selv om julenissens verksted er herlig da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke noen her (Arwen?) som hadde undersøkt hvorfor NrK ikke sender Disney, og fått til svar at Disney Channel ikke ville selge rettighetene?

Var det bare jug fra NrKs side?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var det ikke noen her (Arwen?) som hadde undersøkt hvorfor NrK ikke sender Disney, og fått til svar at Disney Channel ikke ville selge rettighetene?

Var det bare jug fra NrKs side?

Jo, det var det de sa. Merkelig :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja!

'Håper ikke det kræsjer med med Disney, da. Har ikke to videoer (TVNorge + SV1)

14.00

God jul - Sjokedorisei!

- Hilsen Vaktmesteren og Titten Tei. I en hel time på selveste julaften blir det hyggelige gjensyn med filmer og karakterer fra Barne-TVs historie. Med Birgit Strøm og Trond-Viggo Torgersen.

[Les omtale]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

Jippi! Dette så jo kjempekoselig ut! Men vi får ikke tid til å se på tv på dagen på julaften alikevel, men jeg håper det blir noe koselig for dere andre å se på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...