Steinar40 Skrevet 15. oktober 2011 #41 Skrevet 15. oktober 2011 Jeg vet det, men jeg er redd for å treffe på han. Svært få mennesker som er virkelig farlige i et normalt fungerende samfunn. Prøv å unngå fyren.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2011 #42 Skrevet 15. oktober 2011 Svært få mennesker som er virkelig farlige i et normalt fungerende samfunn. Prøv å unngå fyren. will do, takk for svar.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2011 #43 Skrevet 16. oktober 2011 Møtte han selvfølgelig på byen i går,bare ignorerte meg fullstendig, og bare fornærmet fordi jeg hadde bedt ham holde kjeft av og til lurer jeg på hvem som er den største playeren
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2011 #44 Skrevet 16. oktober 2011 Han virker ustabil! Kanskje det er mye du ikke vet om han.....
Steinar40 Skrevet 16. oktober 2011 #45 Skrevet 16. oktober 2011 Møtte han selvfølgelig på byen i går,bare ignorerte meg fullstendig, og bare fornærmet fordi jeg hadde bedt ham holde kjeft Vær bare glad til.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2011 #46 Skrevet 16. oktober 2011 Vær bare glad til. Hallo, jeg ble sint på oppførselen hans, makan til forbanna drittsekk, de satt til og med og lo av meg, jeg skjønner faktisk ikke hvordan det går an å være sånn mot meg, jeg hater han og håper jeg aldri ser han igjen, eneste er dumt her at at jeg må unngå steder hvor jeg vet han er, fra nå av skal jeg se etter SNILLE MENN. Jeg er SÅRET.
Steinar40 Skrevet 16. oktober 2011 #47 Skrevet 16. oktober 2011 Hallo, jeg ble sint på oppførselen hans, makan til forbanna drittsekk, de satt til og med og lo av meg, jeg skjønner faktisk ikke hvordan det går an å være sånn mot meg, jeg hater han og håper jeg aldri ser han igjen, eneste er dumt her at at jeg må unngå steder hvor jeg vet han er, fra nå av skal jeg se etter SNILLE MENN. Jeg er SÅRET. Hvorfor ikke alle kvinner ser etter snille menn i utgangspunktet, det er en gåte. At en mann er snill er nemlig hans viktigste egenskap.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2011 #48 Skrevet 16. oktober 2011 Hvorfor ikke alle kvinner ser etter snille menn i utgangspunktet, det er en gåte. At en mann er snill er nemlig hans viktigste egenskap. Ja, absolutt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå