AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2011 #21 Skrevet 15. oktober 2011 Spør han rett ut. Beste er vel å bare kutte, da det virker som at han ikke gir deg stort sett annet enn hodebry. Jeg er enig med deg, MEN jeg har prøvd å kutte kontakten veldig lenge nå,det kan gå lang tid men så er det noe som skjer og det blir slik igjen, konfronterer jeg ham vil det forhåpentligvis stopp for alltid, nå gjelder det bare å finne ett riktig direkte spørsmål. To be continued.
Gjest MorAase Skrevet 15. oktober 2011 #22 Skrevet 15. oktober 2011 Kan en mann som er interessert late som han ikke er det? Klart han kan!
Gjest MorAase Skrevet 15. oktober 2011 #23 Skrevet 15. oktober 2011 Ja det kan han sikkert, folk gjør jo så mye rart... men vil tro at det er vanskelig å gjennomføre det? Du tenker at han skal late som om han ikke er interessert i deg fordi han....? Skal virke mer interesant? Det kan godt hende. Er i såfall en dårlig strategi etter mitt syn. Tenker også litt sånn at hvis man er interessert i noen, så er det ikke så lett å spille totalt uanfektet? Vil det ikke vises likevel, skinne igjennom på en måte? Fordi han vet at situasjonen er umulig for at det skal bli et godt forhold utav det?
Steinar40 Skrevet 15. oktober 2011 #24 Skrevet 15. oktober 2011 Jeg er enig med deg, MEN jeg har prøvd å kutte kontakten veldig lenge nå,det kan gå lang tid men så er det noe som skjer og det blir slik igjen, konfronterer jeg ham vil det forhåpentligvis stopp for alltid, nå gjelder det bare å finne ett riktig direkte spørsmål. To be continued. Når det går så lang tid imellom at han kontakter deg, så syns jeg at du bare skal ignorere hele fyren. Han høres rett og slett ikke helt mentalt frisk ut. 1
Genesis Skrevet 15. oktober 2011 #25 Skrevet 15. oktober 2011 Prøv det, prøv å slutte å svare. Hvorfor bruke tida på en umoden dust når du kan bruke den på noen som fortjener deg bedre. Det er ikke mye som skal til her på KG for å kvalifisere til betegnelsen dust og det som verre er. Er litt sporadisk av-og-på kontakt det verste fyren til ts har gjort hittil i sitt liv er han vitterlig ingen dust, men mor theresa.
Steinar40 Skrevet 15. oktober 2011 #26 Skrevet 15. oktober 2011 Det er ikke mye som skal til her på KG for å kvalifisere til betegnelsen dust og det som verre er. Er litt sporadisk av-og-på kontakt det verste fyren til ts har gjort hittil i sitt liv er han vitterlig ingen dust, men mor theresa. Kan du gi en rasjonell grunn til hvorfor du skulle ville kontakte ei kvinne med lange mellomrom?
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2011 #27 Skrevet 15. oktober 2011 Kan du gi en rasjonell grunn til hvorfor du skulle ville kontakte ei kvinne med lange mellomrom? Nei, det finnes ingen god grunn til det. Personlig så tror jeg fyren ville leke med meg, men han fikk ingenting på meg, det er vel det som trigger det hele kan jeg tenke meg.
Steinar40 Skrevet 15. oktober 2011 #28 Skrevet 15. oktober 2011 Nei, det finnes ingen god grunn til det. Personlig så tror jeg fyren ville leke med meg, men han fikk ingenting på meg, det er vel det som trigger det hele kan jeg tenke meg. Ja, eller så er det en mentalt forstyrret adferd. Og var jeg deg så ville jeg ikke sett bort ifra den muligheten. Er du fornuftig og tenker på hva som er i din egen interesse, så ignorerer du fyren heretter.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2011 #29 Skrevet 15. oktober 2011 Nå går det 3 mnd til uten en lyd, så tar han kontakt igjen. Jeg er så heldig med menn
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2011 #30 Skrevet 15. oktober 2011 Slik, der sendte jeg en lyd med klart budskap om å stoppe meldinger til meg. Nå kan jeg gå videre.
Kosemose Skrevet 15. oktober 2011 #31 Skrevet 15. oktober 2011 Fordi han vet at situasjonen er umulig for at det skal bli et godt forhold utav det? Joda, men da er det vel bedre å si det som det er da, istedenfor å late som om man ikke er interessert?
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2011 #32 Skrevet 15. oktober 2011 Joda, men da er det vel bedre å si det som det er da, istedenfor å late som om man ikke er interessert? Spiller ingen rolle mer, jeg har avsluttet det for godt, nå føler jeg meg bare tom men det går som regel over fort.
Gjest MorAase Skrevet 15. oktober 2011 #33 Skrevet 15. oktober 2011 Joda, men da er det vel bedre å si det som det er da, istedenfor å late som om man ikke er interessert? Kan jo hende han ikke klarer å gi slipp selv om han bør?
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2011 #34 Skrevet 15. oktober 2011 Spiller ingen rolle mer, jeg har avsluttet det for godt, nå føler jeg meg bare tom men det går som regel over fort. Og vet dere hva jeg får til svar når jeg gir beskjed om hva jeg synes om en slik oppførsel? ok. det er det hele svaret, så jo her har jeg tatt ett riktig valg, er ikke vant til å bli behandlet slik av noen.
Gjest MorAase Skrevet 15. oktober 2011 #35 Skrevet 15. oktober 2011 Spiller ingen rolle mer, jeg har avsluttet det for godt, nå føler jeg meg bare tom men det går som regel over fort. Da stakk det aldri så dypt da.
Steinar40 Skrevet 15. oktober 2011 #36 Skrevet 15. oktober 2011 Og vet dere hva jeg får til svar når jeg gir beskjed om hva jeg synes om en slik oppførsel? ok. det er det hele svaret, så jo her har jeg tatt ett riktig valg, er ikke vant til å bli behandlet slik av noen. Jeg tror at denne fyren har noen psykiske problemer. Derfor bør du passe deg. Sørg nå for å avslutte all kontakt.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2011 #37 Skrevet 15. oktober 2011 Da stakk det aldri så dypt da. Nei,men det lar jeg aldri det gjøre heller, mistet min store kjærlighet for mange år siden, siden det har egentlig det meste vært relativt lett, likevel blir jeg forbanna når menn behandler meg dårlig, som en dukke de kan styre hvor de vil, det er slutt på det.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2011 #38 Skrevet 15. oktober 2011 Jeg tror at denne fyren har noen psykiske problemer. Derfor bør du passe deg. Sørg nå for å avslutte all kontakt. Takk Steinar, jeg skal følge ditt råd, men jeg trenger ikke gå rundt å være redd i hverdagen hva? han vet jo hvor jeg bor.
Steinar40 Skrevet 15. oktober 2011 #39 Skrevet 15. oktober 2011 Takk Steinar, jeg skal følge ditt råd, men jeg trenger ikke gå rundt å være redd i hverdagen hva? han vet jo hvor jeg bor. Bare sørg for å avslutte kontakten så går det nok over av seg selv. Det er ikke konstruktivt å fortsette på denne måten.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2011 #40 Skrevet 15. oktober 2011 Bare sørg for å avslutte kontakten så går det nok over av seg selv. Det er ikke konstruktivt å fortsette på denne måten. Jeg vet det, men jeg er redd for å treffe på han.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå