AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2011 #1 Skrevet 15. oktober 2011 Kan en mann som er interessert late som han ikke er det?
Kosemose Skrevet 15. oktober 2011 #3 Skrevet 15. oktober 2011 Ja det kan han sikkert, folk gjør jo så mye rart... men vil tro at det er vanskelig å gjennomføre det? Du tenker at han skal late som om han ikke er interessert i deg fordi han....? Skal virke mer interesant? Det kan godt hende. Er i såfall en dårlig strategi etter mitt syn. Tenker også litt sånn at hvis man er interessert i noen, så er det ikke så lett å spille totalt uanfektet? Vil det ikke vises likevel, skinne igjennom på en måte?
Steinar40 Skrevet 15. oktober 2011 #4 Skrevet 15. oktober 2011 Tenker også litt sånn at hvis man er interessert i noen, så er det ikke så lett å spille totalt uanfektet? Vil det ikke vises likevel, skinne igjennom på en måte? Det kommer helt an på hvor mye ansikt-til-ansikt kontakt man har med hverandre.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2011 #5 Skrevet 15. oktober 2011 Joda, men han har nevnt tidligere at han ikke vil ha kontakt, likevel er det han som gjør det hele tiden, vurderer å konfrontere ham med det fordi det får meg til å tenke.
Steinar40 Skrevet 15. oktober 2011 #6 Skrevet 15. oktober 2011 Joda, men han har nevnt tidligere at han ikke vil ha kontakt, likevel er det han som gjør det hele tiden, vurderer å konfrontere ham med det fordi det får meg til å tenke. Er det sånn at han tar kontakt i fylla? Det er nemlig helt verdiløst.
Kosemose Skrevet 15. oktober 2011 #7 Skrevet 15. oktober 2011 Det kommer helt an på hvor mye ansikt-til-ansikt kontakt man har med hverandre. Ja, men det blir kanskje litt rart å drive nettdating med en mann som later som han ikke er interessert? Ser for meg at kontakten ville dabbet rimelig fort vekk da? For hvordan later man som om man ikke er interessert? jo man tar ikke kontakt og unnlater å svare på intiiativ. Hvis noen later som om de ikke er interessert, så er det vel kanskje fordi de enten vil tvinge fram et eller annet hos den andre (dårlig strategi, tror jeg) eller fordi de av en eller annen grunn ikke kan agere på interessen og ikke ønsker at det skal skje noe, og da er det jo sånn sett et fett om han ikke er interesert eller om han bare later som om han ikke er det?
Kosemose Skrevet 15. oktober 2011 #8 Skrevet 15. oktober 2011 Joda, men han har nevnt tidligere at han ikke vil ha kontakt, likevel er det han som gjør det hele tiden, vurderer å konfrontere ham med det fordi det får meg til å tenke. Høres ut som det enten er ryllerør-kåtskap (som Steinar sier) eller som han er en dust som tror han blir interessang ved å si at han ikke er interessert når han er det. Eller at han liker å ha deg dinglende og vil sørge for at du ikke glemmer ham selv om han egentlig ikke er interessert i deg. Eller at interessen har snudd. Går an det og. Er du interessert i ham da??
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2011 #9 Skrevet 15. oktober 2011 Er det sånn at han tar kontakt i fylla? Det er nemlig helt verdiløst. Nei, alltid edru.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2011 #10 Skrevet 15. oktober 2011 Høres ut som det enten er ryllerør-kåtskap (som Steinar sier) eller som han er en dust som tror han blir interessang ved å si at han ikke er interessert når han er det. Eller at han liker å ha deg dinglende og vil sørge for at du ikke glemmer ham selv om han egentlig ikke er interessert i deg. Eller at interessen har snudd. Går an det og. Er du interessert i ham da?? Jeg føler kjemi, derfor det er vanskelig ja, har glemt hele han i perioder men så starter han på nytt. Han blir glad når han ser meg og sier han er nysgjerrig ja, så mulig interessen har snudd, synes dette er vanskelig.
Kosemose Skrevet 15. oktober 2011 #11 Skrevet 15. oktober 2011 Men hvis du tidligere har singalisert interesse og blitt tydelig avvist, så må det faktisk være opp til ham nå å ovebevise deg, hvis han har snudd. Og det kan skje!
Gullskje Skrevet 15. oktober 2011 #12 Skrevet 15. oktober 2011 Om han går på ungdomskolen eller slutta å utvikla seg i den tids perioden!
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2011 #13 Skrevet 15. oktober 2011 Men hvis du tidligere har singalisert interesse og blitt tydelig avvist, så må det faktisk være opp til ham nå å ovebevise deg, hvis han har snudd. Og det kan skje! Joda,men hvordan skal jeg gå frem? eller skal jeg bare vente å se?
Gjest Nanette Skrevet 15. oktober 2011 #14 Skrevet 15. oktober 2011 Omgås du han? Virker litt som den typen som liker å ha "noen" til å få bekreftelse og "noen" å prate med, mens han egentlig ikke er interessert i deg i det hele tatt, bare veldig glad i å ha noen som liker han.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2011 #15 Skrevet 15. oktober 2011 Omgås du han? Virker litt som den typen som liker å ha "noen" til å få bekreftelse og "noen" å prate med, mens han egentlig ikke er interessert i deg i det hele tatt, bare veldig glad i å ha noen som liker han. Jeg har tenkt den tanken mange ganger, samtidig har jeg sett han sjalu og spørsmålene har forandret seg.
Gjest Nanette Skrevet 15. oktober 2011 #16 Skrevet 15. oktober 2011 Jeg har tenkt den tanken mange ganger, samtidig har jeg sett han sjalu og spørsmålene har forandret seg. Det er fordi han har så stort ego, derfor er han sjalu i tillegg. Hvorfor gruble over han, han virker ikke som en som er god mot deg.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2011 #17 Skrevet 15. oktober 2011 Det er fordi han har så stort ego, derfor er han sjalu i tillegg. Hvorfor gruble over han, han virker ikke som en som er god mot deg. Jeg har mange ganger sluttet å gruble over han, men han tar stadig kontakt og derfor blir det slik. Hvis jeg helt slutter å svare håper jeg det vil slutte for alltid, på tide å finne en som er voksen.
Gjest Nanette Skrevet 15. oktober 2011 #18 Skrevet 15. oktober 2011 Jeg har mange ganger sluttet å gruble over han, men han tar stadig kontakt og derfor blir det slik. Hvis jeg helt slutter å svare håper jeg det vil slutte for alltid, på tide å finne en som er voksen. Prøv det, prøv å slutte å svare. Hvorfor bruke tida på en umoden dust når du kan bruke den på noen som fortjener deg bedre.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2011 #19 Skrevet 15. oktober 2011 Omgås du han? Virker litt som den typen som liker å ha "noen" til å få bekreftelse og "noen" å prate med, mens han egentlig ikke er interessert i deg i det hele tatt, bare veldig glad i å ha noen som liker han. Hvorfor spør han da om jeg har type, hva jeg gjør på om dagene osv? Jeg vet ingen kan gi meg svar her inne annet at han selv gjør det, kanskje han gjør det en dag, kanskje ikke, det jeg lurer på nå er jeg om det er lurt å konfrontere ham med dette, om jeg i det hele tatt skal gidde eller hva i helvete jeg egentlig holder på med.
Gjest Nanette Skrevet 15. oktober 2011 #20 Skrevet 15. oktober 2011 Hvorfor spør han da om jeg har type, hva jeg gjør på om dagene osv? Jeg vet ingen kan gi meg svar her inne annet at han selv gjør det, kanskje han gjør det en dag, kanskje ikke, det jeg lurer på nå er jeg om det er lurt å konfrontere ham med dette, om jeg i det hele tatt skal gidde eller hva i helvete jeg egentlig holder på med. Spør han rett ut. Beste er vel å bare kutte, da det virker som at han ikke gir deg stort sett annet enn hodebry.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå