Gjest uAnonymBruker Skrevet 16. oktober 2011 #21 Skrevet 16. oktober 2011 Hihi da er gaven i boks, håper det blir lenge til neste gang en av bestevenninnene blir gravide, jeg sliter så fælt med å finne gaver! Hun hadde termin i går, men ingen baby kom...kanskje i natt? Kryss fingrene for henne, for hun er LEI :D Takk for gaveideene!
muttra Skrevet 16. oktober 2011 #22 Skrevet 16. oktober 2011 du har jo så mange bra ideer selv jo , må ta av meg den hatten jeg ikke har for alle de tipsa dine hundelufting når det er for kaldt til å ta mini ut er jo kjempebra, og bare det å få det skriftlig at når det er for mange minusgrader og for kald vind så kommer du og tar med hunden på tur er en bekymring mindre for venninna di og hun slipper å be andre om det men skal du ha en liten ting til mini så vil jeg anbefale tøybleier som brukes som gulpekluter, "pute" i vogn og vugge/seng og en bruker gjerne tre-fire for dag da mine var små hadde jeg ca 50 stk og jeg syns det var minst ti for lite
litle_my Skrevet 16. oktober 2011 #23 Skrevet 16. oktober 2011 Hihi da er gaven i boks, håper det blir lenge til neste gang en av bestevenninnene blir gravide, jeg sliter så fælt med å finne gaver! Hun hadde termin i går, men ingen baby kom...kanskje i natt? Kryss fingrene for henne, for hun er LEI :D Takk for gaveideene! Idéene stod du for selv. ;-) Venninna di er heldig som har deg som venninne!
Gjest uAnonymBruker Skrevet 16. oktober 2011 #24 Skrevet 16. oktober 2011 Idéene stod du for selv. ;-) Venninna di er heldig som har deg som venninne! Si det til den forrige gravide venninnen min, jeg gav henne vin. Ikke visste jeg at alkohol blir tatt opp av morsmelken...det vet jeg nå
Timseh Skrevet 16. oktober 2011 #25 Skrevet 16. oktober 2011 Si det til den forrige gravide venninnen min, jeg gav henne vin. Ikke visste jeg at alkohol blir tatt opp av morsmelken...det vet jeg nå det er da tanken som teller og vin kan stå en stund uåpnet, så gaven var da ikke så aller verst. Du prøvde i hvert fall Til venninne nr.2 så hadde du mange flotte ideer Håper hun føder snart
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå